معرفی نرم افزار های مرتبط

AnyDesk چیست و چه قابلیت هایی دارد؟

ویژگی های باورنکردنی AnyDesk

AnyDesk چیست و چه قابلیت هایی دارد؟

دنیای نرم افزارها دنیای بسیار جالبی هستند. انواع و اقسام مختلفی از این نرم افزارها وجود دارد که هر یک قابلیت های مختلفی به کاربر ارائه می دهند. یکی از بهترین نرم افزارها برای دسترسی داشتن به سیستم دیگران جهت انجام کار آن هم از هر فاصله ای انی دسک یا AnyDesk است. به عبارتی با استفاده از این نرم افزار می توانید بر فاصله ها غلبه کنید. جمله ای که شاید کمی اغراق آمیز به نظر برسد، اما کاملا واقعیت دارد. برای این کار کافی است که نرم افزار AnyDesk را نصب کنید و به کاربری که قصد دارید سیستم را در اختیارش قرار دهید کد مربوطه را بدهید. به همین سادگی. در ادامه این مقاله به شما می گوییم که AnyDesk چیست و چه قابلیت هایی دارد پس با تهران سرور همراه باشید.

AnyDesk چیست؟

انی دسک یک نرم افزار برای دسترسی و کنترل یک سیستم از راه دور است. بسیاری از اوقات بنا به دلایل مختلف دسترسی به یک سیستم به صورت فیزیکی ممکن نیست. مانند دوران کرونا که بسیاری از افراد خانه نشین بودند. در چنین مواقعی دورکاری یا ریموت بهترین کار است. نرم افزار AnyDesk نیز در همین حوزه فعالیت می کند. وقتی که نتوانید به سیستمی به صورت فیزیکی و از نزدیک دسترسی داشته باشید، انی دسک وارد عمل می شود.

دسترسی های انی دسک

این نرم افزار قدمت زیادی ندارد و فعالیت آن به سال 2014 باز می گردد. نرم افزاری که از کشور آلمان است و امروزه در جای جای دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه میلیون ها نفر از این اپلیکیشن برای انجام کارهای خود استفاده می کنند. آن هم بدون این که از پشت سیستم خود در منزل تکان بخورند. به عبارتی این نرم افزار کار را برای کسانی که به دورکاری علاقه دارند و یا در موقعیتی اضطراری گیر افتاده اند بسیار راحت کرده است. حتی با استفاده از AnyDesk می توان مشکلات کلاس مجازی را از راه دور بر طرف کرد.

ویژگی های نرم افزار AnyDesk چیست؟

با استفاده از این نرم افزار می توانید به هر نوع دستگاهی که می خواهید متصل شوید. اگر سرکار هستید و فراموش کردید که فایلی را از لپ تاپ خود بردارید می توانید به آن متصل شوید و از روش های مختلفی آن را برای خود ارسال کنید. همچنین این اپلیکیشن می تواند چندین سیستم را به یکدیگر متصل کند. ویژگی که می تواند برای بسیاری از سازمان ها بسیار کارآمد باشد. انعطاف پذیری این نرم افزار نیز بسیار مثال زدنی است. در ادامه به تفصیل برخی از مهم ترین ویژگی های AnyDesk را به شما معرفی می کنیم.

ویژگی های نرم افزار AnyDesk چیست؟

اشتراک گذاری صفحه نمایش (دسکتاپ)

هنگام دسترسی دادن به انی دسک، می توانید دسکتاپ یا صفحه نمایش خودتان را با کسی که به سیستم شما دسترسی دارد به اشتراک بگذارید. فرد مورد نظر نیز می تواند به سادگی دسکتاپ شما را مشاهده کند. در واقع هرکاری شما انجام دهید برای او نیز نمایش داده می شود.

دسترسی کامل

اگر فرد مقابل قصد داشته باشد تنظیماتی را بر روی سیستم شما پیاده سازی کند، می توانید دسترسی سیستم خود را به او بدهید. به همین منظور این فرد می تواند به سادگی از طریق موس و کیبورد خودش، موس و کیبورد سیستم شما را کنترل کند.

محدود کردن سطح دسترسی

اگر نگران هستید که افراد می توانند به هرجای سیستم شما دسترسی داشته باشند نگران نباشید. انی دسک امکان محدود کردن سطح دسترسی را نیز فراهم کرده است. از این رو می توانید دسترسی موس را به فرد مورد نظر بدهید و دسترسی کیبورد را از او صلب کنید. به همین راحتی.

اعلام اتصال جدید

اگر دستگاه جدیدی بخواهد به سیستم شما متصل شود و حتی بر فرض کد ورود را نیز درست وارد کند، به شما اطلاع داده می شود. در صورتی که نمی خواهید چنین فردی به سیستم شما متصل شود می توانید به سادگی دسترسی او را قطع کنید. همچنین با بستن نرم افزار دسترسی فرد مورد نظر قطع خواهد شد.

مشخص کردن دستگاه ها

انی دسک یک قابلیت جالب و کاربردی دارد به نام لیست سفید. می توانید با فعال کردن آن تنها به دستگاه هایی مشخص و معین اجازه دهید که به سیستم شما متصل شوند.

قابلیت WOL

WOL یا Wake On LAN یک قابلیت است که از طریق انی دسک می توانید اقدام به روشن‌ کردن دستگاه‌ های متصل به همدیگر کنید. قابلیتی که کار را برای بسیاری از فریلنسرها بسیار راحت کرده است.

جمع بندی

با نصب این نرم افزار می توانید به سادگی به هر سیستمی دسترسی پیدا کنید. ما در تهران سرور از AnyDesk برای تعمیرات کلاس مجازی و سرویس های دیگر استفاده می کنیم. کار با انی دسک بسیار ساده است. شما برای استفاده از آن کافی است آن را دانلود کنید، به اینترنت متصل شوید و کد مربوطه را وارد کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا