آموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

بهترین تبلت کلاس مجازی چیست؟

بهترین تبلت کلاس مجازی چیست؟

آموزش مجازی بر خلاف آموزش به شیوه سنتی و حضوری نیازمند ابزارهای گوناگونی است. خوشبختانه نرم افزارهای کلاس مجازی مانند بیگ بلو باتن و ادوب کانکت تنها مختص سیستم عامل های کامپیوتری ویندوز و مک نیستند. در حقیقت اندروید و آی‌ او اس آنقدر پیشرفت کرده اند که دست کمی از یک سیستم عامل کامپیوتری ندارند. ابزارهایی که این سیستم عامل ها نیز بر روی آن ها نصب می شوند به قدری قدرت دارند که می توانند عمده کارهای ما را انجام دهند. یکی از بهترین این ابزارها تبلت ها هستند. ما در این مقاله قصد داریم تا ۶ تا از بهترین تبلت کلاس مجازی را به شما معرفی کنیم تا تجربه لذت بخشی از آموزش آنلاین داشته باشید. پس برای شناخت این تبلت ها با تهران سرور، پیشرو خدمات آموزش مجازی در ایران همراه باشید.

چرا از تبلت برای کلاس مجازی استفاده کنیم؟

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد کلاس مجازی را به کلاس حضوری ترجیح می دهند، جا به جایی است. در واقع شما هر جایی که باشید می توانید با استفاده از ابزارهای قابل حمل مانند لب تاپ و تبلت وارد کلاس مجازی خود شیود و در آن شرکت کنید. اما کلاس حضوری این امکان را ندارد. با این حال حمل بسیاری از لب تاپ ها به دلیل وزن زیاد و همینطور کارایی آن ها دشوار است. اما با ظهور تبلت ها که مرز بین گوشی های هوشمند و لب تاپ ها را شکستند، این کار راحت تر شد. به عبارتی شما با تبلت راحت تر می توانید وارد کلاس خود شوید. تبلت های دیگر دردسرهای سنگینی و حمل و نقل سخت تبلت ها را ندارند. همچنین به دلیل صفحه نمایش بزرگتری که از تلفن های هوشمند دارند، گزینه بهتری از آن ها نیز هستند.

دلیل دیگر همه گیری اندروید و آی او اس. بی شک این دو سیستم عامل آنقدر قدرتمند و محبوب هستند که بازار را قبضه کردند و غول نرم افزاری مانند مایکروسافت نیز نتوانست با ویندوز فون با آن ها مبارزه کند. تقریبا هر نرم افزاری که فکرش را بکنید نسخه ای برای این دو سیستم عامل نیز دارد. نرم افزارهای کلاس مجازی مانند ادوب کانکت و بیگ بلو باتن و حتی مودل نیز از این قائده مستثنی نیستند. این مسئله نیز در کنار مسائلی که پیشتر ذکر کردیم، تبلت ها را به یک گزینه معقول برای شرکت در کلاس مجازی تبدیل کرده است.

* نکته: سعی کرده ایم در این مقاله بهترین، مقرون به صرفه ترین، و کارآمد ترین ۶ تبلت کلاس در بازار را به شما معرفی کنیم.

تبلت کلاس مجازی Vankyo Matrix Pad S30

Vankyo Matrix Pad S30
Vankyo Matrix Pad S30

احتمالا از اولین گزینه لیست ما متعجب می شوید. Vankyo یک نام تجاری شناخته شده نیست و احتمالا شما در پیدا کردن آن در ایران به مشکل می خورید. اما ماتریکس پد S30 این کمپانی یکی از بهترین گزینه ها برای تدریس و تحصیل آنلاین به شمار می رود. صفحه نمایش ۱۰ اینجچی آن به قدری بزرگ است که بتوانید کارهای متعدد خود را انجام دهید. در حقیقت قدرت این دستگاه در صفحه نمایش آن است. صفحه نمایش لمسی با رنگ های زنده و روشن که وضوح خوبی در هنگام برگزاری کلاس برای شما به ارمغان می آورد. سیستم عامل این تبلت اندروید است و مشخصات فنی آن نیز برای برگزاری کلاس آنلاین مناسب است. یکی از مزیت های خوب آن نیز قیمت بسیار مناسب و پایین آن است.

مزایا: صفحه نمایش با کیفیت و بزرگ، کانفیگ مناسب کلاس مجازی، دوربین با کیفیت، قیمت مناسب
معایب: پشتیبانی نکردن از جک هدفون، برند نا آشنا در ایران

تبلت کلاس مجازی Facetel Android Tablet

Facetel Android Tablet
Facetel Android Tablet

برندهای چینی مدت زیادی است که جای خود را در بازار تبلت ایران پیدا کرده اند. البته شاید شما به دلیل ناشناخته بودن آن ها چندان رغبتی به خرید نداشته باشید. با این حال به دلیل قیمت کمی که دارند در این لیست قرار می گیرند. Facetel تبلتی دارد که به همراه موس، کیبورد و لوازم جانبی دیگری عرضه می شود. البته این تبلت چندان کیفیت ساخت بالایی ندارد و نباید توقع زیادی از آن داشته باشید. با این حال به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه و اقتصادی مناسب است.

مزایا: قیمت اقتصادی، لوازم جانبی همراه
معایب: کیفیت ساخت پایین، برند نا آشنا در ایران، کانفینگ نه چندان قدرتمند

تبلت کلاس مجازی Galaxy Tab A 8 Inch

Galaxy Tab A 8 Inch
Galaxy Tab A 8 Inch

Galaxy Tab A 8 اینچی مدل کوچکتر Tab A 10.1 اینچی است. سامسونگ یک محصول عالی طراحی کرده. تبلتی ۸ اینچی که تمامی مزایای یک تبلت کلاس مجازی را دارد و یکی از بهترین گزینه ها برای تدریس و تحصیل مجازی است. دوربین جلویی عالی ۵ مگاپیکسلی، صفحه نمایش لمسی روشن و رنگارنگ، حافظه داخلی زیاد، عمر باتری طولانی و وزن کوچک و سبک در کنار قیمت کم! تمام چیزی که یک تبلت کلاس مجازی باید داشته باشد را دارد! در واقع تمام ویژگی های مدل ۱۰٫۱ اینچی را دارد اما به سادگی در بسته بندی کوچکتر و وزن کمتری عرضه می شود.

مزایا: صفحه نمایش فوق العاده، عمر باتری، دوربین با کیفیت، حافظه داخلی و خارجی
معایب: بدون قلم. هدفون هایی که با این دستگاه عرضه می شوند متوسط هستند

تبلت کلاس مجازی Galaxy Tab A 10.1

Galaxy Tab A 10.1
Galaxy Tab A 10.1

اگر از گزینه قبلی خوشتان آمده ولی دوست دارید با صفحه نمایش بزرگتری کار کنید، Galaxy Tab A 10.1 همان چیزی است که می خواهید. صفحه نمایش فوق العاده فضای ذخیره سازی داخلی زیاد، یک قلم دستی. همچنین وزن کمی دارد که احساس یک کتاب خوش دست را به شما می دهد. این تبلت دارای کیف مخصوص به خود است که برای قرار دادن تبلت در زوایای مختلف طراحی شده و چند منظوره است. از آنجایی که صفحه نمایش ۱۰٫۱ است، فیلم ها را می توان با کیفیت فول اچ دی تماشا کرد. همچنین یک وسیله راحت برای مطالعه نیز می باشد.

مزایا: صفحه نمایش عالی، قلم فوق العاده، عمر باتری زیاد، حافظه داخلی و خارجی، دارای کیف چندمنظوره
معایب: دوربین جلویی ۲ مگاپیکسل، هدفون هایی که با تبلت عرضه می شوند متوسط هستند

تبلت کلاس مجازی Nokia T20

Nokia T20
Nokia T20

نوکیا از دیرباز محبوب طرفداران تلفن همراه بوده. مدتی از این برند محبوب خبری نبود اما چند سالی است که پر قدرت بازگشته. نوکیا حتی تبلت هم تولید می کند و یکی از بهترین محصولاتش که قیمت و امکانات خوبی نیز دارد، Nokia T20 است. این تبلت میان رده به حساب می آید اما نسبت به قیمتی که دارد مشخصات فنی خیلی خوبی در اختیار کاربر گذاشته که کفاف برگزاری کلاس مجازی را می دهد. ظاهر و طراحی ساده اما زیبایی دارد که می تواند در جذب کاربران نیز موفق باشد.

مزایا: دوربین عالی، صفحه نمایش خوب، قیمت مناسب، مشخصات فنی خوب
معایب: سوکت هندزفری بسیار بد، اسپیکر ضعیف

تبلت کلاس مجازی iPad Mini 5

iPad Mini 5
iPad Mini 5

اگر از گزینه های اندرویدی ما رضایت نداشتید و دوست دارید از آی او اس استفاده کنید و در عین حال نمی خواهید هزینه زیادی کنید، بهترین گزینه برای شما iPad Mini 5 است. البته این گزینه شاید کمی برای طرفداران اپل قدیمی به نظر برسد اما کیفیت ساخت بسیار بالا در کنار مشخصات فنی فوق العاده خوبی که دارد آن را برای کلاس مجازی یک گزینه بسیار مناسب کرده است.

مزایا: قیمت خوب به نسبت دیگر محصولات اپل، کیفیت ساخت بالا، کانفیگ همچنان قدرتمند
معایب: جایگاه بد اسپیکر، رم پایین

جمع بندی

هر یک از این تبلت ها می توانند گزینه مناسبی برای کلاس مجازی شما به حساب بیاید. شما می توانید بسته به میزان بودجه و امکاناتی که می خواهید یکی از آن ها را برای خود انتخاب کنید. در صورتی که قصد خرید کلاس مجازی دارید نیز می توانید از طریق تهران سرور اقدام به خرید نمایید. همچنین برای دیدن ویدیوهای آموزشی می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا