سئوطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرس

۴ قدم مهم و طلایی برای شروع فروش اینترنتی

چطور فروش اینترنتی خوبی را تجربه کنیم؟

۴ قدم مهم و طلایی برای شروع فروش اینترنتی

این روزها که تکنولوژی به زندگی همه ما نفوذ کرده است و روش زندگی انسان را با تغییرات گسترده ای مواجه کرده است، شیوه خرید نیز بر همین اساس دستخوش تغییرات زیادی شده. در حقیقت امروزه مردم ترجیح می‌ دهند در خانه خود بنشینند و کالاهای مورد نظر خود را انتخاب کنند. همین مسئله ظهور فروشگاه‌ های اینترنتی را بیش از پیش کرده است. داشتن یک فروشگاه اینترنتی درآمد خوبی را نصیب صاحبان آن خواهد کرد. چرا که مردم در قرن ۲۱ خرید و فروش اینترنتی را به خرید و فروش حضوری ترجیح می‌ دهند. اما رسیدن به این درآمد مستلزم برداشتن قدم‌ های مهمی است. در این مقاله قصد داریم تا به ۴ کار برای شروع فروش اینترنتی را به شما معرفی کنیم.

1. راه اندازی وب سایت فروشگاهی

راه اندازی وب سایت فروشگاهی

ابتدایی ترین قدمی که باید برای شروع یک کسب و کار اینترنتی بردارید طراحی یک سایت فروشگاهی است. در حقیقت اگر شما بخواهید خدمات و محصولات خود را در بستر اینترنت به فروش برسانید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید، نیاز دارید تا برای تجارت خود یک سایت با قابلیت فروش راه اندازی کنید. سایت شما اعتبار دهنده کار شماست و حکم مغازه، فروشگاه، دفتر و… را برای شما ایفا می کند. با این تفاوت که همیشه و همه جا برای مشتریان شما در دسترس است. و این یعنی مشتری بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتر!

2. سایت خود را بهینه سازی و سئو کنید

رقابت در دنیای اینترنت خصوصا در بخش فروش، روز به روز در حال سخت شدن است. و باید خودتان را برای ورود به این بازار رقابتی دشوار آماده کنید. برای این کار می توانید به سراغ تبلیغات میدانی و یا تبلیغات اینترنتی بروید. اما خب باید هزینه زیادی را برای این کار کنار بگذارید. بهترین کار برای دیده شدن و شناختن برند خود به دیگران در دنیای اینترنت و سایت ها این است که در گوگل دیده شوید. برای این کار کافی است سایت خود را مطابق با الگوریتم های روز گوگل سئو و بهینه سازی کنید. تا هم در صفحات اول گوگل دیده شوید و هم فروش خود را چندین برابر کنید.

3. محتوای منحصر به فرد و قدرتمند تولید کنید

هیچ شکی وجود ندارد که بهترین ابزار سئو، تولید محتوای منحصر به فرد و مفید است. در حقیقت شما باید در راستای سئو وب سایت خود و متناسب با حوزه فعالیتتان، در بازه های زمانی مشخصی محتوا تولید کنید. این محتوا می تواند به صورت متن (که بهترین نوع محتوا است) و تصویری اعم از عکس و فیلم و همچنین صوت نیز باشد. با تولید محتوا علاوه بر بهبود سئو خود می توانید با هزینه بسیار اندک محصولات خود را معرفی و تبلیغ کنید. به همین سادگی اما اصولی.

4. با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

بدون شک پس از شروع فعالیت به صورت مداوم، مخاطبان زیادی کار شما را دنبال می کنند چرا که رفع نیاز آن ها در دست شماست. شما برای حفظ این افراد باید با آن ها ارتباط برقرار کنید، نظرات و انتقادات آن ها را بشنوید و به سوالاتشان پاسخ دهید. این راه ارتباطی می تواند انواع مختلفی داشته باشد. از قسمت کامنت های خود سایت گرفته تا شماره تلفن، ایمیل و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام.

جمع بندی

اگر شما نیز قصد دارید تا یک کسب و کار آنلاین برای خود راه اندازی کنید اما تخصصی در طراحی سایت ندارید، می توانید این مهم را به ما بسپارید. تیم طراحی سایت تهران سرور با بهره گیری از آخرین متدهای روز طراحی، وبسایتی حرفه ای، مدرن، کارآمد و زیبا را به شما تحویل می دهد. شما می توانید پس از تماس با کارشناسان تهران سرور و دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت آن را تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا