آموزش های BigBlueButton

خبر: اهدای 25,000 دلار به بیگ بلو باتن توسط دیجیتال اوشن

دیجیتال اوشن 25,000 دلار به بیگ بلو باتن کمک کرد!

خبر: اهدای 25,000 دلار به بیگ بلو باتن توسط دیجیتال اوشن

همه ما می دانیم که این همه گیری چه زمانی شروع شد. اوایل سال 2020 که جهان با ویروس عجیب کرونا رو به رو شد. با گسترش آن، تقریباً همه مدارس در جهان تعطیل شدند. اما با استفاده از کلاس های مجازی به صورت آنلاین توانستند تحصیل و تدریس را ادامه دهند. معلمان و دانش‌ آموزان با استفاده از مرورگرهای وب، تلفن‌های همراه و لپ‌تاپ‌ ها در کلاس‌ های مجازی با هم همکاری می‌کردند. صدا، تصویر و اسلایدهای خود را در حین کار با یکدیگر به اشتراک می‌ گذاشتند. کلاس های درس دنیا مجازی شد و سال تحصیلی ادامه یافت. بخش زیادی از ادامه داشتن تحصیل و تدریس در این دوران را مدیون بیگ بلو باتن BigBlueButton هستیم.

چرا تحصیل در کرونا را مدیون بیگ بلو باتن هستیم؟

BigBlueButton یک نرم افزار کلاس مجازی کد باز است که توسط Blindside Networks پشتیبانی می‌ شود. زمانی که کرونا آغاز شد و جهان را در بر گرفت بیگ بلو باتن به فکر نجات تحصیل افتاد. بدین صورت که تنها دو هفته پس از شروع همه گیری، Blindside Networks بیش از 1000 سرور در دیجیتال اوشن DigitalOcean ایجاد کرد که منجر به میزبانی بیش از نیم میلیارد دقیقه کلاس آنلاین در DigitalOcean شد. این اعداد و ارقام بسیار اعداد و ارقام بزرگ و شگفت انگیزی هستند. آماری که نشان می دهند اگر این اتفاق در دو هفته ابتدایی کرونا رخ نمی داد، ممکن بود آموزش مجازی خیلی دیرتر همه گیر شود. از این رو می توان گفت باید تحصیل در دوران همه گیری کرونا را مدیون بیگ بلو باتن باشیم.

بیگ بلو باتن

لازم به ذکر است که بیگ بلو باتن در این دوران با یک چالش جدی رو به رو بود. چرا که آن ها نمی توانستند با سرورهای فیزیکی به اندازه کافی سریع باشند و خیلی زود خودشان را به دیگران معرفی کنند. اما Blindside Networks به DigitalOcean اعتماد کرد. کمپانی نوآوری که در زمینه های زیرساخت ابری با هزینه های مقرون به صرفه فعالیت می کند. در حال حاضر این کمپانی دارای 598,000 مشتری در 185 کشور و 14 مرکز داده در سراسر جهان می باشد. به لطف سادگی API دیجیتال اوشن، آن ها میزبانی BigBlueButton را به طور کامل و به صورت مجازی و مقیاس پذیر در مراکز داده جهانی DigitalOcean اجرا کردند. همکاری که در نهایت به نفع هر دو تمام شد.

دیجیتال اوشن 25,000 دلار به بیگ بلو باتن کمک کرد!

چندی پیش اعلام شد که دیجیتال اوشن 25,000 دلار به بیگ بلو باتن کمک کرد! بر اساس گفته های این دو کمپانی، هدف از اهدای این مبلغ، ارتقاء آگاهی و حمایت، تشویق و شناسایی تحقیقات، معرفی جوایز مشارکت و همکاری بیشتر بین این دو شرکت در زمینه آموزش مجازی است. دیجیتال اوشن به صورت با این کار به صورت رسمی حمایت خود را از بیگ بلو باتن بیشتر کرده است. حمایتی که می تواند به نفع معلمان، مدارس و دانش آموزان در سراسر کشور ختم شود.

دیجیتال اوشن

چرا کمک مالی دیجیتال اوشن به بیگ بلو باتن اهمیت دارد؟

شاید از خودتان بپرسید اصلا چرا کمک مالی دیجیتال اوشن به بیگ بلو باتن اهمیت دارد؟ چرا تهران سرور باید این مقاله را ترجمه و منتشر کند؟ جواب خیلی ساده است. همانطور که دو شرکت اعلام کردند و ما نیز در پاراگراف قبلی به آن اشاره کردیم، این کمک مالی به نوعی در جهت همکاری های گسترده تر است. همچنین دیجیتال اوشن رسماً اعلام کرده است که قصد دارد بیش از پیش از تحقیق و پژوهش در زمینه آموزش مجازی حمایت کند. مسئله ای که نفع و سود آن در آخر برای معلمان و دانش آموزان است. این همکاری قطعا باعث بهبود عملکرد بیگ بلو باتن خواهد شد. امکانات بیشتر، بهبود سرعت، پشتیبانی از زبان های زنده دنیا و… تنها بخش کوچکی از اتفاقاتی است که در آینده نزدیک رخ خواهد داد.

جمع بندی

این خبر برای بسیاری از فعالان آموزش مجازی و همچنین علاقه مندان به بیگ بلو باتن بسیار خوشایند بود. اتفاقی که می تواند باعث شکوفایی بیش از پیش آموزش مجازی شود. اگر به دنبال تحصیل و تدریس مجازی به صورت درست و صحیح آن هستید بهترین کار استفاده از پلتفرم و نرم افزارهای کلاس مجازی است. در صورتی که قصد خرید کلاس مجازی دارید می توانید با مجموعه تهران سرور پیشرو در ارائه خدمات وب و کلاس مجازی همکاری کنید. شما می توانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس حاصل فرمایید و پس از دریافت مشاوره رایگان پلن مورد نظر خود را خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا