LMS سیستم مدیریت یادگیریMoodleآموزشآموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButtonطراحی سایت و وردپرس

چرا دانشگاه ها باید از LMS مودل استفاده کنند؟

دلایل استفاده مودل برای دانشگاه

چرا دانشگاه ها باید از LMS مودل استفاده کنند؟

پاندمی سراسری ویروس کرونا تمام قواعد در دنیا را برهم زد و مباحث تحصیلی نیز از این قائده مستثنی نبوده است. باوجود این که این بیماری در حال حاضر بسیار کمرنگ است اما فعالیت مجازی نقش مهمی در زندگی پساکرونایی دارد. به همین دلیل استفاده از کلاس های مجازی و LMS مودل کماکان وجود خواهد داشت و مراکز آموزشی به خصوص دانشگاه ها باید از این ابزار برای آموزش دادن استفاده کنند. در این مقاله دلایل این گفته را اثبات خواهیم کرد پس با تهران سرور همراه باشید.

LMS یا سیستم مدیریت یادگیری چیست؟

LMS یا سیستم مدیریت یادگیری، یک پلتفرم آموزشی است که در قالب یک وب سایت در اختیار کاربر قرار می گیرد. این سامانه قابلیت این را دارد که به وب سایت وردپرس و همچنین کلاس مجازی ادوب کانکت متصل شود و یک مدرسه آنلاین تمام عیار در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می توانید در این سامانه آزمون های مختلف تشریحی و تستی و… را برگزار کنید. در حقیقت این سامانه به شما کمک می کند تا از طریق اینترنت و راه دور کلاس های خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید و در خط مبارزه با کرونا نیز قدم مثبتی بردارید.

چرا مودل پیشنهاد تهران سرور است؟

LMS های زیادی در دنیا وجود دارند که هر یک قابلیت های منحصر به فرد خود را دارا هستند. با این حال یکی از آن ها یعنی سیستم مدیریت یادگیری مودل Moodle نسبت به باقی رقبا گزینه بهتری به شمار می آید. این سیستم به صورت کامل از زبان فارسی پشتیبانی می کند که باعث می شود ارتباط برقرار کردن با آن برای کاربران ایرانی راحت تر باشد. همچنین رابط کاربری آن نیز به خوبی بهینه شده و کاربر دچار سردرگمی نمی شود. نصب و راه اندازی آسان و همچنین قیمت مناسب نیز از دیگر مزیت های این سامانه به شمار می رود. به همین دلایل است که انتخاب و پیشنهاد تهران سرور استفاده از مودل است!

دلایل استفاده مودل برای دانشگاه

بهترین انتخاب دانشگاه ها استفاده از LMS مودل است!

همانطور که در مقدمه مطلب گفتیم، دانشگاه ها باید خودشان را با شرایط موجود وفق دهند و با تکنولوژی روز دنیا پیش بروند. آن ها باید از سیستم و پلتفرم های کلاس مجازی استفاده کافی را ببرند تا این روزهای سخت را پشت سر بگذارند. یکی از بهترین انتخاب هایی که پیش روی تمامی دانشگاه های کشور اعم از خصوصی و دولتی است، استفاده از LMS مودل است. این سامانه کار را برای دانشجو و اساتید بسیار راحت خواهد کرد. برخی از مهم ترین ویژگی هایی که سیستم مدیریت یادگیری مد نظر ما دارد به شرح ذیل می باشد:

  • انعطاف پذیری از طریق سفارشی سازی
  • یکپارچه سازی از طریق ادغام با وب سایت وردپرسی و کلاس مجازی ادوب کانکت
  • ایجاد یک مدرسه آنلاین
  • امکان برگزاری آزمون های آنلاین به طرق مختلف
  • آسان سازی فرایند ثبت نام
  • اشتراک گذاری انواع فایل صوتی، تصویری و متنی
  • دارای افزونه های متنوع آموزشی
  • پشتیبانی از زبان های زنده دنیا مانند فارسی
  • نصب و راه اندازی آسان
  • قیمت مقرون به صرفه
  • و…

جمع بندی

مودل امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. تهران سرور ارائه دهنده با کیفیت ترین مودل در ایران آماده همکاری با دانشگاه های سراسر کشور می باشد. اگر قصد خرید LMS مودل را دارید کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره پلان مورد نظر خود را تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا