آموزشسخت افزارسرور اختصاصیسرور مجازیهاست

استفاده از VPS چه مزایایی دارد؟

5 مزیت استفاده از VPS

استفاده از VPS چه مزایایی دارد؟

در دنیای امروز اکثر سازمان های بزرگ و کوچک نمی توانند کار خود را بدون راه اندازی سرور پیش ببرند. اما هزینه بالای این سرورها برای برخی از این سازمان ها مشکل ساز است. از این رو چند سالی است که سرورهای مجازی یا همان VPS بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. ظهور سرور مجازی در دنیای تکنولوژی باعث ایجاد تحولات زیادی ایجاد کرد. در این مقاله قصد داریم به شما 5 مزیت استفاده از VPS یا همان سرور مجازی را معرفی کنیم. اگر شما هم قصد خرید سرور مجازی را دارید اما تا الان مردد بودید با این مقاله تهران سرور همراه باشید تا بدانید استفاده از VPS چه مزایایی دارد.

5 مزیت استفاده از VPS

سرور مجازی مزایای زیادی به همراه دارد که کار کردن با آن را بسیار لذت بخش می کند. اما ما سعی داریم تا در این مقاله 5 تا از برترین و بهترین مزایای VPS را معرفی کنیم. در این بخش به معرفی این 5 مزیت خواهیم پرداخت.

1. قیمت مناسب

از آن جایی که شما با استفاده از سرور مجازی تنها بخشی از سرور اختصاصی را دریافت می کنید، در نتیجه هزینه آن بسیار کمتر از سرور اختصاصی است. به همین دلیل اگر بودجه محدودی دارید، و به دنبال یک گزینه اقتصادی و مقرون به صرفه هستید، VPS بهترین انتحاب برای شما است. VPS ها بر خلاف سرورهای اختصاصی گران قیمت نیستند و بر خلاف هاست ها ظرفیت بالایی در اختیار کاربر خود قرار می دهند. همین مسئله یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت آن ها به شمار می رود.

2. ایمنی و امنیت بالا

وقتی به دنبال سیستمی برای میزبانی با امنیت بالا باشید، قطعا VPS یکی از بهترین گزینه های انتخابی شما خواهد بود. درست است که سرور مجازی نیز بخشی از یک سرور است اما این به معنای آن نیست که شما سرور خود را با دیگران شریک خواهید شد. در حقیقت شباهتی به هاست اشتراکی ندارد. به همین دلیل میزان دسترسی به فایل های شما بسیار پایین می آید و از این رو امنیت و ایمنی شما بسیار افزایش پیدا می کند.

3. سفارشی و شخصی سازی

یکی از مزایای استفاده از VPS یا همان سرور مجازی قابلیت سفارشی و شخصی سازی است. شما می توانید شخصاً تمام برنامه های سیستم عامل خود از جمله PHP، MySQL، Apache سفارشی سازی کنید. در نهایت، می‌ توانید سرور خود را به گونه‌ ای پیکربندی کنید که نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند. در حقیقت به‌جای اینکه مجبور باشید از تنظیمات پیشفرضی که ارائه دهندگان هاست اشتراکی برای شما در نظر گرفته شده است استفاده کنید، کاملا شخصی سازی از منابع خود استفاده خواهید کرد.

5 مزیت استفاده از VPS

4. قابلیت کنترل پذیری

اگر از هاست اشتراکی استفاده کنید، برای اعمال تنظیمات جدید و یا نصب کامل بروزرسانی های مختلف نیاز به راه اندازی مجدد سرور دارید. به همین دلیل قطعا در کار دیگر وب سایت ها خلل ایجاد می شود. ولی با داشتن یک سرور مجازی، می توانید بدون نگرانی در مورد مزاحمت سایر سایت ها و مشترکین دیگر، در صورت نیاز راه اندازی مجدد را انجام دهید. چرا که قابلیت کنترل پذیری آن بسیار بالا است و خللی در کار دیگران ایجاد نمی کند.

5. منابع اختصاصی

با خرید سرور مجازی ایران، دیگر مجبور نیستید منابع سرور را با وب سایت های دیگر به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال، در یک سرور مشترک، مقدار محدودی حافظه (RAM) و فضای هارد دیسک وجود دارد. اگر یک وب سایت در سرور شما افزایش شدید ترافیک را مشاهده کند، می تواند (در بهترین حالت) سرعت وب سایت شما را کاهش دهد و احتمالاً (در بدترین حالت) باعث از کار افتادن کامل آن شود. منابع اختصاصی برابر با زمان بالای سیستم است.

جمع بندی

به طور کلی، VPS یکی از بهترین گزینه‌ ها برای نگهداری وب‌سایت‌ ها و برنامه‌های کاربردی‌تان است. با توجه به هزینه‌ های کمتر، مقیاس‌پذیری، قابلیت دسترسی، امنیت، آسانی استفاده و پشتیبانی، می‌ توانید به راحتی بهترین راه‌ حل را برای نیازهای خود انتخاب کنید. تهران سرور ارائه دهنده سرور مجازی آماده همکاری با شما می باشد. قیمت مقرون به صرفه، امنیت بالا، سرعت و پهنای باند بالا و… از مزایای سرورهای تهران سرور است. همچنین امکان تغییر در کانفیگ ها بنا بر درخواست مشتری امکان پذیر است. در صورت تمایل به خرید سرور مجازی از تهران سرور، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید. همچنین برای دیدن آموزش های ویدیویی ما می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا