آموزش های adobeconnect

نحوه نمایش علائم کلاس مجازی ادوب کانکت در گوشی همراه

علائم و نشانه های کلاس مجازی ادوب کانکت در گوشی همراه

در مقالات قبلی علائم و نشانه های تعاملی در کلاس مجازی ادوب کانکت را معرفی کردیم و کاربرد و معنی هر کدام را گفتیم. همانطور که خاطرتان است، کاربرد اصلی این نشانه ها برای نمایش حالت- فعالیت و یا نظر کاربران نسبت به موارد مختلف بود. با توجه به این مورد که اکثر کاربران کلاس آنلاین از موبایل برای شرکت در جلسه استفاده می کنند، در این مقاله می خواهیم در مورد این علائم و نشانه ها در محیط تحت وب و اپلیکیشن، هنگامی که از گوشی همراه برای ورود به کلاس های خود استفاده می کنید، صحبت نماییم.

علانم در محیط تحت وب کلاس مجازی ادوب کانکت

هنگامی که از طریق مرورگر و با دسترسی شرکت کننده یا همان participant وارد کلاس خود شوید، به منظور اجازه گرفتن برای بیان درخواستی، میتوانید بر روی آیکون با علامت دست کلیک کنید. حال با کلیک بر روی فلش کنار این آیکون لیستی از علائم دیگر برای شما نمایان میشود. که می توانید اقدام به انتخاب مورد دلخواه با توجه به شرایط و درخواست خود نمائید. و همان طور که میبینید محیط تحت وب ادوب کانکت فارسی سازی شده و کار کردن با این قسمت برای شما بسیار راحت میباشد.

پس از انتخاب آیکون مورد نظر، تصویر علامت مربوطه کنار نام شما در لیست اسامی شرکت کنندگان به منظور مطلع نمودن مدرس کلاس، نمایان میشود.

علانم در محیط تحت وب کلاس مجازی ادوب کانکت
علانم در محیط تحت وب کلاس مجازی ادوب کانکت

علائم و نشانه ها در اپلیکیشن ادوب کانکت

حال در صورتی که از طریق اپلیکیشن وارد کلاس مجازی خود شوید، استفاده از علائم و نحوه نمایش آنها مقداری متفاوت می شود.

پس از ورود با اپلیکیشن، به منظور استفاده از علائم می بایست بر روی آیکون آدمک در گوشه بالا سمت راست محیط کلاس خود کلیک کنید.

شما با کلیک کردن بر روی این آیکون سه وضعیت زیر را میبینید:

بالا بردن دست (raise hand)، موافق (agree) و مخالف (disagree). که بر حسب وضعیت خود می توانید اقدام به انتخاب علامت مورد نظر نمایید.

نکته: هنگامی که شما با اپلیکیشن وارد میشوید، لیست علائم و نشانه های تعاملی را محدودتر میبینید. بنابراین در صورتی که میخواهید با علائم دیگری وضعیت خود را داخل کلاس آنلاین نشان دهید، پیشنهاد می شود از طریق مرورگر وارد جلسه شوید.

علائم و نشانه ها در اپلیکیشن ادوب کانکت

در این آموزش با نحوه نمایش و استفاده از علائم در محیط تحت وب و اپلیکیشن AdobeConnect آشنا شدید.
برای خرید کلاس مجازی ادوب کانکت فارسی همراه با پشتیبانی و آموزش های رایگان، با ما تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا