سئوطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرسکسب و کار

کسب و کار دارید اما وب سایت ندارید؟

اگر کسب و کار دارید باید خیلی زود برای آن وب سایتی راه اندازی کنید

کسب و کار دارید اما وب سایت ندارید؟

این روزها کسب و کارهای زیادی در حال راه اندازی هستند. و عده زیادی نیز پیش از این تجارت خود را در دنیای واقعی ایجاد کرده‌اند. از طرفی نیز وب سایت‌ ها و فروشگاه‌ های اینترنتی رشد زیادی پیدا کردند و باعث شده تا بسیاری از مردم از این طریق نیازهای خود را رفع کنند. همین مسئله نشان دهنده این امر است که بسیاری از کسب و کارها که هنوز وارد دنیای اینترنت نشده‌اند. باید به این سمت و سو حرکت کنند و در تجارت خود تحولی عظیم ایجاد کنند. در این مقاله دلایل قانع کننده‌ ای برای ایجاد یک وب سایت مختص کسب و کار شما ارائه خواهیم کرد پس با تهران سرور همراه باشید.

چرا باید برای کسب و کارم وب سایت داشته باشم؟

این سوالی است که بسیاری از صاحبان تجارت‌های کوچک و بزرگ از ما می‌پرسند. که اصلا چه نیازی به ایجاد و راه اندازی یک وب سایت برای کسب و کارمان هستیم؟ در واقع بسیاری از آن‌ ها به خصوص افراد قدیمی تر، سایت را یک هزینه مازاد می‌ دانند که بازدهی چندانی ندارد و بیشتر جنبه‌ ی نمایشی دارد. اکثر این افراد از درآمدی که دارند راضی هستند و چندان تمایلی به تغییر ندارند. اما در این مقاله به شما می‌ گوییم چرا به این تغییر نیار دارید و چرا باید وب سایت راه اندازی کنید!

1. افزایش مشتری

بدون شک شما در محیط واقعی و هر جایی که کسب و کار خود را راه اندازی کرده‌ اید، مشتریان ثابت و گذری زیادی خواهید داشت. اما بیاید باهم صادق باشیم. افرادی که از آن محل گذر می‌ کنند تعداد محدودی دارند و ممکن است عده‌ ای به هیچ وجه گذرشان به سمت شما نیفتد اما کالا یا خدمات شما را نیاز دارند. شما با ایجاد یک وب سایت می‌ توانید مشتریان بیشتری از نقاط دیگر شهر یا حتی کشور و جهان را به سوی خود جذب کنید و مشتریان بیشتری داشته باشید.

2. درآمد بیشتر

مشتری بیشتر به همراه خود درآمد بیشتر را هم می‌ آورد! هر چقدر تعداد مشتریان شما افزایش یابد، به طور مستقیم درآمد بیشتری نیز کسب خواهید کرد. در این وضعیت اقتصادی نیز درآمد بیشتر باعث می‌ شود تا شرایط مالی مساعدی برای کسب و کار خودتان فراهم کنید.

اگر کسب و کار دارید باید خیلی زود برای آن وب سایتی راه اندازی کنید

3. سایت شما محیطی برای تبلیغات شماست!

بی شک برای دیده شدن و پیروزی در بازار رقابتی که این روزها وجود دارد، باید به طرق مختلف تبلیغات کوچک و بزرگی انجام دهید. پخش تراکت، بیلبورد، چاپ بنر در مجلات و… همگی راه‌ هایی برای معرفی کسب و کار شما به دیگران است. اما تمام این‌ ها هزینه‌ های سرسام آوری به دنبال دارند که شاید گاهی از درآمد ماهیانه شما بیشتر شوند! شما با ایجاد یک صفحه‌ ی اینترنتی در حوزه‌ی شغلی خود می‌توانید علاوه بر فروش خدمات و کالا‌های خود، از طریق وبلاگی که در اختیار دارید تبلیغات خود را نیز انجام دهید.

4. صرفه جویی در وقت و هزینه

با راه اندازی یک سایت، شما در وقت و هزینه‌های خود نیز صرفه جویی می‌ کنید. به سادگی می‌توانید در منزل خود، کارها را مدیریت کنید آن هم تنها با یک سیستم کامپیوتری! دیگر لازم نیست مسافتی را برای رسیدن به محل کار طی کنید و هزینه‌ های رفت و آمد و تبلیغات هنگفت را برای شغل خود بپردازید.

5. گسترش ارتباطات

در هر حوزه‌ ای که فعالیت می‌ کنید، حتما رقبای کوچک و بزرگی نیز دارید که کاری مشابه کار شما را انجام می‌ دهند. درسته که اکثرا به چشم رقیب به آن‌ ها نگاه می‌ کنند اما همین رقبا می‌ توانند باعث پیشرفت کسب و کار شما شوند. با ایجاد یک وب سایت به سادگی می‌ توانید با هم صنفان خود ارتباط برقرار کنید. و تعامل خود را با آن‌ ها به سطح مطلوبی برسانید و با گسترش ارتباطات خود، موفقیت شغل خود را تضمین کنید.

اگر کسب و کار دارید باید خیلی زود برای آن وب سایتی راه اندازی کنید

6. کسب اعتبار بیشتر

ما در عصر ارتطابات و تکنولوژی و فناوری زندگی می‌کنیم. و دنیا در حال تغییرات زیادی است که به این سمت و سو حرکت کند. از همین رو ما باید خود را با تغییرات وفق دهیم و در این مسیر گام برداریم. کسب و کارها نیز امروزه به سمت وب سایت‌ ها در حرکتند و به عقیده‌ ی بسیاری مانند بیل گیتس، اگر برای کسب و کارخود سایت راه اندازی نکنید، انگار وجود ندارید و محکوم به شکست هستید. این نشان دهنده اهمیت آن است و برای جلب مشتری امروزی نیاز دارید تا معتبر باشید که در قرن 21 اعتبار با داشتن یک وب سایت به سادگی به دست می‌ آید.

جمع‌بندی

برای موفقیت در تجارت امروزی، باید یک وب سایت برای خود دست و پا کنید اما اگر نگران طراحی سایت هستید و یا نگران هزینه‌ های آن می‌ باشید باید به شما بگوییم تهران سرور تمام مشکلات شما را حل خواهد کرد! تیم طراحی سایت وردپرس و سئو تهران سرور آماده همکاری با شماست تا در مدت زمانی کوتاه سایت شما را ایجاد، راه اندازی و در رتبه‌ های بالای گوگل قرار دهد. علاوه بر این قیمت ارائه شده توسط ما کاملا مقرون به صرفه است و شما با نازل ترین قیمت، بهترین کیفیت را خواهید داشت. علاوه بر این برای دیدن آموزش‌های ما نیز می‌توانید به کانال‌های آپارات و یوتوب مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا