آموزشطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرسکسب و کار

۴ نکته برای افزایش فروش اینترنتی

چطور فروش اینترنتی بهتری داشته باشیم؟

۴ نکته برای افزایش فروش اینترنتی

خرید کردن نیز یکی از مسائلی است که متاثر از زندگی دیجیتال، دست خوش تغییرات زیادی شده است. امروزه اکثر افراد بنا به دلایلی اعم از مشغله کاری و حتی راحت طلبی های ناشی از زندگی مدرن، ترجیح می دهند بیشتر وقت خود را در خانه باشند. از این رو تمایل ندارند که حتی برای خرید کردن نیز از خانه خارج شوند. همین رویه باعث پیدایش فروشگاه های اینترنتی شد. با وجود اینکه این روزها مردم تمایل بیشتری به خرید اینترنتی دارند، فروشگاه های اینترنتی به دنبال راه هایی برای افزایش فروش در این اوضاع اقتصادی هستند. در این مقاله قصد داریم ۴ نکته برای افزایش فروش اینترنتی به شما معرفی کنیم. اگر شما هم سایت فروشگاهی دارید و به دنبال افزایش فروش و درآمد بیشتر هستید، این مقاله تهران سرور را از دست ندهید.

مقدمه کار چیست؟

پیش از آن که به سراغ معرفی چهار روش مد نظرمان برویم بهتر است چند نکته ابتدایی را به شما بگوییم. ابتدا بهتر است طراحی سایت خود را به بهترین شیوه ممکن انجام دهید. اگر هنوز سایتی ندارید با شرکت های معتبر و با سابقه در زمینه طراحی سایت مانند تهران سرور همکاری کنید. دلیل تاکید ما اهمیت بالای طراحی سایت برای کسب و کار شما است. بعد از آن باید بر روی سئو و بهینه سازی سایت خود کار کنید. در حقیقت اگر می خواهید فروش زیادی داشته باشید باید دیده شوید. شرط دیده شدن در دنیای اینترنت و وب سایت ها نیز سئو قدرتمند است. تا زمانی که در صفحات اول گوگل نباشید نمی توانید به موفقیت دست پیدا کنید. موارد مذکور در این قسمت مقدمه ای بر ۴ نکته آینده است. پس ابتدا به بهبود این مسائل بپردازیم و سپس ۴ نکته بعدی را دنبال کنید.

۱- در زمینه ای نو و جدید متخصص شوید

یکی از بهترین کارهایی که می توانید در شروع یا اواسط کار فروش اینترنتی انجام دهید همین است. در حقیقت باید تا می توانید از بازار رقابتی فاصله بگیرید و در زمینه ای نو و جدید فعالیت کنید. به عبارت دیگر باید در مهارتی متخصص شوید که رقیب زیادی نداشته باشید. بدین ترتیب سایت شما به سرعت رشد می کند. همچنین وقتی رقیبی برای رقابت نباشد، سئو وب سایت شما نیز به سرعت رشد می کند. بدین ترتیب شما تبدیل به یک برند مطرح در زمینه فعالیت خود می شوید. بدین ترتیب هم فروش بیشتر خواهید داشت و هم درآمدتان رشد چشمگیری می کند.

چطور فروش اینترنتی بهتری داشته باشیم؟

۲- در سایت و کار خود مزیت رقابتی ایجاد کنید

اگر شغل و سایت شما به هر دلیلی نمی تواند در دسته نخست قرار بگیرد سعی کنید در دومین گروه باشید. از خودتان بپرسید چرا مردم و بازدیدکنندگان باید شما را به رقبایتان ترجیح دهند؟ سایت فروشگاهی شما چه مزایایی نسبت به آن ها دارد؟ به عنوان مثال می توانید به سایت خود محتواهای مختلف اضافه کنید. یا قیمت محصولات خود را تا حد امکان پایین آورید. برگزاری جشنواره های تخفیف دار و ارائه کدهای تخفیف به مناسبت های مختلف نیز می تواند ایده موثری باشد. این بخش به خلاقیت شما بسیار بستگی دارد. سعی کنید نهایت خلاقیت خود را خرج کنید تا گوی رقابت را رقبا بربایید.

۳- تجربه کاربری سایت خود را ارتقا دهید

مسئله مهم دیگر که قطعا باید آن را رعایت کنید افزایش سطح تجربه کاربری وب سایتتان است. این مسئله ارتباط زیادی به طراحی سایت شما دارد. باید نکاتی را در سایت خود رعایت کنید که کاربر تجربه دل نشینی از استفاده از سایت شما داشته باشد. به عنوان مثال اضافه کردن امکان چت آنلاین می تواند یکی از موثرترین کارها برای تجربه کاربری بهتر باشد. چت آنلاین یک حالت پشتیبانی و مشاوره ای به سایت شما می دهد. بدین منظور کاربران هر سوالی که داشته باشند می توانند از شما و تیم پشتیبانی بپرسند. بدین ترتیب بهتر و راحت تر می توانید محصولات خود را به فروش برسانید. نکته مهمی که باید در این خصوص رعایت کنید، پاسخگویی سریع و زیر ۱ دقیقه است. اگر نمی توانید این نکته را رعایت کنید بهتر است به سراغ چت آنلاین نروید!

چطور فروش اینترنتی بهتری داشته باشیم؟

۴- به مشتریان خود ارزش واقعی بدهید

یکی از مسائلی که امروزه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی به آن توجه می کنند، دادن ارزش واقعی یا امتیازی خاص به مشتریان است. در حقیقت با این کار شما هم مشتریان را به خرید بیشتر ترغیب می کنید و فروش خود را افزایش می دهید. برای مثال برای این کار می توانید از ارسال رایگان محصولات برای سفارشات بالای ۵۰۰ هزار تومان استفاده کنید. در این روش کاربر و مشتری برای بهره مندی از ارسال رایگان سعی می کند خرید خود را به بالای مبلغ مورد نظر برساند. البته روش های دیگری نیز در این حوزه وجود دارند که نیازمند کمی فکر و خلاقیت هستند. به عبارت دیگر با همین فکر و خلاقیت می توانید فروش خود را چندین برابر کنید.

جمع بندی

با این ۴ روش می توانید به شکل فوق العاده ای فروش چند برابری را تجربه کنید. تنها شرط آن استفاده از سایت فروشگاهی و طراحی سایت درست و طبق اصول مدرن است.  اگر به دنبال راه اندازی وب سایت وردپرسی در هر زمینه ای به خصوص طراحی سایت آموزشگاهی و سایت فروشگاهی هستید، می توانید به تهران سرور اعتماد کنید. تیم طراحی سایت ما به صورت حرفه ای و با قالب و افزونه های رسمی برای مشتریان خود وب سایت طراحی می کند. قیمت مناسب و تضمین کیفیت شعار تهران سرور است. همچنین برای دیدن ویدیوهای آموزشی ما می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا