آموزشطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرسفناوریکسب و کار

بهترین افزونه های فید اینستاگرام در وردپرس

افزونه های فید اینستاگرام در وردپرس

بهترین افزونه های فید اینستاگرام در وردپرس

اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان محبوب ترین شبکه اجتماعی است. تعامل کاربران با یکدیگر، این شبکه را به یک پلتفرم عالی برای تعامل با مخاطبان هدف تبدیل می کند. از همین رو، اینستاگرام یک بستر مناسب برای بازاریابی نیز محسوب می شود. از این رو، برای کمک به شما برای بازاریابی بهتر، ما 10 تا از بهترین افزونه های فید اینستاگرام در وردپرس را که می توانند مزایای این شبکه اجتماعی را به پلتفرم های وب گسترش دهند، فهرست کرده ایم. برای آشنایی با این ویجت ها با وبلاگ تهران سرور در این مقاله همراه باشید.

ویجت اینستاگرام چیست؟

ویجت اینستاگرام مجموعه‌ ای از ابزارها است که به شما کمک می‌ کند محتوای تولید شده توسط کاربر را از اینستاگرام جمع‌ آوری کنید و آن‌ ها را به‌عنوان یک گالری بصری با مدیریت مناسب در پلتفرم‌ های وب نمایش دهید. می‌ توانید با اجرای یک کمپین هشتگ و نمایش پست‌ها با همان هشتگ، رویدادهای خود را برای افراد غیر شرکت کننده در دسترس قرار دهید. پست های اینستاگرام مربوطه را نیز می توان با استفاده از منشن های حساب دریافت کرد.

نمایش محتوای تولید شده توسط مشتریان وفادار شما در وب سایت کسب و کار شما، به شما کمک می کند تا اعتبار کسب کنید. علاوه بر این، ویجت اینستاگرام ساده ترین و مقرون به صرفه ترین ابزار در اکوسیستم بازاریابی دیجیتال است. که به شما کمک می کند شکاف بین شما و مشتریان خود را پر کنید .و به آن ها اجازه می دهد فید اینستاگرام را در وب سایت قرار دهند.

1. Instagram Widget Plugin For WordPress By Tagembed

Tagembed بهترین گردآورنده رسانه های اجتماعی است که تمام فیدهای مربوط به رسانه های اجتماعی را در وب سایت وردپرس به عنوان یک گالری بصری با مدیریت خوب نمایش می دهد. این افزونه Tagembed Social Media Feed WordPress را برای اینستاگرام ارائه می دهد. که با کمک هشتگ ها، منشن ها، برچسب ها و دسته ها، محتوا را از صفحه تجاری برند شما واکشی می کند. با این ویجت حتی می توانید استوری های تبلیغاتی فید اینستاگرام را نیز به وردپرس منتقل کنید. قابلیتی که به شما در دیده شدن بیشتر کمک بسزایی خواهد کرد.

2. WPZOOM Instagram Widget

WPZOOM Instagram Widget

WPZOOM یکی دیگر از افزونه های ساده وردپرس است که شامل ویجت اینستاگرام است که آخرین پست های اینستاگرام را در وب سایت شما نشان می دهد. با چند مرحله آسان، می توانید حساب اینستاگرام خود را با ویجت پیوند دهید تا فیدها نمایش داده شوند. این ویجت قابل تنظیم است و امکان پاسخگویی را برای عملکرد روان وب سایت شما ارائه می دهد. برای جلوه های بصری بهتر، می توانید CSS را از طریق تنظیمات ویجت تنظیم کنید.

3. Smash Balloon

Smash Balloon یک افزونه معروف اینستاگرام است که به شما امکان می دهد چندین فید از چندین حساب ایجاد کنید و آن ها را در وب سایت خود نمایش دهید. با ویژگی‌ های سفارشی‌ سازی، می‌ توانید ابعاد عکس‌ هایی را که برای سایت مناسب‌ تر هستند، تغییر دهید. بازدیدکنندگان شما می توانند با دکمه «بارگیری بیشتر» به تصاویر بیشتری دسترسی پیدا کنند. این افزونه با آخرین تغییرات ایجاد شده در صفحه شما سازگار است. این بدان معنی است که وب سایت شما هر از چند گاهی با محتوای تازه بروزرسانی می شود.

4. Enjoy Instagram Plugin

Enjoy Instagram Plugin

Enjoy Instagram طیف گسترده ای از گزینه ها را برای نحوه نمایش فیدها در وب سایت شما ارائه می دهد. شما می توانید از میان گزینه های مختلف طرح بندی، هر کدام که برای وب سایت شما مناسب است، انتخاب کنید. می‌توانید با استفاده از هشتگ‌ ها و همچنین ذکر حساب‌ ها محتوا را وارد کنید که می‌ توان آن‌ ها را در یک بخش زیبا جمع‌ آوری و سفارشی سازی کرد. علاوه بر این، می توانید به راحتی یک ویجت را فقط با کمک یک کد کوتاه در وب سایت خود قرار دهید.

5. Feed Them Social

Feed Them Social یک افزونه رایگان اینستاگرام است. که با بسیاری از پلتفرم های رسانه های اجتماعی دیگر مانند فیس بوک، پینترست، یوتیوب و غیره سازگار است. نسخه رایگان ارائه شده توسط Feed Them Social به همان اندازه نسخه پولی قدرتمند است. البته نسخه پولی مزایای بیشتری برای سفارشی کردن محتوا در وب سایت شما ارائه می دهد. همین ویژگی ها این افزونه را به انتخاب خوبی برای عملکرد روان وب سایت شما تبدیل می کند.

6. Spotlight Plugin

Spotlight Plugin

Spotlight یک پلتفرم نسبتا جدید است و سعی دارد در کلاس خودش قرار بگیرد. با این وجود، در یک بازه زمانی کوتاه، تعداد خوبی از مشتریان وفادار را به دست آورده است. نصب بسیار کوتاه و ساده ای را ارائه می دهد. با یک فرآیند سه مرحله‌ای بسیار ابتدایی، می‌توانید حساب اینستاگرام خود را با Spotlight پیوند دهید و وب‌ سایت کاملاً برای محتوای جذاب آماده می‌ شود. قبل از ادامه، می‌توانید محتوا را مدیریت کنید و محتوای ناخواسته را کنار بگذارید. این ابزارک همچنین دارای یک سفارشی‌ ساز پیش‌نمایش زنده تعاملی است که به شما امکان می‌ دهد نحوه ظاهر فیدهای خود را مدیریت کنید.

7. Grace

Grace یک پلتفرم پولی است که رتبه بندی مشتریان خوبی دارد. می‌توانید فیدها و استوری‌ ها را با کمک هشتگ‌ ها، مکان و ذکر حساب جمع‌آوری کنید. این یک افزونه اینستاگرام با ویژگی های غنی است که مدیریت محتوا را ارائه می دهد. که می تواند به شما کمک کند پست ها را در وب سایت خود نشان دهید. علاوه بر این، Grace گزینه های نمایش هیجان انگیزی دارد که می تواند بخش های شما را سفارشی کند. می‌توانید از میان طرح‌بندی‌های مختلف انتخاب کنید و حتی ارتفاع و عرض فید را تغییر دهید. این ابزارک همچنین اجازه می دهد تا تصاویر را مستقیماً از وب سایت به اشتراک بگذارید.

8. Instagram Feed

Instagram Feed

Instagram Feed یکی از بهترین افزونه های فید اینستاگرام در وردپرس است که علاوه بر نسخه پولی طرح رایگان را نیز ارائه می دهد. این یک افزونه پر از ویژگی است، اما ارتقای آن به نسخه پولی می تواند بسیاری از ویژگی های هیجان انگیز را باز کند که جلوه های بصری وب سایت شما را افزایش می دهد. این ابزارک می تواند گزینه خوبی برای نمایش فیدهای اجتماعی به خوبی سفارشی شده باشد. محتوا با استفاده از هشتگ ها، حساب ها و موقعیت مکانی نیز جمع آوری می شود. جدای از آن، مدیریت محتوای کارآمد و تعدیل را نیز ارائه می دهد.

9. Instagram Journal

اگر به دنبال یک افزونه پیشرفته اینستاگرام هستید که مقرون به صرفه باشد، Instagram Journal مطمئناً می تواند یک گزینه خوب باشد. این ویجت دارای بسیاری از ویژگی های جالب است که می تواند بهترین گالری بصری را برای وب سایت شما ایجاد کند. Instagram Journal دارای گزینه های طراحی بسیاری از جمله طرح بندی، طرح های رنگی، تنظیمات رنگ مشتری و اندازه گالری است. با استفاده از این ویژگی ها، می توانید فیدهای خود را به طور کامل سفارشی کنید و به بازدیدکنندگان خود یک گزینه مرور خوب بدهید. این ویجت برای کاربران موبایل نیز پاسخگو است.

10. AccessPress Instagram Feed Pro

AccessPress Instagram Feed Pro یک پلتفرم غنی از ویژگی‌ ها است که محتوای اینستاگرام را در طرح‌ بندی‌ها و سبک‌ های مختلف نمایش می‌دهد. به اندازه کافی همه کاره است تا محتوا را در مکان های مختلف وب سایت شما مانند پاورقی و نوار کناری به نمایش بگذارد و همچنین می تواند در پست وبلاگ گنجانده شود. این افزونه قطعا می تواند انتخاب خوبی برای طراحی یک فید اجتماعی جذاب برای وب سایت شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا