آموزشسئوطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرسکسب و کار

چرا وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوا در دنیاست؟

وردپرس بهترین CMS دنیا

چرا وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوا در دنیاست؟

اگر قصد راه اندازی وب سایتی را داشته باشید حتما با راه های متفاوت راه اندازی آن آشنا هستید. یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها برای برپایی یک وب سایت استفاده از سیستم های مدیریت محتوا است. امکان ندارد درمورد سیستم مدیریت محتوا یا همان CMS شنیده باشید اما اسم وردپرس به گوشتان آشنا نباشد! چرا که به عقیده بسیاری از فعالان حوزه های مختلف کسب و کار آنلاین، وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا است! اما چرا وردپرس در بین رقبای قدرتمندی مانند جوملا و یا دروپال برترین است. و جامعه کاربری گسترده ای را پوشش می دهد؟ در این مقاله قصد داریم تا به این سوال که به احتمال زیاد ذهن بسیاری از شما را درگیر کرده است پاسخ دهیم. پس با تهران سرور همراه باشید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است

به احتمال خیلی زیاد اطلاع دارید که این CMS به صورت متن باز می باشد. و توسعه دهندگان زیادی در سراسر دنیا بر روی آن کار می کنند. و باعث پیشرفت آن می شوند. در طول 14 سالی که از عمر وردپرس می گذرد، تغییرات گسترده ای در آن ایجاد شده. که ناشی از عملکرد همین توسعه دهندگان جهانی است. علاوه بر این برای تغییرات دلخواه نیز بسیار مناسب است. و افراد می توانند هر شخصی سازی که می خواهند بر روی سایت خود اعمال کنند.

وردپرس بهترین CMS دنیا

گنجینه ای از افزونه های متعدد

یکی از بهترین ویژگی هایی که این سیستم مدیریت محتوا نسبت به رقبای قدیمی خود یعنی جوملا و دروپال دارد، کتابخانه ای مملو از افزونه های کاربردی است. در حقیقت وردپرس از افزونه های زیادی برخوردار است که با استفاده از هر یک از آن ها، تقریبا هرکاری در وب سایت شما ممکن است! تنها کافی است از مخزن افزونه وردپرس آن ها را نصب کنید و از نتیجه به دست آمده لذت ببرید.

رابط کاربری آسان، استفاده همگانی

یکی از اهدافی که باعث شد پروژه وردپرس به این حد از رونق برسد و پیشرفت چشمگیری در دنیا داشته باشد، این بود که کار را برای همه راحت کند. در حقیقت آن ها می خواستند کد نویسی را به حداقل برسانند. کار دیگری که در همین راستا انجام دادند، طراحی رابط کاربری کاربر پسند و بسیار آسان است که حتی افرادی بدون داشتن تجربه نیز به سادگی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند و از آن استفاده کنند.

وردپرس بهترین CMS دنیا

مقرون به صرفه بودن

یکی دیگر از ویژگی های وردپرس نسبت به دیگر روش های راه اندازی سایت، هزینه بسیار پایین آن است. در واقع شما با سرمایه ای اندک می توانید یک سایت حرفه ای از هر نظر را طراحی و شروع به کسب درآمد کنید. همچنین هزینه های نگه داری این نوع وب سایت نیز نسبت به دیگر روش ها بسیار ارزان تر است.

دوستدار سئو

اصول سئو دیگر تنها محدود به مقاله نویسی نمی شود و بسیار رشد کرده اند. در حقیقت سئو تکنیکال بسیار مورد توجه موتورهای جستجو به خصوص گوگل قرار گرفته و وب سایت های از نظر فنی نیز مورد بررسی قرار می گیرند تا جایگاه خوبی در نتایج جستجو به دست آورند. از همین رو وردپرس به دلیل کد نویسی بهینه ای که دارد با این اصول هماهنگ است. البته باید توجه داشت که انتخاب قالب نیز تاثیر بسزایی بر این مورد خواهد شد.

وردپرس بهترین CMS دنیا

امنیت بالا

امنیت در دنیای کامپیوتر به خصوص دنیای اینترنت چیزی تضمین شده نیست. در حقیقت باید گفت امنیت 100 درصدی وجود ندارد! با این حال رسیدن به سطحی از امنیت برای هر سایتی لازم است و باید رعایت شود. خوشبختانه وردپرس نیز به این مسئله توجه زیادی داشته و این CMS نیز سطح بسیار خوبی از امنیت را دارد.

ارتباط خوب با شبکه های اجتماعی

این روزها شبکه های اجتماعی به شدت محبوب شده اند و بسیاری از افراد وقت خود را در این شبکه ها صرف می کنند. ارتباط با شبکه های اجتماعی تاثیر بسزایی در رشد وب سایت دارد. افزونه های متعدد این سیستم مدیریت محتوا کمک می کند تا وب سایت به شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام متصل شوند. این کار به شدت به سئو وب سایت شما نیز کمک خواهد کرد.

جمع بندی

همین دلایل است که باعث می شود وردپرس به عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا شناخته شود. شما نیز اگر قصد راه اندازی وب سایت دارید کافی است با تیم طراحی وب سایت تهران سرور تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره پلن مورد نظر خود را تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا