LMS سیستم مدیریت یادگیریMoodleآموزشآموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButtonمعرفی نرم افزار های مرتبط

5 ابزار برای ضبط کلاس آنلاین

معرفی بهترین ابزارهای ضبط کلاس آنلاین

5 ابزار برای ضبط کلاس آنلاین

استفاده از تصویر در آموزش مجازی یک روش آموزشی موثر و بسیار مفید است. این روش به دانش آموزان یک راه حل مفید می دهد تا هر چیزی را به راحتی و با پیش نمایش واقعی یاد بگیرند. با این حال بسیاری از دانش آموزان قصد مرور کلاس های خود را دارند. از این رو به دنبال نرم افزارهایی برای ضبط کلاس آنلاین هستند.  اگر به دنبال راه هایی هستید که بدون هیچ تلاش اضافی و صرف هزینه، از صفحه نمایش کلاس آنلاین خود فایل ضبط شده تهیه کنید این مقاله برای شماست. در مقاله امروز وبلاگ تهران سرور، ما تعدادی از بهترین ابزارهای رایگان تصویربرداری از صفحه نمایش را برای انواع پورتال های آموزشی گردآوری کرده ایم. پس با معرفی 5 ابزار برتر برای ضبط کلاس آنلاین همراه ما باشید.

1. OBS Studio

اگر به دنبال ضبط صفحه نمایش کلاس های آنلاین خود به صورت رایگان هستید، OBS Studio یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید از آن استفاده کنید. این نرم افزار محدودیتی برای مدت زمان ویدیو ندارد. همچنین می توانید با دیگر گزینه های ویرایش پیشرفته، محتوای ضبط شده خود را غنی تر کنید. یکی دیگر از مزایای کلیدی این ابزار این است که به شما امکان می دهد مستقیماً با استفاده از وب کم و میکروفون خود ضبط کنید. علاوه بر این می توانید مطابق میل خود به صورت تمام صفحه یا قسمتی از صفحه نمایش خود را انتخاب کنید.

2. APowerSoft

APowerSoft

APowerSoft یک ابزار ضبط صفحه نمایش مبتنی بر مرورگر است که راه حلی آسان و ساده را برای ضبط صفحه نمایش شما به ارمغان می آورد. این ابزار تقریبا از تمام فرمت های رایج مانند MP4، WMV، AVI، ASF، FLV، MPEG، VOB و GIF پشتیبانی می کند. مهم تر از همه، APowerSoft واترمارک آزاردهنده روی اسکرین شات ها و ویدیوهای شما قرار نمی دهد. که این ویژگی برای یک ابزار رایگان بسیار حائز اهمیت است. سفارشی سازی پیشرفته یکی دیگر از بخش های عالی این نرم افزار است. که می توانید برای افزودن متن، اطلاعات، نکات برجسته و موارد دیگر از آن استفاده کنید.

3. Ezvid for Windows

Ezvid به عنوان یک ابزار رایگان و ساده برای ضبط صفحه نمایش با زمان محدود، می تواند راه حل عالی برای کلاس های کوتاه مدت باشد. تنها محدودیت این ابزار این است که فقط برای پلتفرم ویندوز موجود است. شما می توانید آن را به عنوان راه حل همه کاره خود برای ضبط صفحه نمایش بدون دردسر و ویرایش یکپارچه ویدیو در نظر بگیرید. فعالیت های صفحه نمایش خود را ضبط کنید، حاشیه نویسی اضافه کنید و ویدیوهای جذابی را در یک لحظه ایجاد کنید. با ابزارهای بصری و رابط کاربر پسند، ایده های خود را با Ezvid زنده کنید.

4. ShareX

ShareX

چه گرفتن کل اسکرین شات یا یک بخش خاص، با گزینه های ویرایش پیشرفته راه حلی مفید برای هر دو دریافت خواهید کرد. همچنین، این برنامه از فرمت GIF پشتیبانی می کند و شما می توانید سفارشی سازی را به صورت شخصی اعمال کنید. همچنین گزینه‌ هایی مانند گرفتن عکس‌ های منطقه‌ ای از جمله مستطیل، بیضی، و شکل‌ های آزاد وجود دارد و پس از آن، می‌ توانید پاورقی اضافه کنید یا آن را با یک واترمارک برچسب بزنید. این نرم افزار حتی اجازه می دهد از تمام این قابلیت ها در صفحات وب نیز استفاده کنید.

5. CamStudio

CamStudio یک برنامه کامل ضبط صفحه با تعداد زیادی ویرایش قدرتمند و ویژگی‌ های سفارشی‌ سازی است. که به شما امکان می‌ دهد بهترین حالت حرفه‌ ای را به ضبط صفحه خود بیاورید. با این کار، می‌ توانید هر دوره آموزشی، درس یا نسخه‌ ای نمایشی را برای کلاس‌ های خود به طور یکپارچه با گزینه انتخاب صفحه خاص یا کل صفحه نمایش ضبط کنید. علاوه بر این، گزینه‌ هایی برای گنجاندن صدا با استفاده از بلندگو یا میکروفون و ذخیره کلیپ گرفته شده در برنامه افزودنی وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا