طراحی سایت و وردپرس

۵ راه برای افزایش امنیت وردپرس

معرفی چند راه ساده برای بهبود و افزایش امنیت وردپرس

۵ راه برای افزایش امنیت وردپرس

در دنیای اینترنت خطر همیشه و همه جا وجود دارد. و اگر می خواهید در برابر این خطرات و تهدیدات قرار بگیرید باید خود را مقاوم کنید و اگر نمی خواهید گذرتان به چنین مسائلی بخورد، پیشنهاد می کنیم ابزارهای خود را به شبکه اینترنت متصل نکنید! با وجود این که خطر هک همواره همه را تهدید می کند، نباید نگران باشید. همچنین اگر از وب سایت وردپرسی استفاده می کنید نیز نباید نگران باشید چرا که همانطور که بارها گفتیم، وردپرس از امنیت خوب و قابل قبولی برخوردار است. با این حال به لطف متن باز بودن این سیستم و همچنین افزونه های قدرتمند شما می توانید این امنیت را بیش از پیش نیز افزایش دهید. در این مقاله ما قصد داریم تا ۵ راه برای افزایش امنیت وردپرس به شما معرفی کنیم. اگر شما نیز به دنبال بهبود ایمنی سایت وردپرسی خود هستید با تهران سرور همراه باشید.

۱- استفاده از شرکت های هاستینگ مطمئن و قدرتمند

ابتدایی ترین کاری که باید برای طراحی سایت انجام دهید، تهیه بستری مناسب برای برقراری وب سایت بر روی آن است. سعی کنید از ارائه دهندگان مجاز، با سابقه و مطمئن هاست خود را تهیه کنید. تا آن ها اطلاعات شما را حفظ کنند و به شما تضمین امنیتی درخور را بدهند. همچنین پیشنهاد می کنیم از هاست های بهینه شده برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کنید تا امنیت آن به خوبی حفظ شود. در صورت سفارش وب سایت وردپرس از تهران سرور می توانید هاست ویژه مشتریان وردپرس را نیز از ما تهیه کنید.

۲- از قالب و افزونه های با کیفیت استفاده کنید

از قالب و افزونه های با کیفیت استفاده کنید

اگر کمی با CMS وردپرس آشنایی داشته باشید، احتمالا می دانید که قالب و افزونه های متعددی برای آن موجود است. و از کتابخانه ها و فروشگاه های قدرتمندی برخوردار است. با این حال برخی از این قالب یا افزونه ها، به دلیل پولی بودن توسط برخی از کرکرها به اصطلاح نال می شوند و به صورت رایگان در سطح اینترنت منتشر می شوند. این قالب ها و افزونه ها به دلیل احتمال وجود کد های مخرب و بد افزار در آن می توانند به ایمنی وردپرس شما آسیبی جدی بزنند. پس بهتر است از فروشگاه های معتبر داخلی یا خارجی آن ها را خریداری کنید.

۳- بروزرسانی مداوم

نکته ای که باید در هر کاری در رابطه با دنیای اینترنت به آن توجه داشت، بروزرسانی مداوم است تا از آخرین امکانات آن برخوردار باشید. یک سایت وردپرسی از نرم افزار وردپرس، قالب و افزونه های متعددی تشکیل می شود که هر یک پس از مدتی نسخه های جدیدی را ارائه می کنند. در حقیقت شما باید سعی کنید همیشه وردپرس خود را به آخرین نسخه ارتقا دهید، قالب سایت خود را به طور مداوم آپدیت کنید و همچنین افزونه های خود را متناسب با نسخه وردپرس سایت خود بروزرسانی کنید.

۴- دسترسی محدود و استفاده از نام کاربری و رمز قوی

دسترسی محدود و استفاده از نام کاربری و رمز قوی

ممکن است به صورت تیمی بر روی یک وب سایت کار کنید و هر یک بخشی را برعهده داشته باشند. سعی کنید به عنوان مدیر وب سایت، دسترسی کل را برای تمامی افراد باز نگه ندارید، به خصوص افراد تازه کار. عدم انجام این کار ممکن است ایمنی سایت شما را در خطر قرار دهد. همچنین بهتر است برای تمام مدیران سایت و کارکنان آن نام کاربری متمایز و رمز کاربری قدرتمند قرار دهید.

۵- از پروتکل های ایمنی SSL و HTTPS استفاده کنید

سعی کنید حتما برای افزایش ایمنی وب سایت خود و بهبود سئو آن گواهی SSL را بر روی سایت خود نصب کنید. پروتکل SSL، یک روش رمزگذاری برای افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران و حفظ اطلاعات آن ها می باشد. برای افزایش امنیت آن نیز بهتر است از پروتکل HTTPS استفاده کنید تا گوگل شما را به عنوان یک وب سایت امن بشناسد.

جمع بندی

همانطور که گفتیم با اطمینان خاطر می توانید سایت خود را با وردپرس راه اندازی کنید، امنیت آن را با روش های گفته شده افزایش دهید. برای این کار تهران سرور آماده همکاری با شماست. با تماس با مشاوران و کارشناسان طراحی سایت و دریافت مشاوره، می توانید پلن مورد نظر خود را انتخاب کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن سایت خود را تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا