آموزش های adobeconnect

switch to classic view در ادوب کانکت

رفع پیام switch to classic view در ادوب کانکت

در مقالات قبلی با ارورها و پیام های مختلفی که امکان دارد در بستر کلاس مجازی ادوب کانکت پیش بیاید، آشنا شدید. اما ممکن است این اتفاق برای شما رخ دهد که وقتی به مشاهده بازپخش فیلم ضبطی یک کلاس می پردازید، با پیغام switch to classic view روبه رو شوید. حال در این مقاله می خواهیم در مورد علت نمایش این پیغام و نحوه رفع آن صحبت کنیم.

علت و راه رفع پیام switch to classic view در ادوب کانکت

همانطور که میدانید این بستر کلاس مجازی از دو قالب و نمای استاندارد و کلاسیک پشتیبانی میکند. و در واقع علت اصلی این پیغام همین دو نما داشتن ادوب میباشد. پس از بروزرسانی و ارتقاء Adobe Connect به نسخه 11.2، جلسات باید یا در نمای استاندارد برگزار شوند یا نمای کلاسیک. و گزینه ترکیبی از رابط ها در یک اتاق جلسه دیگر در دسترس نخواهد بود.

اکنون در زیر راه رفع این پیام را میگوییم:

نمای استاندارد Standard View :

در این حالت، اتاق جلسه به کاربران این امکان را می دهد که فقط با مرورگر یا از طریق HTML کلاینت به کلاس بپیوندند. بنابراین کاربرانی که با استفاده از مرورگرها به کلاس ملحق می شوند، به سرویس گیرنده HTML منتقل می شوند (اگر برنامه های دسکتاپ نصب نشده باشند). از کاربران مرورگرهای قدیمی یا برنامه‌های دسک‌تاپ قدیمی‌تر، خواسته می‌شود از یک مرورگر بروز مانند (Chrome، Firefox، Safari، یا Edge) استفاده نمایند. کاربران تلفن همراه نیز می توانند با استفاده از نسخه ادوب کانکت تلفن همراه فعلی به جلسه بپیوندند.

نمای کلاسیک Classic view:

در این حالت، اتاق جلسه به کاربران اجازه می‌دهد فقط از طریق برنامه دسک‌تاپ به جلسه بپیوندند. از کاربرانی که از طریق مرورگرها اقدام به ورود می کنند، خواسته می شود ابتدا برنامه دسکتاپ را نصب کنند و از این طریق به کلاس ملحق شوند. کاربران تلفن همراه همچنین می توانند با استفاده از نسخه مخصوص تلفن همراه فعلی به کلاس بپیوندند.

رفع پیغام switch to classic view در زمان دیدن رکوردها و فیلم های ضبطی

بنابراین برای رفع پیغام switch to classic view در زمان دیدن رکوردها و فیلم های ضبط شده، می بایست از طریق اپلیکیشن اقدام به مشاهده رکورد نمائید.

دقت کنید: آخرین نسخه ادوب کانکت که در حال حاضر در ایران در دسترس می باشد نسخه 10.8 است،
شما برای دیدن نمای کلاسیک، ابتدا می بایست از طریق مرورگر وارد محیط کلاس شوید و از سه نقطه سمت راست بالای صفحه گزینه switch to classic view را بزنید. و در ادوب کانکت فارسی سازی شده گزینه “نمای کلاسیک -استفاده از اپلیکیشن” را انتخاب نمائید. با این کار اپلیکیشن Adobe Connect برای شما باز میشود.

نماهای مختلف در ادوب کانکت
نماهای مختلف در ادوب کانکت

جهت خرید ادوب کانکت فارسی همراه پشتیبانی رایگان کلاس مجازی، با ما تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا