آموزشآموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

مزایای ادوب کانکت نسبت به بیگ بلو باتن چیست؟

ادوب کانکت نسبت به بیگ بلو باتن چه مزایایی دارد؟

مزایای ادوب کانکت نسبت به بیگ بلو باتن چیست؟

نرم‌ افزارهای ادوب کانکت و بیگ بلو باتن هر دو ابزارهای کنفرانس ویدئویی برای برگزاری جلسات و کلاس های آنلاین هستند. هرچند که این دو ابزار در عملکرد خود به یکدیگر شباهت دارند، اما در بسیاری از جنبه‌ ها با یک دیگر متفاوت هستند. در اینجا به مزایای استفاده از نرم‌ افزار معروف و محبوب ادوب کانکت نسبت به بیگ بلو باتن پرداخته خواهد شد. اگر شما هم برای برگزاری کلاس یا جلسات آنلاین بین این دو نرم افزار مردد هستید، بهتر است این مقاله تهران سرور را مطالعه کنید و با ما همراه باشید.

ادوب کانکت نسبت به بیگ بلو باتن چه مزایایی دارد؟

1. قابلیت دسترسی به بیشترین تعداد کاربران

Adobe Connect قابلیت برگزاری جلسات آنلاین با بیش از 1000 نفر را دارا است. در حالی که Big Blue Button تنها برای برگزاری جلسات با حداکثر 100 نفر طراحی شده است. البته در آپدیت های جدید این تعداد افزایش یافته اما هنوز هم در این بخش از رقیب خود عقب تر است. بنابراین، اگر شما به دنبال برگزاری جلسات آنلاین با تعداد بالایی از شرکت‌کنندگان هستید، Adobe Connect بهترین گزینه است.

2. تنوع بیشتر در ابزارهای مفید

نرم افزار ادوب کانکت ابزارهای مفید بیشتری در اختیار کاربرانش قرار می‌ دهد. این ابزارها شامل قابلیت نمایش اسناد آفلاین، ویدئوی HD، ویترین تصاویر، نمایش کامل صفحه کامپیوتر و غیره هستند. در عین حال، Big Blue Button نسبت به رقیب خودش ابزارهای کمتری برای استفاده در جلسات آنلاین دارد. هرچند بیگ بلو باتن سعی داشته در آپدیت های اخیر این مشکل را رفع کند.

3. امنیت بیشتر

یکی از مزایای مهم Adobe Connect نسبت به Big Blue Button، سطح امنیت بیشتر آن است. این نرم‌ افزار دارای قابلیت های محافظت از داده ها و محتوا، رمزنگاری اطلاعات و اعمال سطح دسترسی کاربران مختلف به محتوا است. از طرفی، بیگ بلو باتن هم امنیت کافی را برای جلسات آنلاین ارائه می‌ دهد، اما امکانات امنیتی آن در مقایسه با Adobe Connect کمتر است و رقیبش در این بخش نیز برنده اصلی است.

ادوب کانکت نسبت به بیگ بلو باتن چه مزایایی دارد؟

4. انعطاف پذیری بیشتر در طراحی و سفارشی سازی

ادوب کانکت به کاربران اجازه می‌ دهد تا طراحی و پوسته‌ب ندی جلسات آنلاین خود را با استفاده از ابزارهای سفارشی سازی مختلف انجام دهند. این امکان باعث می‌ شود که جلسات آنلاین شما شخصیت بخصوصی پیدا کند و به نظر مخاطبان بیشتری جذابیت بیفزاید. اما در Big Blue Button، تنها چندین پوسته موجود است و تغییر آن‌ ها محدود به انتخاب آن‌ ها است.

5. دارای دو نسخه نرم افزاری و تحت وب

یکی از مزایای فوق العاده ای که ادوب کانکت نسبت به بیگ بلو باتن دارد، این است که دارای دو نسخه نرم افزاری و تحت وب می باشد. در حقیقت شما در هر سیستم عاملی اعم از ویندوز و لینوکس و حتی اندروید و ios می توانید نرم افزار مخصوص ادوب کانکت را نصب کنید. اما اگر سخت افزار مناسب این کار را ندارید هم نباید نگران باشید. چرا که ادوب کانکت نسخه تحت وب هم دارد. درست مانند بیگ بلو باتن. این مزیت انتخاب را برای کاربران بیشتر می کند.

جمع بندی

در نهایت باید گفت، هر دو نرم افزار Adobe Connect و Big Blue Button به خوبی در برگزاری جلسات آنلاین عمل می‌ کنند. اما با توجه به مزایای بیشتر ادوب کانکت در بسیاری از جنبه‌ ها، این نرم‌ افزار بهترین گزینه برای استفاده در محیط های آموزشی، کنفرانس‌ های آنلاین و جلسات وبینار است. اما هزینه استفاده از Adobe Connect بیشتر از Big Blue Button است و به همین دلیل برای سازمان ها و شرکت های بزرگ قابل قبول تر است. در مقاله های بعدی سعی می کنیم تا مزایای بیگ بلو باتن نسبت به ادوب کانکت را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

اگر به دنبال تجربه یک کلاس مجازی با بازدهی بسیار بالا هستید، پیشنهاد ما استفاده از سرویس های آموزش مجازی تهران سرور است. هم اکنون نیز می توانید با استفاده از پلتفرم هایی مانند بیگ بلو باتن، ادوب کانکت، مودل و اتصال آن ها به یک سایت وردپرسی برای خود یک مدرسه آنلاین و مجازی راه اندازی کنید. کافی است اگر قصد این کار را دارید با کارشناسان تهران سرور تماس بگیرید و در این خصوص مشاوره ای رایگان دریافت کنید. پس از دریافت این مشاوره و آشنایی با سرویس های ما می توانید پلان های مورد نظر خود را انتخاب کنید و نسبت به خرید آن ها اقدام نمائید. کلیه خدمات ما در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در دسترس شما قرار خواهند گرفت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا