LMS سیستم مدیریت یادگیریMoodleآموزشآموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

چرا باید از پلتفرم آموزش آنلاین استفاده کنیم؟

مزایای پلتفرم آموزش آنلاین برای آموزشگاه‌های آنلاین چیست؟

چرا باید از پلتفرم آموزش آنلاین استفاده کنیم؟

آموزشگاه‌ های آنلاین در این چند سال اخیر نسبت به سال‌ های گذشته رشد چشمگیری داشته‌ اند. و حتی بسیاری از آموزشگاه‌ های حضوری نیز یک شعبه آنلاین برای خودشان تاسیس کردند. همانطور که پیش تر در وبلاگ تهران سرور برای شما عزیزان و همراهان همیشگی توضیح دادیم، برای داشتن یک آموزشگاه آنلاین شما نیازمند به پلتفرم آموزش انلاین می‌ باشید. همچنین در ادامه تفاوت‌ های پلتفرم آموزش آنلاین با نرم افزار آموزش آنلاین را نیز برای شما توضیح دادیم. حالا در این مقالات قصد داریم به شما بگوییم چرا آموزشگاه‌ های آنلاین باید از پلتفرم آموزش آنلاین استفاده کنند و مزایای آن برای کسب و کار آن‌ ها چیست. با تهران سرور همراه باشید.

پلتفرم آموزش آنلاین چه مزایایی دارد؟‌

پیشرفت و توسعه کسب و کار آموزشگاه‌ های آنلاین مبتنی بر استفاده درست و به جا از پلتفرم آموزش آنلاین است. استفاده از این سیستم برای آموزشگاه‌ ها مزایای زیادی به همراه دارد که در ادامه به معرفی چندتا از مهم‌ ترین آن‌ ها می‌پردازیم.

1- جغرافیا دیگر معنایی برای آموزشگاه شما ندارد!

متاسفانه بسیاری از مراکز آموزشی برتر در کشور ما در شهرهای بزرگ مانند تهران قرار دارد. و بسیاری از کسانی که در شهرستان‌ ها و شهرهای کوچک زندگی می‌ کنند قادر به شرکت در این کلاس‌ ها نیستند. اما با رشد و رونق گرفتن آموزشگاه‌ های مجازی و آنلاین این مشکل تا حد بسیار زیادی رفع شد. یکی از مزایایی که پلتفرم آموزش آنلاین در اختیار آموزشگاه آنلاین قرار می‌ دهد از بین بردن مرزهای جغرافیایی است. با استفاده از  چنین سیستمی در آموزشگاه خود به سادگی می‌ توانید از همه‌ جای ایران و جهان کاربر جذب کنید.

مزایای پلتفرم آموزش آنلاین برای آموزشگاه‌های آنلاین چیست؟

2- تکرار و مرور دروس، همیشه در دسترس شما

اگر شما تنها از یک نرم افزار آموزش آنلاین برای کلاس‌ های مجازی خود استفاده کنید، تدریس شما در ۹۰ درصد مواقع به صورت تدریس آنلاین می‌ باشد. که مانند کلاس در حضوری یک بار مطالب گفته می‌ شود و فرصتی برای مرور آن‌ها وجود ندارد. اما اگر برای آموزشگاه خود از پلتفرم آموزش انلاین استفاده کنید، به دلیل وجود نرم افزار آموزش آنلاین و اتصال آن به سیستم مدیریت یادگیری یا همان LMS یک سیستم یکپارچه خواهید داشت. که می‌ توانید تمامی مطالب تدریس شده را به صورت طبقه بندی شده ذخیره کنید و در صورت نیاز بر روی سایت وردپرسی خود بارگذاری کنید و در اختیار کاربران بگذارید.

3- ارائه سریع مطالب آموزشی

اگر شما یک پلتفرم آموزشی خوب و جامع داشته باشید، به سادگی و سرعت هرچه بیشتر می‌ توانید مطالب درسی خود را به دانش آموزان و کاربران انتقال دهید. به عنوان مثال Real-Time بودن بیگ بلو باتن به شما کمک می‌ کند تا زمان زیادی در تدریس و ارائه مطالب داشته باشید. به عقیده بسیاری از کارشناسان، در آموزش آنلاین از طریق پلتفرم آموزشی چیزی بیش از ۶۰ درصد زمان از آنچه در یادگیری آموزش سنتی مورد نیاز است کاهش می‌ یابد که این خود یک مزیت فوق العاده است.

4- ارتباط همیشگی با اساتید

بحث تعامل در کلاس‌ های آنلاین همواره از نظرهای مخالفان این سبک آموزشی است. اما یک پلتفرم آنلاین این امکان را به شما می‌ دهد که به خوبی در کلاس با دیگران تعامل داشته باشید. همچنین مسئله مهمی وجود دارد که دسترسی شما را به استاد در ساعاتی مشخص (حتی به صورت همیشگی) در سامانه‌ ای تخصصی برقرار می‌ کند. به این صورت شما اگر سوال یا مشکلی داشته باشید با وصل شدن به استاد می‌ توانید مشکل خود را رفع کنید.

5- سودهی بیشتر

با استفاده از یک پلتفرم آموزش آنلاین خوب و جامع، دیگر لازم نیست تا پول خرید یا اجاره آموزشگاه را بدهید. همچنین دیگر تنها از شهر و محله خودتان کاربر نخواهید داشت و گستره افرادی که در آموزشگاه شما ثبت نام می‌ کنند بیشتر و بیشتر می‌شود. تمام این مسائل در نتیجه برای شما سود بیشتر نسبت به روش حضوری را به ارمغان خواهد آورد و باعث موفقیت بیش از پیش شما خواهد شد. مزیتی فوق العاده که اگر به دنبال کسب درآمد از آموزش مجازی هستید باید به سراغ پلتفرم های آنلاین آموزشی بروید.

مزایای پلتفرم آموزش آنلاین برای آموزشگاه‌های آنلاین چیست؟

جمع بندی

مطالعه‌ ی این مقاله به شما کمک کرد تا مزایا و ویژگی‌ های خاص یک پلتفرم آموزش آنلاین را درک کنید. تهران سرور با سال‌ ها فعالیت در زمینه‌ی آموزش آنلاین و ارائه خدمات مجازی، تجربه لازم در این زمینه را کسب کرده و از معتبرترین ارائه دهندگان بیگ بلو باتن و ادوب کانکت به حساب می‌آید. هدف ما همواره جلب رضایت مشتریان با پشتیبانی مداوم و ارائه قیمت‌های مناسب بوده است. اگر قصد خرید نرم افزارهای بیگ بلو باتن یا ادوب کانکت را دارید می‌توانید با تماس با مشاوران تهران سرور و دریافت مشاوره رایگان پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا