آموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

بهترین هدست آموزش مجازی چیست؟

بهترین هدست آموزش مجازی چیست؟

همانطور که احتمالا می دانید و شاید تجربه کردید، شنیدن صدای واضح استاد در کلاس مجازی باعث می شود دروس مطروحه را بهتر یاد بگیرید. در حقیقت صدا یکی از ارکان اصلی در برگزاری کلاس مجازی است و باید سطح کیفیت آن را به هر روشی بالا برد. پس از معرفی بهترین میکروفون آموزش مجازی که بیشتر برای معلمان کاربردی بود و استقبال شما همراهان، امروز قصد داریم تا بهترین هدست آموزش مجازی را نیز برای دانش آموزان معرفی کنیم. با استفاده از این هدست ها صدای معلم را به خوبی خواهید شنید و تجربه دلپذیری از کلاس مجازی خود دارید. پس برای شناخت این هدست ها با تهران سرور، پیشرو خدمات آموزش مجازی در ایران همراه باشید.

چرا از هدست برای آموزش آنلاین استفاده کنیم؟

با دیدن تیتر مقاله احتمالا این سوال در ذهن شما نقش بسته است که چرا باید از هدست برای آموزش آنلاین استفاده کنیم؟ مگر هندزفری هایی که در جعبه های موبایل است چه اشکالی دارند؟ در حقیقت باید گفت که ابزارهای مختلفی برای گوش دادن ساخته شده که هر کدام برای هدفی طراحی شده اند. هدست ها نیز به دلیل داشتن میکروفون قابلیت ارتباط دو طرفه دارند و بیشتر برای اپراتورها، گیمینگ، جلسات آنلاین و کلاس مجازی مورد استفاده قرار می گیرند. به عبارت دیگر، هدست با هدفون، هندزفری و ایرفون تفاوت های عمده ای دارد که ما پیشتر در تهران سرور به این تفاوت ها در مقاله «تفاوت هدست، هدفون، ایرفون و هندزفری چیست؟» پرداخته ایم. با این حال اگر بخواهیم به صورت خلاصه به شما بگوییم، هدست ها بهترین گزینه برای شرکت در کلاس مجازی به شمار می روند.

* نکته: سعی کرده ایم در این مقاله بهترین، مقرون به صرفه ترین، سبک ترین و کارآمد ترین ۵ هدست آموزش مجازی در بازار را به شما معرفی کنیم.

۱- هدست آموزش مجازی LOGITECH H390 USB Headset

LOGITECH H390 USB Headset
LOGITECH H390 USB Headset

لاجیتک یکی از معروف ترین و معتبر ترین تولیدکنندگان لوازم جانبی کامپیوتر در دنیا به شمار می رود که در ایران نیز محبوبیت زیادی دارد. هدست جدید این شرکت که با USB به دیوایس شما متصل می شود یکی از بهترین گزینه های این لیست است. این هدست دارای میکروفون نویزگیر قدرتمند نیز می باشد که با کیفیت ساخت بالا، دریافت صدای با کیفیت و انتقال صدای خوب انتخابی منطقی می باشد. طراحی خوب که باعث ایجاد حس راحتی در کاربر می شود. تمام این امکانات یک پکیج عالی را در اختیار شما می گذارد که نسبت به قابلیت های آن بازه قیمتی مناسبی دارد.

مزایا: کیفیت ساخت بالا، طراحی عالی، راحتی، انتقال و دریافت صدای با کیفیت، میکروفون نویزگیر، قیمت مناسب
معایب: وزن می توانست کمتر شود

۲- هدست آموزش مجازی Sennheiser SC 30 USB ML Einseitiges UC Headset

Sennheiser SC 30 USB ML Einseitiges UC Headset
Sennheiser SC 30 USB ML Einseitiges UC Headset

این هدست مختص استفاده دانشجویی و اداری طراحی شده. بسیار سبک و راحت است و طراحی زیبایی دارد. یکی از بهترین مزایای آن قیمت مناسبی است که دارد. کیفیت صدای خوبی دارد و از میکرفون مناسبی نیز برخوردار می باشد. با این حال به دلیل طراحی خاص و تک گوشی که دارد شاید انتخاب خیلی از خریداران نباشد!

مزایا: وزن کم، قیمت مناسب، طراحی خاص، کیفیت صدای خوب
معایب: تک گوشی بودن

۳- هدست آموزش مجازی Logitech H800 Bluetooth Wireless Headset with Mic

Sennheiser SC 30 USB ML Einseitiges UC Headset
Sennheiser SC 30 USB ML Einseitiges UC Headset

سومین گزینه ی این لیست باز هم از غولی به نام لاجیتک است. یکی از مشکلاتی که بسیاری از دانش آموزان و معلمان با هدست ها دارند، سیم های آن ها است. اما این هدست بی سیم کار را برای این دسته از افراد راحت کرده است. این هدست یکی از بهترین گزینه ها برای خرید است. چرا؟ به دلیل کیفیت ساخت بالایی که دارد، طراحی خاصش و مشخصات بسیار خوبش می تواند تا سال های سال برای شما کار کند. این هدست نیز مانند گزینه قبلی لاجیتک، صدایی واضح در اختیار کاربر خود می گذارد.

مزایا: طراحی زیبا، مشخصات فوق العاده، بی سیم، کیفیت صدای بالا
معایب: قیمت بالا

۴- هدست آموزش مجازی Yexatel Zoom

Yexatel Zoom
Yexatel Zoom

طراحی کلاسیک همیشه جذاب است و Yexatel Zoom این روند را پیگیری کرده. ظاهر جذاب این هدست اولین چیزی است که به چشم می آید و شما را به گذشته ها می برد. شاید ظاهر آن نوستالژی باشد اما دلیل نمی شود از نظر مشخصات با مدرن ترین هدست ها رقابت نکند! این هدست صدای کریستالی و جذابی را به گوش شما می رساند و با داشتن میکروفون حرفه ای حذف نویز بسیار گزینه خوبی برای انتخاب است. با این حال به نظر برخی کاربران این هدست به دلیل گوشی های بزرگش چندان راحت نیست.

مزایا: طراحی خاص و کلاسیک، صدای خوب، میکروفون نویزگیر
معایب: گوشی های بزرگ، راحت نبودن

۵- هدست آموزش مجازی Sennheiser SC60

Sennheiser SC60
Sennheiser SC60

به آخرین گزینه لیست جذابمون رسیدیم. این هدست نیز صدا و کیفیت خوبی دارد و مانند چند گزینه ی دیگر از هدفون دارای حذف نویز بهره می برد. اتصال آن نیز از طریق USB است که کار را برای کاربران راحت تر از قبل می کند. تقریبا می توان گفت این مدل دو گوشی هدست Sennheiser SC 30 است و از همان طراحی و کیفیت ساخت بهره می برد و یکی از بهترین های این لیست محسوب می شود.

مزایا: قیمت مناسب، طراحی خاص، کیفیت صدای خوب
معایب: وزن نسبت به نسخه تک گوشی افزایش چشمگیری دارد

جمع بندی

هر یک از این هدست ها می توانند گزینه مناسبی برای کلاس مجازی شما به حساب بیاید. شما می توانید بسته به میزان بودجه و امکاناتی که می خواهید یکی از آن ها را برای خود انتخاب کنید. در صورتی که قصد خرید کلاس مجازی دارید نیز می توانید از طریق تهران سرور اقدام به خرید نمایید. همچنین برای دیدن ویدیوهای آموزشی می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. من خودم H390 لاجیتک رو دارم و تو یه کلام عااااالیه
    هم قیمتش خوبه هم کیفیتش عالیه
    هم برای کلاس مجازی خوبه
    هم فیلم دیدن
    هم بازی کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا