LMS سیستم مدیریت یادگیریMoodleآموزشآموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButtonطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرس

چرا باید وب سایت آموزشگاهی داشته باشیم؟

اهمیت وب سایت آموزشگاهی در چیست؟

چرا باید وب سایت آموزشگاهی داشته باشیم؟

احتمالا می‌دانید که در هر حوزه‌ای که بخواهید فعالیت داشته باشید، می‌توانید یک وب سایت نیز برای خود راه اندازی کنید و کسب و کارتان را گسترش دهید. در حقیقت وب سایت‌ها محدودیتی برای ما ندارند و هر سایتی در هر حوزه‌ای قابلیت راه اندازی شدن را دارا است. از سایت‌های خبری گرفته تا رستوران‌هایی که از وب سایت برای ثبت سفارشات خود استفاده می‌ کنند. یکی از فعالیت‌هایی که در دنیای امروز به خصوص دنیای درگیر با کرونا حتما به وب سایت نیاز دارد، فعالیت‌های آموزشی و تدریسی است. در حقیقت اگر شما یک معلم هستید و یا یک مجموعه آموزشی می‌باشید، باید یک وب سایت آموزشگاهی برای خود راه اندازی کنید.

وب سایت آموزشگاهی چیست؟

قبل از آن که به سراغ دلایل طراحی سایت آموزشگاهی برویم بهتر است کمی درباره‌ی اینکه وب سایت آموزشگاهی چیست حرف بزنیم. در حقیقت در دنیای امروز که کوچک‌ترین مسائل ما با تکنولوژی گره خورده‌اند، بحث آموزش نیز به طور جدی با این مسئله درگیر است و شما نمی‌توانید آموزش پیشرفته را بدون امکانات به روز داشته باشید. همین مسئله نیز باعث پیدایش بستری به نام سایت آموزشگاهی شده است که مسیر آموزش پیشرفته را بسیار هموار کرده است. عمده مطالب این نوع از سایت‌ ها همانطور که از نامشان پیداست، فعالیت‌های درسی و آموزشی می‌باشد. از کنکور و مدارس گرفته تا اخذ مدارک زبان‌های خارجه و دانشگاه‌ها. اگر کسب و کاری را در حوزه آموزش اداره می‌کنید، حتما به یک وب سایت آموزشگاهی حرفه‌ای نیاز دارید.

اهمیت وب سایت آموزشگاهی در چیست؟

وب سایت آموزشگاهی چه امکاناتی دارد؟

شاید در نگاه اول گمان کنید این نوع سایت هم مانند دیگر وب سایت‌ها می باشد و تفاوت خاصی با آن‌ها ندارد. اما این تصور کاملا اشتباه است. یک سایت آموزشگاهی باید دارای یک سری ویژگی خاص و متمایز باشد. مهمترین چیزی که این سایت را از دیگران برتر می‌کند، یکپارچگی آن سیستم مدیریت یادگیری یا همان LMS مودل می‌باشد. در حقیقت شما یک وب سایت وردپرسی در اختیار خواهید داشت که به یک سامانه آموزشی به اسم مودل متصل است و به شکلی واحد به کاربران شما خدمات می‌دهد.

شما می‌توانید دوره‌های خود را در فروشگاه ووکامرسی سایتتان به فروش برسانید و پس از ثبت نام کاربران، به راحتی در محیط مودل ثبت نام می‌شوند و می‌توانند در آزمون‌ها و دوره‌های شما شرکت کنند. همچنین برای ساخت یک مدرسه آنلاین کامل نیز می‌توانید نرم‌افزارهای کلاس مجازی مانند ادوب کانکت یا بیگ بلو باتن را به مودل خود متصل کنید تا جلسات آنلاین شما نیز در آن ها برگزار شوند. با این کار تمامی امکانات شما از دریچه سایت شما می‌گذرد. بدین ترتیب می‌توانید به سادگی و با اتصال وردپرس به مودل و کلاس مجازی یک سایت آموزشگاهی کامل داشته باشید.

اهمیت وب سایت آموزشگاهی در چیست؟

چرا باید وب سایت آموزشگاهی داشته باشیم؟

شاید از خودتان بپرسید خب من چرا باید چنین بستری را برای کاربران خودم فراهم کنم؟ باید گفت از آن جایی که آموزش مجازی و از راه دور در کشور ما به شدت نوپا است و همچنین پاندمی کرونا نشان داد پتانسیل‌های بسیار زیادی در این فعالیت نهفته است، شما می‌توانید آینده آموزشی خود را بهبود بخشید. همچنین می‌توانید از باقی شهرها و حتی کشورها نیز دانشجو جذب کنید و با این کار درآمد خودتان را افزایش دهید. علاوه بر این می‌توانید از دبیران شهرها یا کشورهای دیگر دعوت کنید تا به سادگی و از طریق جلسات آنلاین در کلاس‌های موسسه شما تدریس کنند.

جمع بندی

با انجام این کار، شما می‌ توانید یک مدرسه کاملا مجازی و آنلاین را برای تدریس خصوصی یا گروهی خود ایجاد کنید. و از رقبای خود پیشی بگیرید. اگر شما هم علاقه به ساخت چنین امکاناتی برای آموزشگاه یا خودتان هستید تا کاربران بیشتری را جذب کنید و درآمد بیشتری داشته باشید کافی است تا با تیم طراحی سایت تهران سرور تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان سفارش خود را ثبت کنید. علاوه بر این می‌توانید ویدئوهای مجموعه ما را در کانال آپارات تهران سرور مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا