LMS سیستم مدیریت یادگیریMoodleآموزشآموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

هزینه‌ کلاس مجازی چقدر است؟

برای شرکت در کلاس مجازی چقدر باید هزینه کنیم؟

هزینه‌ کلاس مجازی چقدر است؟

یکی از سوالاتی همیشه که برای مدارس، دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی و خصوصی وجود دارد این است که هزینه کلاس مجازی برای آن‌ها چقدر است و باید به چه صورت مبالغ این کلاس‌ها را پرداخت کنند؟ برای راه‌ اندازی و برگزاری کلاس آنلاین چقدر باید پرداخت و این کار چگونه انجام می‌شود؟ اگر این سوالات برای شما و سازمان شما نیز مطرح است، پاسخ آن‌ها در ادامه‌ی این مطلب می‌باشد.

استفاده از نرم‌افزارهای کلاس مجازی یا نرم‌افزارهای پیام رسان؟

اوضاع اقتصادی در تمام دنیا در وضعیت بدی قرار دارد و ویروس کرونا این وضع را سخت و دشوارتر کرده است تا جایی که افراد سعی می‌کنند بیش از پیش در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند. در بحث آموزش نیز این مسئله نمود دارد و موسسات آموزشی تمایل به کاهش هزینه‌ها دارند که البته این موضوع هم به نفع این موسسات است و هم به نفع دانشجویان آن‌ها. از همین رو برخی از این آموزشگاه‌ها برای تدریس و آموزش آنلاین مجازی، به پیام رسان‌های داخلی و خارجی مانند بله، واتساپ و… رو آورده‌اند. اما این کار کیفیت و  بازدهی آموزش را به شدت پایین می‌آورد.

درست است که تقریبا تمامی این پیام رسان‌ها به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد اما از قدیم گفته‌اند «هر کسی را بهر کاری ساختند!» در حقیقت این نرم‌افزارها برای بستر ارتباطی و ارسال و دریافت پیام‌ها فراهم شده‌اند. اگر بحث کیفیت در آموزش را در نظر داشته باشید، به هیچ عنوان نمی‌توانید پیام رسان را با نرم‌افزار کلاس مجازی مقایسه کنید چرا که این نرم‌افزارها برای تدریس در آموزش مجازی به وجود آمده‌اند و می‌توان گفت تنها مزیتی که پیام رسان‌ها نسبت به آن‌ها دارند همان رایگان بودن آن‌هاست!

هزینه‌ کلاس مجازی چقدر است؟

نرم‌افزارهای مختلف کلاس مجازی از ویژگی‌های منحصر به فردی برای برگزاری هر چه بهتر آموزش آنلاین طراحی شده‌اند. و از امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای بهره می‌برند. و در واقع این نرم‌افزارها برای بستر آموزشی ساخته شده‌اند. تعامل حاضران در جلسه به صورت متنی، صوتی و تصویری امکان پذیر می‌باشد و به صورت همزمان می‌توان از صفحات اشتراک گذاری یا تخته مجازی نیز استفاده کرد. همچنین می‌توانید صفحه دسکتاپ را با دانشجویان خود به اشتراک بگذارید و یا فایل‌های مختلف را در اختیار کاربران قرار دهید. این امکان نیز وجود دارد که کلاس آنلاین را برای دانشجویان غایب ضبط کنید و برای دانلود در دسترس آن‌ها قرار دهید. همچنین برای دسترسی به برخی از پیام رسان‌ها نیازمند فیلترشکن هستید که عموما کلاس‌های مجازی فیلتر نیستند و در ضمن اکثر مواقع میزان حجم مصرفی این نرم‌افزارها از پیام رسان‌ها بسیار کمتر است!

با ادوب کانکت، هزینه کلاس مجازی را کاهش دهید

همانطور که گفتیم نرم‌افزارهای بسیاری در زمینه‌ی کلاس و آموزش مجازی فعالیت می‌کنند. اما سرعت و امکاناتی که ادوب کانکت در اختیار شما قرار می‌دهد. به نسبت باقی رقبای بازار بیشتر است. همچنین به دلیل سابقه طولانی مدتی که در این زمینه دارد، با بروزرسانی‌های متعدد باگ‌ها و اشکلات ریز و درشت آن را حل کرده‌ است و گزینه‌ی مناسبی برای کاربران به حساب می‌آید.

علاوه بر این، تهران سرور با ترجمه‌ی این نرم‌افزار و ارائه ادوب کانکت فارسی کار را برای کاربران فارسی زبانی که تسلطی کافی بر زبان انگلیسی ندارند راحت کرده است. همچنین تهران سرور سعی کرده با حداقل هزینه و قیمت‌های منصفانه مشتریان خود را راضی نگه دارد و علاوه بر قیمت پایین با پشتیبانی همه روزه از رقبای خود پیشی بگیرد. برای دیدن پلان و سرویس‌های اختصاصی ادوب کانکت می‌توانید به سایت تهران سرور مراجعه کنید. همچنین برای دیدن ویدیو‌های آموزشی ما می‌توانید به کانال‌ آپارات ما سر بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا