آموزشفناوریهاست

هاست با کیفیت چه فاکتورهایی دارد؟

فاکتورهای هاست با کیفیت چیست؟

هاست با کیفیت چه فاکتورهایی دارد؟

اگر برای انجام کاری، بستر و زیرساخت آن را فراهم کنیم، بدون شک کار در ادامه بهتر انجام می شود. برای راه اندازی وب سایت نیز این مسئله به همین شکل است. هاست یا فضای میزبانی در حکم بستر و زیرساخت می باشد. اگر از هاست خوب و با کیفیت استفاده کنید قطعا در مسیر موفقیت کسب و کار آنلاین خود قدم خواهید برداشت. اما اگر به سراغ هاست رایگان و بی کیفیت بروید نباید توقع چندانی از به موفقیت رسیدن داشته باشید. اما منظور از هاست با کیفیت چیست؟ یک هاست خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در این مقاله قصد داریم فاکتورهای موثر در کیفیت host را به شما معرفی کنیم. پس با تهران سرور همراه باشید.

فاکتورهای هاست با کیفیت چیست؟

1- سرعت بالا

انسان امروزی کم حوصله است. چندان به صبر کردن علاقه ای ندارد و وقتی به لود و بارگذاری سایت نمی دهد. در واقع در روزگاری زندگی می کنیم که سرعت نه تنها در بارگذاری سایت بلکه در همه چی اهمیت دارد. سرعت سایت نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. از قالب سایت تا کدهای بهینه همگی در این مسئله دخیل هستند. اما یکی از عواملی که نقشی مهم و اساسی در این زمینه دارد، هاست است. host با کیفیت هاستی است که دارای سرعت بالا و مناسب برای راه اندازی انواع سایت باشد.

2- سطح ایمنی بالا

مسئله مهم دیگری که در کیفیت هاست اهمیت دارد، امنیت آن است. تامین امنیت وب سایت تنها به اقدامات ایمنی در طراحی سایت و نصب افزونه های امنیتی محدود نمی شود. بخش مهمی از تامین امنیت وب سایت به host شما مربوط است. اگر شرکت ارائه دهنده به مسئله امنیت توجه ویژه ای داشته باشد، تدابیر خاصی برای سرویس های اشتراکی خود می اندیشد. به عبارتی امنیت هاست باید به نحوی باشد که دسترسی و نفوذ به آن تقریبا غیرممکن باشد. کاری که مجموعه تهران سرور با تلاش شبانه روزی خود انجام می دهد تا از اطلاعات مشتریان خود حفاظت کند.

سطح ایمنی بالا

3- آپتایم یا پایداری سرور

اگر بخواهیم به بیان ساده بگوییم آپتایم یا پایداری سرور چیست، باید گفت به مدت زمانی که سایت در دسترس است آپتایم می گویند. پایداری سرور از مهم ترین وظایف شرکت های هاستینگ و ارائه دهندگان است. اگر host شما قطعی های مکرری دارد به معنای آن است که آپتایم آن پایین است. این مسئله می تواند تاثیر مستقیمی بر سئو و دیدگاه گوگل به سایت شما داشته باشد. از نظر گوگل سایت هایی که Down می شوند صلاحیت قرار گرفتن در رتبه های برتر را ندارند. یک هاست خوب، آپتایم یا میزان پایداری بالایی دارد.

4- سازگاری با انواع CMS

هاست با کیفیت و مناسب، هاستی است که با هر نوع CMS و سایتی سازگاری داشته باشد. برخی از سایت ها تنها برای نوع خاصی از سایت بهینه می شوند. البته که به صورت تخصصی کار کردن امر پسندیده ای است. اما برای کسانی که قصد راه اندازی سایت دارند، بی شک هاستی مناسب است که با هر نوع سایت و CMS ای اعم از وردپرس، جوملا، دروپال و… سازگار باشد. این مسئله باعث افزایش کارایی و همچنین جلوگیری از مشکلات فنی می شود.

5- پشتیبانی 24 ساعته و سریع

ارائه دهندگان و شرکت های هاستینگ باید برای مشتریان خود پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته در نظر بگیرند. این پشتیبانی باید سریع و در کمتر از چند دقیقه پاسخگوی سوالات و مشکلات مشتریان باشد. در واقع پشتیبانی ۲۴ ساعته و به‌ موقع، بخشی از وظایف اجتناب‌ ناپذیر شرکت‌ های هاستینگ است، دلیل این امر نیز این است که هاست اگر در بهترین کانفیگ خود باشد نیز ممکن است در مواقعی نیاز به پشتیبانی داشته باشد. این پشتیبانی به خصوص برای مشتریان تازه کار بسیار مهم و حیاتی است.

پشتیبانی 24 ساعته و سریع

جمع بندی

مجموعه تهران سرور این پنج فاکتور اساسی را در ارائه خدمات هاستینگ خود به کار می برد و همین باعث می شود که هاست با کیفیت به مشتریان خود عرضه می کند. اگر برای راه اندازی سایت خود به هاست اشتراکی نیاز دارید، پیشنهاد ما خرید هاست لینوکس ایران از تهران سرور است. هاست های اشتراکی تهران سرور با نازل ترین قیمت، بهترین کیفیت و بالاترین سطح امنیت با پشتیبانی 24 ساعته به کاربران ارائه می شوند. در صورت تمایل به خرید هاست لینوکس ایران از مجموعه تهران سرور، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید. همچنین برای دیدن آموزش های ویدیویی ما می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا