LMS سیستم مدیریت یادگیریطراحی سایت و وردپرس

کاربرد مودل در پزشکی

کاربرد مودل در پزشکی

این روزها کمتر شغلی است که از فناوری های روز و مبتنی بر اینترنت استفاده نکند. علم و دانش نیز همیشه یکی از پیشروهای این مسئله بودند. به خصوص علم پزشکی که برای حفظ جان انسان ها باید به روز باشد و دانش خود را تقویت کند. با این حال کرونا شرایط را برای همگان به خصوص قشر پزشکی سخت کرد. فعالیت های انسان به خصوص فعالیت های آموزشی با تغییراتی مواجه شد. استفاده از آموزش مجازی و سیستم مدیریت یادگیری مودل نیز کمک زیادی در حل مشکلات آموزشی داشت. اما این سیستم تنها در امور مدارس و دانشگاه ها کارایی ندارد. از مودل می توان در دنیای تجارت و دنیای وسیع پزشکی نیز استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم کاربرد مودل در پزشکی را به شما توضیح دهیم. پس با تهران سرور همراه باشید.

اتصال مودل به سایت پزشکی

یکی از کارهایی که تیم طراحی سایت و مودل تهران سرور انجام می دهد، اتصال سایت وردپرسی به مودل است. با این کار شما آموزش را در کنار سایت ادامه می دهید. مزیتی که این کار دارد داشتن یک پکیج کامل آموزشی است. با داشتن یک سایت پزشکی می توانید علاوه بر مدیریت مطب، نوبت دهی به بیماران و حتی ویزیت آنلاین آن ها به ویژه در دوران کرونا، بخش آموزش نیز راه اندازی کنید. با استفاده از مودل دوره های مرتبط با تخصص خودتان را برگزار کنید. برای مثال اگر روانشناس هستید، می توانید دوره های مختلف یا همایش های بزرگ و کوچک برگزار کنید. با اتصال مودل به سایت پزشکی اعتبار خودتان را چندین برابر خواهید کرد. این کار یکی از مهم ترین کاربردهای مودل در پزشکی است.

پیگیری آموزش های روز دنیای پزشکی

پزشکان قشری هستند که ساعات کاری بسیاری شلوغی دارند. تعداد بیماران آن ها بسیار زیاد است و برخی از آن ها گاهی فرصت چندانی برای مطالعه و بروزرسانی دانش خود ندارند. اما به هر حال در اوقات فراغت می توانند از طریق مودل این کار را انجام دهند. از آن جایی که مودل یک سیستم مدیریت یادگیری جهانی است، ارتباط گرفتن از این طریق با همکاران خارجی کار ساده ای است. همچنین شما می توانید در این محیط به عنوان یک پزشک دانش خود را در اختیار دیگران بگذارید و مطالبتان را نیز در آن قرار دهید.

کاربرد مودل در پزشکی
کاربرد مودل در پزشکی

استفاده از آموزش آنلاین در کنار آموزش حضوری

پزشکی رشته ای است که نیازمند فعالیت های عملی بسیاری است. متاسفانه بیشتر این فعالیت ها نیازمند حضور دانشجویان در محیط های درمانی مانند بیمارسنان و درمانگاه است. اما از طرف دیگر مباحث تئوری زیادی نیز در کلاس درس تدریس می شود. شما می توانید از ترکیب آموزش آنلاین پزشکی در مودل در کنار آموزش حضوری استفاده کنید. در واقع می توانید مباحث تئوری که چندان نیاز به حضور ندارند را مودل و کلاس مجازی ادوب کانکت تدریس کنید و تنها برای مباحث عمل حضور دانشجو را خواستار شوید.

آموزش نیروهای جوان پزشکی با مودل

بسیاری از نیروهای جوان پیش از ورود به محیط های درمانی، نیازمند آموزش در مراکز علمی هستند. با این حال برخی اوقات به دلیل مشغله های زیاد اساتید، امکان حضور در دانشگاه ها را ندارند. از این رو استفاده از مودل می تواند برای آموزش چنین نیروهایی بسیار موثر باشد. با این کار مراحل پیش از استخدام این نیروها نیز به سرعت انجام می گیرد. پیش از وجود چنین امکاناتی، انجام این کارها بسیار زمان بر بود. اما با استفاده از کاربردهای متنوع مودل در پزشکی می توان در کوتاه ترین زمان ممکن این مشکلات بر طرف کرد.

جمع بندی

اگر پزشکی هستید و با مطالعه این مقاله احساس نیاز به یک سایت پزشکی و سیستم مدیریت یادگیری مودل داشتید، اما هنوز سایت و مودلی برای خود دست و پا نکردید می‌ توانید طراحی سایت و مودل خود را به تیم حرفه‌ ای و با سابقه‌ ی تهران سرور همراه با پشتیبانی ۲۴ ساعته بسپارید. تضمین ما کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه و تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا