راهنمای حل مشکلات ورود
به کلاس مجازی ادوب کانکت

اگر برای دسترسی به یک کلاس مجازی ادوب کانکت ، رویداد یا سمینار با مشکلی روبرو هستید ، برای کمک با برگزار کننده جلسه تماس بگیرید. به دلیل امنیت و حریم خصوصی ، Adobe نمی تواند در دستیابی به جلسات ، رویدادها یا سمینارهای خصوصی به مشتریان کمک کند. و شما باید با برگزارکننده یا میزبان تماس بگیرید.فقط سازمان دهنده جلسه یا مدیر حساب کنفرانس وب می تواند کاربران را ثبت نام کند یا اجازه دسترسی به جلسات Adobe Connect را بدهد.

چک لیست سریع موارد زیر را برای کمک به حل مشکلات جلسه بررسی کنید:

  • آیا به اینترنت متصل هستید؟
  • نرم افزار مسدود کننده پاپ آپ را غیرفعال کنید.
  • پاک کردن حافظه پنهان مرورگر.
  • اتصال از رایانه دیگری را امتحان کنید.
  • آیا به URL صحیح دسترسی دارید؟
  • آیا برای رویداد یا سمینار ثبت نام کرده اید؟
  • به عنوان کاربر یا مهمان ثبت شده به جلسه دسترسی پیدا کنید.
  • آیا اخیراً رمز ورود خود را تغییر داده اید؟

فرض ۱ – فراموش رمز عبور ورود به ادوب کانکت

برای بازنشانی گذرواژه خود ، روی پیوند “رمز ورود خود را فراموش کرده اید” در صفحه ورود کلیک کنید.
توجه: کلمات عبور به بزرگی و کوچکی حروف حساسند.و یا با میزبان و پشتیبان خود تماس بگیرید.

فرض ۲ – نداشتن رمز ورود به جلسه

برای درخواست شناسه کاربری یا رمز ورود با برگزار کننده جلسه خود تماس بگیرید.
ورود به سیستم بصورت میهمان نیز یک گزینه برای ورود به جلسات است ، اما باید توسط میزبان جلسه تأیید شود.
برای جلسات خصوصی ، میزبان / مجری باید درخواستهای ورود به سیستم مهمان را تأیید کند که ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

اگر برای دسترسی به اتاق جلسات از شما رمز عبور خواسته شده باشد ، این بدان معنی است که برگزارکننده  رمز عبور را فعال کرده است. برای دریافت رمز عبور با برگزار کننده جلسه تماس بگیرید.

برای رویدادها یا سمینارهای جلسات ، برای ثبت نام یا دریافت حساب ورود به سیستم ، با برگزار کننده جلسه تماس بگیرید.
رویدادها یا سمینارهایی که نیاز به ثبت نام شخصی دارند از لینک جداگانه ای برای ثبت نام شرکت کنندگان در طول یک رویداد استفاده می کنند.
ممکن انها  LMS داشته باشند و اتصال کلاس مجازی به LMS برقرار کرده باشندو شما از طریق سایت انها باید وارد جلسه انلاین خود شوید.

کلاس مجازی ادوب کانکت

فرض ۳ – کار نکردن رمز عبور کلاس مجازی ادوب کانکت

برای رفع ارور و تنظیم رمز ورود جدید از پیوند “گذرواژه خود را فراموش کرده اید” استفاده کنید.
اگر این کار نکرد ، برای تأیید دسترسی به حساب با سرپرست حساب خود و شرکت میزبان تماس بگیرید.
اگر افراد زیادی برای ورود به جلسه مشکلی دارند ، برای دریافت راهنمایی با پشتیبانی Adobe Connect تماس بگیرید.

فرض ۴ –  وارد شده اید و هیچ اتفاقی نمی افتد.

وقتی به عنوان میهمان وارد سیستم می شوید ، نیاز به تأیید دارید. پیام تأیید به میزبان ارائه می شود.
در صورت عدم پذیرش درخواست ، ورود به جلسه امکان پذیر نیست و پیامی مبنی بر رد شدن درخواست نمایش داده می شود.
در صورت دسترسی به مجری یا برگزار کننده جلسه تماس بگیرید.

اتصال به ادوب کانکت و داشتن پراکسی فعال

برخی مجموعه ها  برای کنترل دسترسی به اینترنت از یک سرور پراکسی استفاده می کند.
یک سرور پروکسی ممکن است توانایی شما برای دسترسی به Adobe Connect را تحت تأثیر قرار دهد.
بهتر است برای استفاده و اتصال به ادوب کانکت هیچ گونه پراکسی و فیلتر شکنی روشن نداشته باشید.