آموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

نکات مهم هنگام خرید میکروفون کلاس مجازی

چطور میکروفون کلاس مجازی انتخاب کنیم؟

نکات مهم هنگام خرید میکروفون کلاس مجازی

یکی از اصلی ترین المان ها در برگزاری کلاس مجازی صدای با کیفیت است. برای این که بهترین کیفیت صدا را در کلاس مجازی به دانش آموزان خود ارائه دهید باید از تجهیزات مناسب استفاده کنید. این روزها تمام دیوایس ها از جمله لپ تاپ ها و گوشی های هوشمند دارای میکروفون هستند. با این وجود نمی توانند کیفیت خیلی خوبی را به کاربران ارائه دهند چرا که صدای محیط و اطراف را نیز ضبط می کنند. از این رو باید از میکروفون کلاس مجازی که مختص این کار است استفاده کنید. در این مقاله چند نکات مهم هنگام خرید میکروفون کلاس مجازی را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر قصد خرید میکروفون برای برگزاری کلاس مجازی را دارید این مقاله را از دست ندهید و با وبلاگ تهران سرور همراه باشید.

میکروفون خوب کلاس مجازی چه فاکتورهایی دارد؟

پیش از خرید بهتر است مواردی را مد نظر قرار دهید تا بهترین کیفیت را دریافت کنید. یک میکروفون خوب دارای فاکتورهای خاصی است که به درد برگزاری کلاس های آنلاین می خورد. در ادامه چندتا از مهم ترین فاکتورها برای خرید میکروفون کلاس مجازی را به شما معرفی می کنیم:

1. کوچک و قابل حمل باشد

استفاده از میکروفون های حرفه ای و قدرتمند مزیت خوبی دارند و آن هم انتقال صدای به شدت خوب است. اما اکثر این میکروفون ها دارای اندازه بزرگی هستند که به درد برگزاری کلاس مجازی نمی خورد. و به نوعی دست و پا گیر هستند. بهتر است به سراغ گزینه هایی بروید که اندازه کوچکی دارند. همچنین قابلیت حمل و نقل آسانی داشته باشند. این مورد به شما در برگزاری هر چه بهتر کلاس مجازی کمک ویژه ای می کند.

کوچک و قابل حمل باشد

2. بی سیم یا با کابل بلند باشد

اولویت اول هنگام خرید یک میکروفون برای کلاس آنلاین بی سیم بودن آن است. پیشنهاد می کنیم برای راحتی هر چه بیشتر به سراغ میکروفون های بی سیم و بلوتوثی بروید چرا که دردسر کمتری دارند. اما اگر به هر دلیلی توان خرید چنین مدل هایی را ندارید، بهتر است میکروفون سیمی که خریداری می کنید سیم بلندی داشته باشد. با داشتن کابل بلند می توانید به راحتی در ویدیو حرکت کنید و نگران قطعی صدا نباشید.

3. انعطاف پذیری و قابلیت چرخش

مسئله مهم دیگری که باید مورد توجه قرار دهید، میزان انعطاف پذیری و قابلیت چرخش یک میکروفون است. بسیاری از میکروفون ها یک حالت ثابت را ارائه می دهند. در واقع باید بدن خود را با آن تطابق دهید. اما اگر انعطاف یک میکروفون بالا باشد و قابل چرخش هم باشد، به هر شکلی که بخواهید در می آید. همچنین توصیه می کنیم از بدنه های شکننده دوری کنید چرا که خیلی زود باید به فکر تعویض آن ها باشید!

4. رابط میکروفون را بررسی کنید

راه های اتصال لوازم جانبی به دیوایس ها بسیار زیاد هستند. از بلوتوث و یو اس بی گرفته تا جک 3/5 میلیمتری. میکروفون ها نیز راه های مختلفی برای اتصال به دیوایس شما دارند. سعی کنید این مورد را چک کنید تا متوجه شوید که دیوایس شما از میکروفون مدنظرتان پشتیبانی می کند یا خیر. پیشنهاد ما خرید میکروفون های بلوتوثی و یا دارای جک 3/5 میلیمتری است. چرا که کیفیت صدای بهتری به شما ارائه می دهند.

5. نویزگیر محیط داشته باشد

بسیاری از میکروفون ها با وجود کیفیت ساخت خوبی که دارند اما دارای ویژگی نویزگیر نیستند. به همین علت هنگام ضبط صدا، صدای محیط و اطراف را نیز ضبط می کنند. در نتیجه صدای خروجی و نهایی از کیفیت مطلوب و واضحی برخوردار نخواهد بود. اگر برای کلاس مجازی خود قصد خرید میکروفون را دارید حتما به سراغ گزینه ای بروید که از نویزگیر محیط استفاده می کند. در غیر این صورت پولتان را هدر داده اید.

میکروفون خوب کلاس مجازی چه فاکتورهایی دارد؟

6. کیفیت صدای خوبی داشته باشد

شاید مهم ترین بخشی که باید از آن اطمینان حاص کنید، کیفیت صدای یک میکروفون باشد. بهتر است پیش از خرید درباره این ویژگی تحقیقات زیادی انجام دهید. همچنین هنگام خرید میکروفون را تست کنید. صدای خودتان را ضبط کنید و به آن گوش دهید. اگر از آن رضایت داشتید و موارد شماره های دیگر را نیز داشت، گزینه مورد نظرتان را برای خرید پیدا کرده اید!

جمع بندی

رعایت و توجه به این موارد هنگام خرید میکروفون یکی از کارهای مهمی است که باید انجام دهید تا محصولی به درد بخور برای کار خود خریداری کنید. لازم به ذکر است، در صورتی که قصد خرید کلاس مجازی دارید نیز می توانید از طریق تهران سرور اقدام به خرید نمایید. همچنین برای دیدن ویدیوهای آموزشی می توانید به کانال آپارات مجموعه ما مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا