طراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرس

چه عواملی در طراحی سایت فروشگاهی تاثیر گذار هستند؟

عوامل تاثیر گذار در طراحی سایت فروشگاهی

چه عواملی در طراحی سایت فروشگاهی تاثیر گذار هستند؟

خرید و فروش این روزها نیز دستخوش تغییرات زیادی شده و سبک آن به کلی با گذشته متفاوت است. در حقیقت مدرنیته زندگی انسان را به مسیر تازه ای برده که تمام عوامل در آن دچار تغییر و تحول شده و از شکل سنتی خود فاصله گرفته است. یکی از بزرگترین این تغییرات، ظهور وب سایت ها است. به مرور این بستر اینترنتی تبدیل شد به یکی از ارکان مهم زندگی ما. رونق بستر های ارتباطاتی و مخابرات که باعث شد وضعیت اینترنت نیز بهبود یابد باعث شد تا بسیاری از کسب و کارها به این حوزه نیز وارد شوند و حتی برخی بدون سرمایه چندانی با راه اندازی یک وب سایت، شغل جدیدی را آغاز کنند. در این مقاله ما قصد داریم عوامل مهمی که در طراحی سایت فروشگاهی تاثیر دارند را معرفی کنیم، پس با تهران سرور
همراه باشید.

طراحی مدرن و ساده

طراحی مدرن و ساده

شاید در گذشته شلوغ بودن سایت یک مزیت به حساب می آمد و آنقدرها اهمیت طراحی و تجربه کاربری درک نشده بود. اما امروزه ورق کاملا برگشته است و سایت هایی با ظاهری شلوغ مانند گذشته دیگر جایی در دنیای اینترنت ندارند و افراد به دلیل آزار دهنده بودن آن ها را ترک می کنند. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید همین مسئله است. باید طراحی سایت شما به گونه ای باشد که کاربر را آزار ندهد. ساده و مدرن باشد و با شلوغی او را گمراه نکنید. همچنین به اهمیت رنگ ها نیز توجه کنید و رنگ ها را با توجه به حوزه فعالیت خود انتخاب کنید.

سرعت بارگذاری سایت

یکی از مسائلی که در تمام بخش های زندگی انسان مدرن اهمیت دارد سرعت است. در واقعا ما دوست داریم تمام کارهایمان را به سرعت انجام دهیم. عمده کاربران یک وب سایت نیز علاقه دارند تا سایتشان به سرعت بارگذاری شود و تمام اطلاعات در مدت زمان کوتاهی لود شوند. این مسئله در سایت های فروشگاهی اهمیت بیشتری دارد و باید سایتی که طراحی می کنید پر سرعت باشد تا کاربر برای خرید های بعدی به سایت شما سر بزند.

امنیت بالا

از آن جایی که اعتماد در دنیای مجازی اندکی دشوار است و اکثر کاربران سعی دارند از اطلاعات خود محافظت کنند، باید برای سایت خود نیز امنیت بالایی در نظر بگیرید. از نصب گواهی SSL مطمئن شوید و با نصب افزونه های ایمنی امنیت آن را بالا ببرید. علاوه بر این باید از درگاه های بانکی معتبر مستقیم یا غیر مستقیم استفاده کنید تا مشتری با اطمینان خاطر از سایت شما خرید کند.

سئو را فراموش نکنید

سئو را فراموش نکنید

مسئله دیگری که باید توجه داشته باشید بهینه سازی وب سایت یا سئو است. از آن جایی که تبلیغات بسیار هزینه بر هستند و شما نیاز دارید تا سایت خود را در معرض دیگر کاربران قرار دهید تا بتوانید خدمات یا محصولات خود را به فروش برسانید، بهترین جایگزین سئو سایت است. شما می توانید با هزینه اندکی جایگاهی مناسب در رتبه های بالای گوگل به دست آورید.

جمع بندی

اگر قصد راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی دارید کافی است با بخش طراحی سایت و سئو تهران سرور تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن وب سایتی حرفه ای و با رعایت قوانین سئو تحویل بگیرید. همچنین تیم سئو نیز در صورت تمایل آماده همکاری با شماست. کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلان های مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا