طراحی سایت و وردپرس

مهمترین صفحات یک وب سایت کدام هستند؟ – محصولات

مهمترین صفحات یک وب سایت کدام هستند؟ – محصولات

همانطور که می دانید هر سایتی از تعداد زیادی صفحه تشکیل می شود. برخی از این صفحات نسبت یه دیگر صفحات از اهمیت بیشتری برخوردارند. از این رو مدیران وب سایت باید توجه بیشتری نسبت به آن ها داشته باشند. صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما، وبلاگ و… تنها تعدادی از این صفحات مهم است. با این حال گاهی اوقات برخی از صفحات تنها در یک سری وب سایت خاص قابل استفاده هستند. برای مثال صفحه محصولات و خدمات که تنها در وبسایت های فروشگاهی وجود دارند. در سری مقالات مهمترین صفحات یک وب سایت قصد داریم به اهمیت صفحه محصولات و خدمات بپردازیم. و اهمیت آن ارائه دهیم و چگونگی طراحی چنین صفحاتی را نیز به شما آموزش دهیم. پس اگر به این سری مقالات ما علاقه دارید با تهران سرور همراه باشید.

چرا صفحه محصولات و خدمات مهم است؟

قطعا لازم نیست در یک سایت شخصی از صفحه محصولا استفاده کرد! چون نیازی به آن ندارد. در حقیقت اصلی ترین تفاوت یک وبسایت فروشگاهی با دیگر وب سایت ها، وجود محصول یا خدمتی برای فروش در آن است. در حقیقت شاید صفحه محصولات شما در سایت فروشگاهی اهمیت بسیار بیشتری حتی از صفحه اصلی سایت نیز داشته باشد! چرا که این صفحه است که مشتریان شما را جذب می کند و از محصولات شما دیدن می کنند. به عبارتی سود و درآمد شما بستگی به بهینه بودن این صفحه دارد. پس در صورتی که محصولی برای فروش دارید یا خدمتی به صورت آنلاین ارائه می کنید، باید تمرکز اصلی خود را بر روی تقویت و بهینه سازی صفحه محصولات و خدمات بگذارید.

مهمترین صفحات یک وب سایت کدام هستند؟ – محصولات

با تقویت صفحه محصولات می توانید فروش خود را تضمین کنید. بهبود و بهینه سازی این صفحه برای موتورهای جستجو باعث می شود تا در بازار تخصصی خود فروش خوبی داشته باشید. با فروش محصولات نیز می توانید درآمد خود را افزایش دهید. نکته قابل توجه این است که اگر از وب سایت ساز وردپرس استفاده می کنید، با استفاده از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس می توانید صفحات محصولات خود را بسازید و بهبود دهید.

چطور یک صفحه محصولات خوب برای سایت خود طراحی کنیم؟

صفحات محصولات بخشی است که شما می توانید هر محصول و خدمتی که ارائه می دهید برای فروش قرار دهید. همانطور که می دانید باید از طراحی ساده و مدرن در تمام صفحات و بخش های سایتتان استفاده کنید و صفحه محصولات نیز از این قضیه مستثنی نیست. باید محصولات را به گونه ای در این صفحه قرار دهید که کاربر به سادگی بتواند آن ها را تشخیص دهد. علاوه بر آن مشخصات هر محصول به همراه توضیحات و قیمت باید درج شود. این کار به شناسایی محصول و خدمت توسط کاربر کمک می کند و باعث می شود رابط کاربری سایت شما بهبود یابد. همچنین طراحی گرافیکی این بخش باید به ساده ترین شکل ممکن باشد تا کاربر دچار سردرگمی بین تعداد زیادی از محصولات نشود.

جمع‌بندی

با توجه به نکاتی که در این مقاله ذکر کردیم، می توانید به سادگی یکی از مهم ترین صفحات سایت خود را بهبود بخشید. با این حال اگر به طراحی سایت آشنایی ندارید و یا وقت این کار را ندارید، شما می‌توانید طراحی سایت و سئو خود را به تهران سرور بسپارید تا با یک طراحی اصولی و سئو منظم شما را به نقطه اوج در کسب و کارتان برساند. همچنین برای دیدن آموزش‌های ما می‌توانید به کانال‌ و آپارات تهران سرور مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا