۲.۹/۵ - (۱۵ امتیاز)

Host  و  admin در ادوبی کانکت

یکی  از موارد پر سوال برای بحث مدیریت کلاس های مجازی هستش که تو پلان های اشتراکی و اختصاصی متفاوت است. Host و admin در ادوبی کانکت را بشناسید تا راحت تر کلاس های خود را مدیریت کنید.

مدیریت در پلان های اشتراکی کلاس مجازی ادوب کانکت

پلان های اشتراکی

در پلان های اشتراکی شما فقط یک کلاس در اختیارتون هست و از اون میتوانید در ساعت های مختلف استفاده کنین و کلاس‌های متفاوت برگزار کنید.

شما ادمین پلان خود نیستید و فقط برای بحث مدیریت ؛بالاترین دسترسی را فرد هاست دارد.

فرد هاست در واقع استاد- برگزارکننده -سخنران و بالاترین نقش در کلاس مجازی ادوب کانکت در پلان های اشتراکی میباشد.

تمامی اجازه ورود افراد- اجازه صحبت کردن -سوال پرسیدن- نظر دادن -اشتراک گذاری صدا و تصویر کاربران- و… به عهده فرد هاست می باشد.

در صورتی که فردی به اشتباه وارد کلاس شده باشد و یا به هر دلیلی باید از کلاس خارج شود و بیرون انداخته شود؛ فرد هاست می تواند این کار را انجام دهد .

همچنین فرد هاست می تواند به سایر اعضا که عضو ساده و معمولی کلاس هستند نقش های متفاوت بدهد

و به آنها دسترسی های بالاتری بدهد.

اضافه کردن host در کلاس مجازی

می‌تواند با رفتن روی اسم فرد مورد نظر ؛ آن را به عنوان هاست انتخاب کند و

به این ترتیب می توان تعداد افراد هاست یک کلاس مجازی در پلان اشتراکی را افزایش داد و تعداد افراد هاست را زیاد کرد

مدیریت در پلان های اختصاصی کلاس مجازی ادوب کانکت

پلان های اختصاصی کلاس مجازی ادوب کانکت

مدیریت در پلان های اختصاصی کلاس مجازی ادوب کانکت متفاوت است چرا که پنل مدیریتی کامل دست شما می باشد

و می توانید به تعداد دلخواه کلاس های متفاوت ایجاد کنید و افراد را وارد کلاس های خود کنید و مدیریت های لازم را اعمال کنید

در پلان های اختصاصی ادوب کانکت که پنل مدیریتی دست شما می باشند شما به عنوان ادمین می باشید.

در واقع ادمین دسترسی‌های بسیار بیشتر و گسترده تری دارد و از فرد هاست که در هر کلاس وجود دارد بسیار نقش پررنگ تر و بالاتری دارد

فرد هاست فقط میتوانند مدیریتی در داخل کلاس داشته باشد همانند کارهایی که در بالا ذکر شد.

اما فرد ادمین تمامی دسترسی ها را به طور کامل دارد و از هاست بالاتر است.

ادمین می تواند علاوه بر ایجاد کلاس و اد کردن یوزر ها؛ به تمامی کلاس های ایجاد کرده اشراف داشته باشد -نظارت کامل کند

و همان طور که می خواهد آن را مدیریت کند.

اضافه کردن ادمین

اضافه کردن ادمین به پنل مدیریتی در پلان های اختصاصی

برای اکثر کسانی که پلان های اختصاصی تهیه می‌کنند سوال می شود که آیا می توان ادمین به پنل اضافه کرد خیر؟

پاسخ این سوال ؛ بله می باشد. شما می توانید برای مدیریت پنل اختصاصی خود ادمین دیگری هم اضافه کنید .

برای این کار لازم است فرد ادمین در پنل مدیریتی خود وارد شود

و در قسمت ادمینستریشن    administration – یوزر اند گروپ    user and group- می توانید ادمین به پنل مدیریتی خود اضافه کنید.

اضافه کردن ادمین به پنل مدیریتی در پلان های اختصاصی

فراموش نکنید که نقش ادمین و مدیریتی که می‌تواند اعمال بکند بسیار گسترده می باشد

و با کمی صبر و حوصله و کار کردن با پنل مدیریتی می توانید

تمامی گزینه ها و اختیاراتی که در دست شما هست را بشناسید و به درستی از آنها استفاده کنید.

یادتان باشد که در کنار آموزش‌های لازم  در مرکز اموزشاپارات – و تلگرام ؛که در اختیار شما گذاشته ایم؛

صبر و حوصله شما برای امتحان کردن گزینه ها و تست کردن موارد موجود در پنل ؛

می تواند بهترین راه برای رسیدن به هدف شما باشد تا کار کردن و آپشن های پنل خود را بشناسید و کلاس های خوب و موفقی را داشته باشید