LMS سیستم مدیریت یادگیریMoodle

افزونه مودل Events Graphic Report گزارش گرافیکی رویدادها

با Events Graphic Report گزارش گرافیکی مفصل ارائه دهید

افزونه مودل Events Graphic Report گزارش گرافیکی رویدادها

آموزش مجازی روز به روز در حال پیشرفته شدن است. تا جایی که بسیاری از کارشناسان معتقدند در سال های نزدیک آموزش حضوری به کلی منسوخ می شود و سیستم یادگیری به سوی مجازی شدن حرکت می کند. این مسئله به خصوص در دوران پاندمی کرونا اوج گرفت. در واقع شکوفایی آموزش مجازی در دوران کرونا به وجود آمد. یکی از بهترین سیستم هایی که در این دوران خودش را نشان داد، مودل بود. مودل شاید بزرگترین و بهترین پلتفرم سیستم مدیریت یادگیری یا همان LMS در دنیا است. این سیستم به قدری قدرتمند است که تمامی کارهای یک آموزشگاه آنلاین را مدیریت می کند. داشتن مخزن افزونه های متعدد برای بخش های مختلف مهم ترین ویژگی این افزونه است. اگر به دنبال ارائه یک گزارش گرافیکی هستید باید افزونه مودل Events Graphic Report را امتحان کنید.

افزونه مودل Events Graphic Report چیست؟

معمولاً پس از پایان هر رخداد یا رویدادی نیاز به ارائه گزارشی در خصوص چگونگی اجرای آن، آمار به دست آمده و… از این دست می باشد. در واقع برای به دست آوردن شمای کلی آن رویداد شما نیاز به تنظیم یک گزارش دارید. گاهی در گزارشات خود نیاز به ایجاد جداول و نمودارهای خاص هستید. کاری که شاید انجام آن کمی دشوار باشد. انجام ان در نرم افزارهای جانبی نیز قطعا وقت گیر خواهد بود. اما اگر بخواهید از نتیجه یک کلاس گزارش تهیه کنید باید چه کاری انجام دهید؟ این دقیقا جایی است که افزونه مودل Events Graphic Report وارد می شود.

افزونه مودل Events Graphic Report چیست؟

اگر شما بخواهید یک گزارش نموداری برای نظارت بر اتفاقاتی که در مودل شما رخ می دهند رسم کنید می توانید از این افزونه کمک بگیرید. این افزونه داده های گزارش را بازیابی می کند و نمودارها را با استفاده از API نمودارهای گوگل تولید می کند. در نهایت یک گزارش گرافیکی کاربردی و در عین حال زیبا به شما تحویل می دهد. با استفاده از افزونه‌ ی گزارش‌ های گرافیکی رویدادها، مودل خود را مدیریت کنید. همچنین ببینید در مودل شما چه اتفاقی می‌ افتد. گرافیک ها را بر اساس دوره مرور کنید، و ببینید چه رویدادهایی بیشتر رخ داده است. اتفاقاتی مانند فعالیت کاربر و موارد دیگر.

ویژگی های افزونه مودل Events Graphic Report

همانطور که از نامش پیداست این پلاگین برای گرفتن و ارائه گزارشات از اتفاقاتی است که در مدرسه آنلاین شما می افتد. افزونه ای کاملا کاربردی که مدیران از آن بسیار استقبال می کنند. با استفاده از این افزونه می توانید میزان فعالیت کاربران، میزان فعالیت دوره های در حال برگزاری و اتفاقاتی که بیشتر در فضای مودل شما رخ می دهند را مشاهده کنید. آن هم به صورت نموداری در شکل های مختلف. مانند نمودار لوله ای یا دایره ای. تمامی این موارد قابل فیلتر شدن بر اساس روز، ماه، هفته و سال نیز هستند. همچنین می توانید فعالیت های مختلف را بر اساس دوره مد نظر خودتان فیلتر کنید. قابلیت فیلتر کار شما را برای دسته بندی گزارشات بسیار راحت می کند.

ویژگی های افزونه مودل Events Graphic Report

پیشینه و نسخه های افزونه مودل Events Graphic Report

پلاگین Events Graphic Report برای اولین بار در سال 2015 معرفی شد. این افزونه در همان ماه های ابتدایی مورد توجه قرار گرفت و خیلی زود به محبوبیت بالایی نزد طرفداران رسید. اوج این محبوبیت نیز در دوران پاندمی کرونا بود که Events Graphic Report رکورد بیشترین نصب خود را شکست. هم اکنون این افزونه با بیش از 500 نصب فعال یکی از افزونه های محبوب و کاربردی مودل به خصوص برای مدیران به حساب می آید. آخرین ورژن این افزونه نسخه 2014111000 می باشد که هم اکنون در سایت مودل قابل دانلود است.

چگونه می توانم افزونه مودل Events Graphic Report را دریافت کنم؟

پلاگین های مودل افزونه هایی هستند که می توانید آن ها را روی پلتفرم moodle نصب کنید تا یک ویژگی، عملکرد یا حتی ظاهر خاصی را به مدرسه مجازی خود اضافه کنید. فقط کافیست با طراحی مودل تهران سرور تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را جهت نصب این افزونه بدست آورید. اگر هنوز مودلی برای آموزشگاه آنلاین خود راه اندازی نکرده اید نیز، تهران سرور با پلن های متنوع، کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه بهترین گزینه برای شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا