آموزشسئوطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرسکسب و کارمعرفی نرم افزار های مرتبط

معرفی 15 افزونه هوش مصنوعی وردپرس

وردپرس را با افزونه های هوش مصنوعی دگرگون سازید

معرفی 15 افزونه هوش مصنوعی وردپرس

تقریباً هر دستگاهی که برای خودکارسازی کارهای پیچیده استفاده می کنیم از هوش مصنوعی استفاده می کند. با
این حال، ما اغلب استدلال می‌ کنیم که چنین دستگاه‌ هایی «هوشمند» نیستند. ولی از آن ها در زندگی روزمره خود استفاده می‌ کنیم. امروزه پیاده سازی هوش مصنوعی در توسعه نرم افزار نشانه پیشرفت است. و راهی برای طراحی ویژگی های جدید و خلاقانه تر می باشد. در این مقاله شما را 15 افزونه هوش مصنوعی وردپرس برای ایجاد وب سایت
های بهتر ارائه آشنا خواهیم کرد. پس با وبلاگ تهران سرور همراه باشید.

چگونه از هوش مصنوعی در وردپرس استفاده می شود؟

هوش مصنوعی (AI) شبیه سازی هوش انسانی است که توسط ماشین ها نشان داده می شود. هوش مصنوعی
به فرآیندهای مختلف در سیستم های رایانه ای اشاره دارد که رفتار انسان را تقلید می کند. مانند استفاده از منطق
و قوانین برای تصمیم گیری و یادگیری از تجزیه و تحلیل داده ها برای بهبود عملکرد. در مورد وردپرس، هوش مصنوعی فرآیندهای مدیریتی مختلف را بهبود می‌ بخشد. مشاغل پیچیده را خودکار می‌ کند و محتوای وب‌ سایت را مطابق
انتظارات بازدیدکنندگان و نیازهای موتورهای جستجو تنظیم می‌ کند. پلاگین‌ های مبتنی بر هوش مصنوعی به راه‌ حل‌
های محبوبی برای سریع‌ تر، هوشمند کردن و در دسترس‌ تر کردن سایت‌ها تبدیل می‌ شوند.

وظایف اصلی که افزونه های هوش مصنوعی انجام می دهند

  • سئوی وب سایت را تقویت می کند. پلاگین های مجهز به هوش مصنوعی اجازه می دهند تا پست ها، صفحات
    و سایر ساختارها را در حین ایجاد بهینه سازی کنند. چنین افزونه هایی محتوای وب سایت را تجزیه و تحلیل می کنند. آن را با داده های رقبا مقایسه می کنند و تغییراتی را پیشنهاد می کنند که باید برای افزایش بازدید صفحه
    و جذب مخاطبی که با محتوای شما مرتبط است انجام شود.
  • وب سایت ها را در دسترس تر می کنند. با طراحی وب سایت های قابل دسترس، شهرت بهتری برای برند خود ایجاد می کنید. و به افراد بیشتری دسترسی پیدا خواهید کرد. در حال حاضر بسیاری از سایت های وردپرس از فناوری های تبدیل متن به گفتار ارائه شده توسط ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کنند.
  • دستیارهای هوشمند را معرفی می کنند. چت ربات هایی که از هوش مصنوعی استفاده می کنند می توانند خدمات مشتری را بهبود بخشند زیرا 24 ساعت از 7 شبانه روز در دسترس هستند. آن‌ها می‌ توانند با انجام کارهای تکراری کم هزینه، کارکنان انسانی را کارآمدتر کنند.

معرفی 15 افزونه هوش مصنوعی وردپرس

بسیاری از افزونه های وردپرس از هوش مصنوعی برای تسهیل مدیریت وب سایت و بهبود محتوا استفاده می کنند. در
اینجا لیستی از بهترین پلاگین هایی را داریم که هوش مصنوعی را برای کارهای مختلف پیاده سازی می کنند:

1. WordLift (پولی)

WordLift (پولی)

WordLift سئوی وب سایت را با تجزیه و تحلیل تمام محتوا، اضافه کردن داده های ساختاریافته یا نشانه گذاری طرحواره
به آن، و قابل فهم تر کردن آن برای گوگل، خودکار می کند. این افزونه از هوش مصنوعی برای شناسایی کلمات متمایز در سایت و تبدیل آن ها به ابرداده استفاده می کند. در طول این فرآیند، کاربران می توانند به صورت دستی انتخاب کنند که کدام کلمات کلیدی را ترجیح می دهند. بنابراین نحوه نمایش نمودارهای دانش وب سایت را کنترل می کنند.

2. SEOPress (رایگان/پولی)

SEOPress یک افزونه قدرتمند اما سبک وردپرس است که امکان بهینه سازی تمام صفحات وب و CPT ها را برای موتورهای جستجو از طریق رابط کاربری خود فراهم می کند. برخلاف اکثر افزونه‌های SEO دیگر، SEOPress با OpenAI ادغام می‌شود. این ویژگی از هوش مصنوعی برای تولید ابرداده SEO (عناوین و توضیحات متا) بر اساس محتوای پست استفاده می کند. به ویژه برای بهینه سازی وب سایت هایی با صدها صفحه مفید است زیرا به صورت انبوه در دسترس است. توسعه دهندگان این پلاگین برنامه هایی برای گسترش استفاده از هوش مصنوعی دارند. بنابراین امیدواریم نمونه های جدیدی از این که چگونه هوش مصنوعی می تواند SEO را در نسخه های بعدی SEOPress بهبود بخشد، ببینیم.

3. Akismet Spam Protection (رایگان/پولی)

Akismet Spam Protection (رایگان/پولی)

Akismet توسط یک شرکت توسعه دهنده معتبر وردپرس یعنی Automattic طراحی شده است. تا نظرات هرزنامه را حتی قبل از علامت گذاری به عنوان نظر معلق شناسایی و مسدود کند. این ابزار به ویژه در برابر ربات‌ های هرزنامه مؤثر است و بیش از پنج میلیون نصب فعال از آن وجود دارد. پس از نصب در سایت وردپرس، Akismet به لطف الگوریتم های یادگیری ماشینی، دائماً کار خود را بهبود می بخشد. مدیران وب‌ سایت می‌ توانند نظرات را توسط Akismet بررسی کنند و به نظرات هرزنامه‌ ای که در سیستم حفاظتی نفوذ کردند اشاره کنند.

4. AI Engine (رایگان/پولی)

AI Engine یک افزونه نسبتاً جدید است که توسط Jordi Meaw توسعه یافته است. که به سرعت در حال محبوب شدن می باشد. پس از بیش از 2000 نصب فعال در wordpress.org، تنها رتبه بندی 5 ستاره دارد و کاربران از تازگی و ادغام خوب هوش مصنوعی با وردپرس تمجید می کنند. برای لذت بردن از ویژگی های AI Engine، باید یک کلید OpenAI ایجاد کنید و آن را در تنظیمات افزونه قرار دهید. این به شما امکان می دهد یک چت بات پیچیده و تولید کننده محتوا که بر فناوری های خلاقانه OpenAI تکیه دارد را به وب سایت خود اضافه کنید.

5. Quttera Web Malware Scanner (رایگان/پولی)

Quttera Web Malware Scanner (رایگان/پولی)

این افزونه سایت‌ های وردپرس را از نظر بدافزارها، تروجان‌ ها، اکسپلویت‌ ها، iframe‌های مخرب، تزریق کدهای مخرب، تغییر مسیرها و سایر تهدیدات اسکن می‌ کند. داده ها در سرورهای راه دور Quttera بدون تغییر هیچ فایلی بررسی می شوند. همچنین بررسی می کند که آیا گوگل یا سایر موتورهای جستجو در لیست سیاه وب سایت شما هستند یا خیر.

6. Elementor AI (نامشخص)

هوش مصنوعی Elementor هنوز در دسترس عموم نیست. زیرا هنوز در مرحله آلفا است و به صورت داخلی آزمایش می شود. بیشتر اطلاعات در مورد ویژگی‌ های فعلی آن از ویدیوهای YouTube توسط سازندگان محتوای متخصص در وردپرس می‌آید که زودتر به Elementor AI دسترسی پیدا کردند.

7. Bertha AI (رایگان/پولی)

Bertha AI (رایگان/پولی)

با استفاده از مدل زبان GPT-3 توسط، Bertha AI یکی از بهترین دستیارهای هوش مصنوعی است که به طور خاص برای کاربران وردپرس ساخته شده است. پس از نصب و فعال سازی افزونه، یک کاراکتر متحرک جدید را در هر پنجره متنی وب سایت خود، از جمله سازنده وردپرس، مشاهده خواهید کرد. Bertha AI می‌ تواند ایده‌های متعددی را برای هر کار، از عناوین بخش گرفته تا بلوک‌ های متن، به شما ارائه دهد و هر خروجی تولید شده را برای استفاده مجدد بعدی ذخیره می‌کند. یکی از نقاط قوت Bertha AI ایجاد خودکار توضیحات محصول است که کلمات کلیدی طولانی و برچسب های توضیحات SEO را پیشنهاد می کند. و تنها چیزی که برای آن نیاز دارد یک نام محصول است. این ویژگی به خصوص برای سایت های فروشگاهی بسیار کاربردی است.

8. ContentBot AI Writer (رایگان/پولی)

ContentBot یکی دیگر از تولیدکنندگان محتوا با استفاده از سیستم پردازش زبان طبیعی OpenAI GPT-3 است. پس از
نصب این افزونه، می توانید مستقیماً در رابط وردپرس شروع به تولید محتوای جدید کنید. این یک راه حل عالی برای وبلاگ نویسان به منظور سرعت بخشیدن به تولید محتوا است. می‌ توانید چند جمله بنویسید، از افزونه بخواهید ادامه دهد،
و قسمت‌ هایی را که دوست ندارید حذف کنید و ContentBot کلمات جدید و مرتبط‌ تری ارائه می‌ کند. ابزار سرقت
ادبی داخلی تضمین می کند که می توانید از همه چیزهایی که هوش مصنوعی ایجاد می کند استفاده کنید.

9. CodeWP (رایگان/پولی)

CodeWP (رایگان/پولی)

CodeWP یکی از بهترین دستیاران کدنویسی هوش مصنوعی برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان وردپرس غیر فنی است که از PHP و JS پشتیبانی می کند. با کمک آن، کاربران می توانند قطعه کد و پرس و جوهای پیچیده ایجاد کنند که
در غیر این صورت تکمیل آن ها ساعت ها طول می کشد. این افزونه دارای ده ها حالت هوش مصنوعی مربوط به پلاگین
ها، کاربردها یا محصولات خاص است. حالت‌ ها دارای هوش مصنوعی متفاوتی هستند. که بر اساس کدهای مختلف آموزش داده شده تا هر بار قطعه‌ های دقیق و باکیفیت دریافت کنند.

10. Translate WordPress (رایگان/پولی)

در حالی که نسخه رایگان این مترجم ترجمه های ماشینی آماری متوسطی را ارائه می دهد، نسخه پولی آن ترجمه های بسیار دقیقی شبیه انسان به زبان انگلیسی و از زبان انگلیسی ارائه می دهد. این نسخه های ترجمه شده وب سایت شما را در سرورهای راه دور ذخیره می کند که یک دامنه جداگانه برای هر زبان ایجاد می کند. به این ترتیب، هر ترجمه ایندکس می شود و کاربران می توانند محتوای شما را با استفاده از زبان مادری خود پیدا کنند.

11. Tidio (رایگان/پولی)

Tidio (رایگان/پولی)

این افزونه یک راه حل ارتباطی همه کاره است. هدف آن ارتقاء خدمات مشتریان وب سایت با ارائه کانال های ارتباطی مختلف و افزایش فروش با ارائه چت ربات های خودکار با قالب های کاربردی بسیار است. اصلاح یا حتی ایجاد قالب های چت بات از ابتدا با استفاده از یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن آسان است. Tidio با بیش از 100000 نصب فعال، یکی از بالاترین رتبه ها را در wordpress.org در میان افزونه های چت را دارد.

12. YARPP (رایگان)

YARPP به بازدیدکنندگان وب سایت این امکان را می دهد که پست ها، صفحات و انواع پست های سفارشی مربوط به ورودی های اصلی خود را ببینند. و آن ها را از سراسر سایت با استفاده از الگوریتم های پیشرفته پیدا کنند. تخمین زده می شود که پست های مرتبط می توانند بازدید صفحه را تا 10 درصد افزایش دهند.

13. GetGenie (رایگان/پولی)

GetGenie (رایگان/پولی)

GetGenie یک دستیار هوش مصنوعی است که برای تسریع در نوشتن پست های وبلاگ اصلی با کیفیت بالا طراحی شد. این ابزار نوشتن قالب های زیادی را برای پوشش چارچوب های مختلف مانند AIDA، BAB و PAS ارائه می دهد. همچنین امتیازات سئوی صفحه را برای بهینه سازی می کند. و فورا محتوا را نشان می دهد و پیشنهادات ارزشمندی را برای ایجاد اسلاگ های سئو پسند ارائه می دهد.

14. Link Whisper (رایگان/پولی)

Link Whisper ساده ترین راه را برای ایجاد لینک های داخلی فراهم می کند. ایجاد ارتباط درون محتوایی با پست‌های مرتبط در وب‌ سایت اغلب کم استفاده است. اما ممکن است هم برای تعامل کاربر و هم برای بهبود رتبه سئو ضروری باشد. موتور مجهز به هوش مصنوعی این افزونه، محتوای وب سایت را تجزیه و تحلیل می کند. و پست ها و پیوندهای مرتبط را در یک کادر تازه در زیر متن نوشته شده پیشنهاد می کند.

15. RankMath (رایگان/پولی)

RankMath (رایگان/پولی)

افزونه SEO مبتنی بر هوش مصنوعی RankMath بیش از یک میلیون کاربر دارد. با کمک آن می توانید کنترل کنید که کدام محتوا ایندکس می شود و چگونه در موتورهای جستجو ظاهر می شود. پیشنهاد داخلی بهینه سازی محتوای وب سایت را آسان می کند و به کاربران اجازه می دهد تا در مورد بهترین شیوه های سئو اطلاعات کسب کنند. علیرغم تعداد زیادی از ویژگی‌ های پیشرفته، طراحی و راه‌ اندازی کاملاً سنجیده آن، استفاده از RankMath را حتی برای کاربران بی‌ تجربه آسان می‌ کند. RankMath بی شک بهترین افزونه هوش مصنوعی وردپرس در زمینه سئو می باشد.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام . ممنون از مقاله خوبتون . سایت هوش مصنوعی هیوا هم قابلیت های خوبی داره و من ازش چند بار استفاده کردم . ممنون میشم یه مقاله هم در مورد راهنمای استفاده کامل از این سایت بنویسین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا