آموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

کلاس مجازی ادوب کانکت و بیگ بلو باتن به زبان فارسی

با تهران سرور به زبان فارسی در کلاس مجازی شرکت کنید!

کلاس مجازی ادوب کانکت و بیگ بلو باتن به زبان فارسی

وقتی که در سال 98 کرونا سر به فلک کشید و باعث تعطیلی مدارس و دانشگاه ها شد، استفاده از کلاس مجازی بیشتر از گذشته شد. با این وجود عمده معلمان و دانش آموزان آمادگی این تغییر را نداشتند. چرا که آشنایی کمی با این شیوه نوین داشتند. یکی از اصلی ترین مشکلات افرادی که زبان انگلیسی ضعیفی داشتند این بود که نمی توانستد به خوبی از تمامی امکانات نرم افزارهایی مثل ادوب کانکت و یا بیگ بلو باتن استفاده کنند. اما خوشبختانه ما در تهران سرور مدت زیادی است که کلاس مجازی ادوب کانکت و بیگ بلو باتن به زبان فارسی را به فروش می رسانیم. برای آشنایی بیشتر با این محصولات با این مقاله همراه باشید.

کلاس مجازی ادوب کانکت فارسی

کلاس مجازی ادوب کانکت فارسی

بدون هیچ شکی محبوب ترین کلاس مجازی در ایران ادوب کانکت است. این نرم افزار که محصولی از کمپانی بزرگ و معروف ادوب به شمار می رود، به خوبی بستر مجازی را برای تدریس و آموزش محیا می کند. شما برای استفاده از ادوب کانکت می توانید هم نرم افزار آن را روی کامپیوتر و یا تلفن های هوشمند خود نصب کنید. همچنین قابلیت وب اپلیکیشن نیز برای ادوب کانکت در دسترس است. در حقیقت با این ویژگی نیازی به نصب نرم افزار جداگانه نیست. و تنها به مرورگر برای آن نیاز است.

متاسفانه این نرم افزار به دلایل گوناگون از زبان فارسی به صورت پیش فرض پشتیبانی نمی کند. در حقیقت شما اگر این نرم افزار را نصب کنید نمی توانید از آن به صورت فارسی بهره ببرید. اما تیم تحقیق و توسعه تهران سرور پس از تلاش های فراوان در سال های کرونایی توانست نسخه فارسی کلاس مجازی ادوب کانکت را به بازار عرضه کند. مشتریان ما می توانند به سادگی نسخه وب اپلیکیشن ادوب کانکت را تهیه کنند و از قابلیت های آن به زبان فارسی بهره ببرند.

به طور قطع تجربه استفاده از این نرم افزار فوق العاده قدرتمند به زبان فارسی تجربه شیرینی است. چرا که شما می توانید به سادگی از تمامی ویژگی های آن برای برگزاری هر چه بهتری کلاس آنلاین استفاده کنید. این ویژگی به خصوص برای دانش آموزانی که سن پایین تری دارند و هنوز فرصت یادگیری زبان انگلیسی را نداشتند بسیار مفید و ضروری به شمار می رود.

کلاس مجازی بیگ بلو باتن فارسی

کلاس مجازی ادوب کانکت فارسی

اما کلاس مجازی ادوب کانکت تنها انتخاب شما برای برگزاری آموزش آنلاین به شمار نمی رود. یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای موجود در بازار ایران، کلاس مجازی بیگ بلو باتن است. این نرم افزار بسیار پر سرعت و سبک است و به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای برگزاری کلاس آنلاین به سراغ آن بروند. بیگ بلو باتن تنها در بستر مرورگر قابل اجرا است و به عبارتی یک وب اپلیکیشن است.

ما در تهران سرور به فکر افرادی که انتخابشان بیگ بلو باتن است هم بودیم. ما با ارائه کلاس مجازی بیگ بلو باتن فارسی، برنامه و بستری فراهم کردیم که برای تمامی سنین و حتی کسانی که به زبان های خارجی مسلط نیستند، مناسب باشد. بدین ترتیب هیچ کس از تحصیل و کار عقب نخواهد افتاد.

جمع بندی

هر دو نرم افزار کلاس مجازی ادوب کانکت و بیگ بلو باتن به طور کامل فارسی سازی شدند. کافی است در صورتی که قصد استفاده از این نرم افزارها به زبان فارسی را دارید با کارشناسان تهران سرور تماس بگیرید. و پس از دریافت مشاوره رایگان پلان موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است که برای دیدن آموزش های بیشتر به صورت ویدیویی پیرو نرم افزارهای کلاس مجازی می توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا