عوامل حیاتی در تجزیه و تحلیل عملکرد seo – قسمت چهارم
در قسمت های پیشین این مقاله به بررسی عوامل حیاتی seo در تجزیه و تحلیل عملکرد بهینه سازی جایگاه وبسایت آن پرداخته شد. این رشته مقالات با عنوان واحد در ۴ مقاله جمع آوری شده و هدف آن اشاره به نکات کلیدی در سئو سایت های مختلف است. توصیه می کنیم به منظور درک بهتر عوامل کلیدی در seo پیش از شروع مقاله قسمت اول ، قسمت دوم و قسمت سوم این مقاله را نیز مطالعه نمایید. در ادامه به دو نکته کلیدی در تجزیه و تحلیل عملکرد سئو خواهیم پرداخت.
تأثیر تجربه کاربر وب سایت بر seo
Google همچنین تقریباً می داند که این موارد در کجای وب سایت واقع شده اند. این توانایی می تواند تشخیص دهد که آیا این عناصر “Above The Fold” (یعنی آن چه کاربر بدون اسکرول می تواند روی صفحه خود ببیند)، هستند یا خیر.
در نتیجه، Google در تجزیه و تحلیل خود عناصر طراحی را نیز در نظر می گیرد و شامل یک عامل رتبه بندی مربوط به قابلیت های استفاده از وب سایت است. به عبارت دیگر، نحوه طراحی وب سایت و طرح محتوای آن توسط Google قابل شناسایی بوده و مورد استقبال قرار می گیرد.

تبلیغات بیش از حد بر seo وبسایت ها تاثیر منفی دارند
مهمترین برداشت موجود این است که موتورهای جستجو مانند Google، یک وب سایت را نه تنها بر اساس انطباق فنی، محتوا، کلمات کلیدی و نحوه به اشتراک گذاری آن محتوا در شبکه های اجتماعی، بلکه همچنین بر اساس تجربه واقعی کاربر با محتوای موجود در صفحه، رتبه بندی می نمایند. لذا تجربه کاربری نیز در رتبه وبسایت بسیار با اهمیت است.

تعامل با سرویس های Google
گوگل در زمینه شکل گیری صنعت بازاریابی موتور جستجو (SEM) با بسترهای تبلیغاتی مانند AdWords، ابزارهای حرفه ای seo مانند Google Webmasters، بسترهای محتوایی مانند YouTube (دومین موتور جستجوی بزرگ جهان) و رسانه های اجتماعی مختلف Google و یوتیوب که یک شبکه اجتماعی نیز هست، نقش بااهمیتی داشته است.
در حالی که گوگل در مورد مزایای مستقیم استفاده از همه ابزارهای خود اظهار نظر نمی کند، اما به طور واضحی ارزش seo استفاده از سرویس های یکپارچه خود را ارتقا داده است. همچنین استفاده از ابزار Google Webmaster نیز مزایای آشکاری دارد. این موضوعات در حیطه گسترده افزایش نرخ کلیک و مباحث تقویت منابع ورودی ارگانیک وبسایت قابل توجه و کاربردی است.

خلاصه مطالب این رشته مقالات seo
قطعا یکی از عمده منابع ورودی خریداران بالقوه در یک کسب و کار ابزار کاربردی وبسایت است که مشتریان را به راحتی و بدون نیاز مراجعه حضوری به صفحه فروشنده کالا یا خدمات در دنیای وب هدایت می نماید.
طبعا به منظور به چشم آمدن و یافت شدن وبسایت هدف ما در مقابل سایر رقبا نیاز به اجرای اقداماتی است که وبسایت ما و محتوای آن بتواند توسط موتورهای جستجو باارزش تر و کاربردی تر به نظر برسد تا آن را در لیست بهترین نتایج خود به کاربران جستجوکننده نشان بدهد. از طرفی الگوریتم های موتورهای جستجو
بر این اصل بنا شده اند که بتوانند همواره کاربردی ترین وبسایت از تمامی نظرهای گفته شده در مقالات آموزشی را به کاربران جستجو کننده نمایش دهند و ارائه سایت های غیرکاربردی به کاربران از دیدگاه موتورهای جستجو امری ناپسند و آسیب زا است.
چرا که کاربران را به موتور جستجوی مذکور بی اعتنا می نماید. لذا کاربردی بودن و مرتبط بودن امری ضروری و حیاتی جهت ورود به لیست برترین نتایج گوگل در یک کلمه کلیدی است و این شاخصه به واسطه ابزارهایی نیز در الگوریتم گوگل سنجیده خواهد شد که در بردارنده عوامل بااهمیتی نظیر میانگین زمان صرف شده کاربر در سایت نمایش داده شده و سایر عوامل اینچنینی است.

جمع بندی و نتیجه گیری
این مقاله در ادامه رشته مقالات پیشین خود سعی در معرفی ۲نکته کلیدی و مجموعا ۸ نکته با اهمیت در زمینه تجزیه و تحلیل روند seo یک وبسایت در موتورهای جستجویی نظیر گوگل نموده است. لذا توجه به نکات ذکر شده در آن می تواند بر ارتقای رتبه وبسایت هدف یک مجموعه در موتور جستجویی مانند گوگل شدیدا تاثیرگذار باشد.
تهران سرور با بکارگیری جدیدترین متدهای روز در امر Seo و انواع خدمات تحت وب به ارائه و آموزش این خدمات می پردازد. توصیه می کنیم به منظور درک بهتر این خدمات ویدئوهای آموزشی ما در خصوص انواع خدمات وب را از کانال آپارات تهران سرور مشاهده نمایید.
دیدگاه شما