آموزشآموزش های BigBlueButtonکسب و کار

چرا اجاره سرور بیگ بلو باتن به صرفه است؟

دلایلی برای اجاره سرور بیگ بلو باتن

چرا اجاره سرور بیگ بلو باتن به صرفه است؟

یکی از بهترین نرم افزارهایی که در دوران پاندمی کرونا توانست به ما در پیشبرذ اهداف تحصیلی کمک کند، بیگ بلو باتن بود. نرم افزاری که به دلیل آن که مبتنی بر وب می باشد، بسیار سبک و سریع است. از این نظر کاربران علاقه زیادی به استفاده از آن دارند. با این حال راه اندازی چنین سرویس هایی ممکن است برای شما هزینه بر باشد. اگر قصد راه اندازی کلاس مجازی بر پایه بیگ بلو باتن را دارید، بهتر است به اجاره آن فکر کنید. در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که چرا اجاره سرور بیگ بلو باتن به صرفه است؟ پس با وبلاگ تهران سرور همراه باشید.

1. کاهش هزینه با اجاره سرور بیگ بلو باتن

اولین و شاید یکی از مهم ترین دلایلی که باید به سراغ اجاره بیگ بلو باتن بروید این است که بتوانید هزینه های خود را به شکل چشمگیری کاهش دهید. ر صورتی که قصد راه‌ اندازی کلاس مجازی اختصاصی خود را دارید باید بدانید که نیازمند صرف هزینه‌ های زیادی هستید. هزینه هایی شامل فراهم کردن زیرساخت ها که اگر تجربه کافی در این حوزه نداشته باشید قطعا با مشکلاتی رو به رو می شوید. اما اگر تازه کار هستید و بودجه محدودی دارید، با اجاره سرور بیگ بلو باتن و با صرف هزینه‌ ای اندک برای مدتی معین می‌ توانید کلاس خود را تهیه کنید و از آن استفاده کنید.

2. مشکلات اینترنت و پهنای باند

اگر بخواهید به صورت شخصی کلاسی را راه اندازی کنید و تمامی زیرساخت ها را بخرید، باید به فکر تهیه اینترنتی قدرتمند، پرسرعت و با پهنای باند بالا نیز باشید. اگر برای این کار قصد استفاده از اینترنت های خانگی را دارید سخت در اشتباه هستید چرا که به مشکلات زیادی بر خواهید خورد. اینترنت‌ های خانگی همانطور که از نامشان پیداست، متناسب با مصرف محدود طراحی شده‌ اند. از این رو برای راه‌ اندازی کلاس مجازی بیگ بلو باتن خصوصی اصلا مناسب نیستند. اما با تهیه و اجاره سرور بیگ بلو باتن دیگر لازم نیست نگران اینترنت و پهنای باندی بالا باشید.

دلایلی برای اجاره سرور بیگ بلو باتن

3. اگر تخصص کافی ندارید بهترین گزینه اجاره بیگ بلو باتن است

هر کاری نیازمند تخصص مختص به خودش است. این مسئله دیگر با صرف پول و هزینه قابل جبران نیست. چرا که تخصص با دانش و تجربه به دست می آید و نمی توان یک شبه به آن دست پیدا کرد. راه اندازی کلاس مجازی به صورت اختصاصی نیز نیازمند دانش فنی و تجربه بالا در این حوزه است. اگر این فاکتور را به هیچ عنوان در اختیار ندارید بهترین کار این است که قید راه اندازی شخصی را بزنید و به سراغ اجاره سرور بیگ بلو باتن بروید. تهران سرور در امر کلاس مجازی سابقه‌ ای طولانی دارد. مجموعه  ما در طی این سال‌ ها تخصص و دانش آن را نیز کسب کرده و اعتماد بسیاری از مشتریان خود را جلب کرده که این رمز موفقیت ما است.

جمع‌بندی

تمام این موارد به شما اطمینان می‌دهد که اجاره سرور بیگ بلو باتن فارسی از تهران سرور بهترین انتخاب است و نباید آن را نادیده بگیرید. در صورتی که قصد دارید برای جلسات آنلاین خود پلتفرم بیگ بلو باتن را تهیه کنید، می توانید با کارشناسان تهران سرور تماس حاصل کرده و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلان مورد نظر خود را تهیه کنید و در مدت زمانی کوتاهی آن را تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا