آموزشتازه های

مزیت خرید هاست دانلود ایران و یا سرور مجازی حجیم برای نگهداری فایل های سایت چیست؟

در این نوشته میخواهیم مقایسه ای بین هاست دانلود ایران ، سرور مجازی حجیم و سایر سرویس دهنده های میزبانی فایل انجام دهیم و اینکه توضیح دهیم چرا باید در مقابل سرویس های رایگان موجود اقدام به خرید هاست دانلود ایران و خرید سرور مجازی حجیم کنیم؟

در واقع اگر وب سایتی دارید که دارای محتوای دانلودی (مانند فایل موزیک، ویدیو، کتاب الکترونیک و .) است پس قطعا یکی از دغدغه هایتان تامین فضای ذخیره سازی امن و همیشگی برای آپلود فایل های تان میباشد فضایی که خیالتان را آسوده کند از اینکه مبادا فایل ها حذف شوند و همچنین در کنار آن امکاناتی مانند FTP و فایل منیجر در اختیارتان قرار دهد.

برای تامین فضای فایل های دانلودی سایت چه راههایی پیش رو داریم ؟

برای تامین فضا شما چندین راه پیش روی خود دارید که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند،در این پست ما قصد داریم نقد و بررسی ای روی گزینه های موجود داشته باشیم.

هاست دانلود ایران

  1.  نخست استفاده از سایت های اشتراک گذاری فایل مانند آپلود بوی و مدیا فایر میباشد. این سایت ها در استفاده با حجم و تعداد فایل کم دارای پلانهای رایگانی میباشد که میتوانید فایل های خود را بر روی سرورهایشان آپلود کرده و لینک فایل مورد نظر را در اختیار کاربران خود قرار دهید،اما اگر در حجم بالاتر کار کنید بایستی اکانت ماهیانه خریداری نمائید. تا بدین جای کار عالی هست ،ولی اولین عیبی که به این سایتها وارد میشود مدت زمانی میباشد که فایل های شما را نگهداری میکنند. اغلب این سایت ها فایل مورد نظر را فقط چند ماه میزبانی کرده و در صورتی که درخواست برای دانلود فایل مورد نظر نباشد آن را حذف میکنند. نقد دومی که برروی این سرویس ها هست عدم امکان دانلود به صورت لینک مستقیم هست. به عبارت دیگر کاربر شما مجبور هست وارد سایت مربوطه شده و زمانی بین ۶۰ ثانیه را به تماشای تبلیغات بگذراند تا امکان دانلود فایل برایش فراهم شود..خوب قطعا این یک کار ازاردهنده و یا امتیاز منفی برای شما در نظر بازدیدکننده تان هست. مورد بعدی عدم امکان پارک دامنه بر روی اکانت هست .. به عبارت دیگر فایل های شما به نام شما آپلود نمیشوند و روی دامنه ی اصلی سایت سرویس دهنده قرار میگیرند.. همچنین نبود امکاناتی مانند فایل منیجر و FTP و عدم استفاده از اسکریپت های php برای ویرایش یا تغییر فایل ها دست شما را برای کار حرفه ای میبندند و روند فعالیت شما را کند میکنند.هاست دانلود ایران
  2. استفاده از سرویس های هاستینگ مانند هاست دانلود ایران و سرور مجازی حجیم برای نگهداری فایل ها : در این سرویس ها شما دستتان باز میباشد تمامی امکانات زیر را در اختیار دارد

مزایای استفاده از سرور مجازی حجیم و هاست دانلود ایران چیست ؟

  1. به کمک کنترل پنلی که در اختیارتان قرار میگیرد میتوانید اقدام به ساخت اکانت FTP دلخواه کرده
  2. امکان قرار دادن ایپی و دامنه سرور در لیست سایت های داخلی و مجانی شدن ترافیک کاربران
  3. امکان مشاهده ی میزان دانلود و مصرف ترافیک را در سایت خود دارید
  4. امکان پارک دامنه ی شخصی خود را دارید
  5. امکان نصب انواع اسکریپت مدیریت فایل ها و VIP دانلود به ازای پرداخت
  6. امکان قرار دادن لینک مستقیم دانلود فایل ها
  7. امکان تعیین و محدود کردن سرعت دانلود کاربران
  8. امکان قرار دادن رول و تنظیم دلخوام منطقه ای در فایروال برای ایجاد محدودیت ایپی و محدودیت جغرافیایی برای دستری به فایل ها. به عنوان مثال فقط محدود به کشور خاص.
  9. امکان تهیه بک آپ از فایل ها.
  10. امکان دسترسی فول به سیستم عامل و کنترل پنل نصب شده بر روی آن.
  11. و دهها مزیت دیگر که باعث برتری این سرویس به سرور های اشتراک گذاری فایل میشوند.

حال سوال اینجا مطرح میشود که از بین هاست دانلود و سرور مجازی کدام یک را انتخاب کنیم ؟ این عنوانی هست که ما در پست بعدی در مورد آن به بحث و گفتگو خواهیم پراخت و شما را در انتخاب سرویس مناسب خود یاری میکنیم .

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا