LMS سیستم مدیریت یادگیریآموزش های adobeconnect

مدیریت جلسات و کنترل ورود اعضا در کلاس مجازی ادوب کانکت

مدیریت جلسات و کنترل ورود اعضا در کلاس مجازی ادوب کانکت

اگر میزبان هستید ، با ورود به کلاس مجازی ادوب کانکت خود جلسه ای را شروع کنید و سپس دیگران را از طریق لینک دعوت یعنی همان url کلاس ، به جلسه راه دهید.

وقتی وارد اتاق جلسات می شوید ، می توانید کارهای راه اندازی را برای شرکت کنندگان انجام دهید.
برای مثال ، اطلاعات کنفرانس را مشخص کنید ، درخواست های عضویت در جلسه را بپذیرید یا رد کنید ،
تنظیم مجدد پادها را انجام دهید و یادداشت ها را تایپ کنید.

ورود به کلاس مجازی ادوب کانکت

یکی از موارد زیر را انجام دهید:

از صفحه اصلی در Adobe Connect Central یا LNS ،روی جلسات خود کلیک کنید
و روی دکمه Open برای جلسه مورد نظر کلیک کنید.

در پنل مدیریت ، برای یک جلسه خاص به صفحه اطلاعات جلسه بروید و Enter اتاق جلسه را کلیک کنید.

روی آدرس جلسه کلیک کنید. رمزو گذرواژه Adobe Connect خود را تایپ کنید و سپس Enter Room را کلیک کنید.

میتوانید  URL جلسه را در مرورگر خود وارد کنید.رمز و گذرواژه Adobe Connect خود را تایپ کنید و سپس Enter Room را کلیک کنید.

کلاس مجازی ادوب کانکت

جلسات ادوب کانکت را در سیستم مدیریت یادگیری خود مدیریت کنید

تمام اتاق جلسات شما به طور خودکار در زیر لینک اتاق / محتوا در برگه های اخیر و موارد دلخواه ذخیره می شوند.

جلسات اخیر

لیست اخیر شما سابقه ای است از تمام اتاق های کلاس مجازی شما که به آنها پیوسته اید و جدیدترین آنها در بالا ذکر شده است.

علاوه بر این ، شما می توانید هر یک از اقدامات زیر را در برگه اخیر خود انجام دهید:

جلسه را به لیست موارد دلخواه خود اضافه کنید

جلسات را به صورت جداگانه بردارید

همه جلسات را با یک حرکت پاک کنید

موارد دلخواه

می توانید هر یک از اتاق های جلسات خود را به لیست موارد دلخواه خود اضافه کنید تا در هر زمان به آنها دسترسی پیدا کنید.
کافی است روی جلسه لیست اخیر خود کلیک کنید
و سپس روی دکمه Star کلیک کنید تا آنها به لیست موارد دلخواه اضافه شوند.

برای حذف جلسه از لیست موارد دلخواه ، روی جلسه کلیک کنید و حذف یا پاک کردن همه را انتخاب کنید.

از شرکت کنندگان دعوت کنید و اجازه دسترسی را صادر کنید یا آنها را رد کنید

در حالی که در اتاق جلسات هستند ، میزبانان می توانند افراد را برای شرکت در یک جلسه دعوت کنند.
یک میزبان می تواند دسترسی به یک جلسه را مسدود کرده و اجازه ورود ندهد یا ورود به یک جلسه مسدود شده را ازاد کند.

از لیست کشویی کنار اتاق جلسات در نوار عنوان ، مدیریت دسترسی و ورود> دعوت از شرکت کنندگان را انتخاب کنید.

مسدود کردن ورود شرکت کنندگان در ادوب کانکت

از لیست کشویی کنار نام اتاق جلسات در نوار عنوان ، مدیریت دسترسی و ورود> مسدود کردن شرکت کنندگان ورودی را انتخاب کنید.
Manage Access & Entry > Block Incoming Attendees 

مسدود کردن افرادی که از شاگردان شما نیستند

شما میتوانید کاربرانی را که فاقد حسابهای ثبت شده Adobe Connect هستند و جز شاگردان شما نیستند را مسدود کنید

از لیست کشویی کنار نام اتاق اجتماعات در نوار عنوان ، مدیریت دسترسی و ورود> مسدود کردن دسترسی مهمان را انتخاب کنید.

Manage Access & Entry > Block Guest Access

اموزش های تصویری در ⇐  اپارات تهران سرور

فرنوش محمدی

پادکستر و تولید کننده محتواهای تصویری و متنی طبق الگوریتم های گوگل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا