آموزشطراحی سایت و وردپرسکسب و کار

اهمیت وجود بلاگ در وب سایت شما

چرا سایت شما به وبلاگ نیاز دارد؟

اهمیت وجود بلاگ در وب سایت شما

در گذشته‌ ی نه چندان دور تصور می‌ شد که وبلاگ یا بلاگ کاربردی سطحی دارد. و بیشتر برای ثبت یادداشت‌ های روزمره است. اما امروزه اهمیت وجود یک وبلاگ در سایت بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی در زمینه‌ های مختلف چه فروشگاهی و چه شرکتی و… در کنار وب سایت اصلی خود، به راه اندازی یک بلاگ نیز دست زدند و در آن به فعالیت می‌ پردازند. اما اهمیت آن چیست؟ چرا باید از وبلاگ استفاده کرد؟ همانطور که گفتیم امروزه در تجارت الکترونیک، وبلاگ‌ ها از اهمیت ویژه‌ ای برخوردارند. در ادامه این مقاله تهران سرور قصد داریم تا چند دلیل برای اهمیت استفاده از وبلاگ را برای شما بازگو کنیم. پس با ما همراه باشید.

1) محصولات جدید خود را معرفی کنید

شاید مهم‌ترین دلیل ایجاد وبلاگ در یک سایت همین باشد. در واقع با استفاده از بلاگ می‌ توانید جدیدترین محصولات خود را به مشتریان و بازدیدکنندگان خود معرفی کنید. همچنین در مورد ویژگی‌ های آن مانند جنس، برند، رنگ، قیمت، کاربرد و… برای کاربران خود بنویسید. بدین صورت یک ویترین مجازی در اختیار خواهید داشت.

چرا سایت شما به وبلاگ نیاز دارد؟

2) تعامل بهتر و بیشتر با مشتریان

وقتی به معرفی محصولات می‌ پردازید، کاربران زیادی برای شما نظرات خود را به اشتراک می‌ گذارند. همچنین خریداران نیز می‌ توانند تجربه استفاده از محصولات شما را نیز در اختیار دیگران قرار دهند. این کار علاوه بر جذب مشتری، باعث ایجاد تعامل بین شما و مشتریان می‌ شود که برای کسب و کار شما جنبه بسیار مثبتی خواهد داشت.

3) اعلام اخبار و رویدادها

اگر قصد دارید تخفیفی برای محصولات خود در نظر بگیرید، می‌ توانید با اعلام رویدادهای خاصی به مشتریان خود تخفیف دهید. رویدادهایی مانند اعیاد و مناسبت ها و جشن ها. این کار باعث می‌ شود تا مشتریانی که همیشه به دنبال تخفیف هستند به سمت کسب و کار شما کشیده شوند.

4) کارکرد تبلیغاتی

با داشتن یک بلاگ دیگر لازم نیست که به فکر هزینه‌ های سرسام آور تبلیغات فیزیکی باشید. در حقیقت صفحه‌ ی وبلاگ شما مکانی عالی برای تبلیغات خود شماست. می‌ توانید آگهی‌ های تبلیغاتی خود را در این صفحه منتشر کنید و ترافیک بیشتری دریافت کنید. آن هم به صورت رایگان!

چرا سایت شما به وبلاگ نیاز دارد؟

5) سئو

این روزها سئو از اهمیت به شدت بالایی برخوردار است به قدری که بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی حاضرند برای کسب ربته بالاتر در سئو و آمدن به صفحه اول گوگل مبالغ هنگفتی هزینه کنند. با ایجاد یک وب سایت و تولید محتوای با کیفیت و سئو شده می‌ توانید بخشی از این راه را خودتان طی کنید. در حقیقت می‌ توانید با این کار ترافیک رایگان از گوگل و موتورهای جستجو دریافت کنید. و بر اساس الگوریتم‌ های آن‌ ها در بالاترین صفحات موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ قرار بگیرید.

جمع بندی

همانطور که می‌بینید داشتن وبلاگ در کنار وب سایت بسیار اهمیت دارد. اگر قصد راه اندازی یک وب سایت همراه با وبلاگ را داشته باشید، می‌ توانید به تهران سرور اطمینان کنید. تهران سرور ارائه دهنده خدمات وب و طراحی سایت وردپرس و همچنین سئو، با برخورداری از تیمی حرفه‌ ای در زمینه طراحی سایت و پشتیبانی آماده همکاری با شماست. همچنین برای دیدن آموزش‌ های ما در حوزه های مختلف می‌ توانید به صفحه آپارات ما مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا