سخت افزارسرور اختصاصیسرور مجازی

چطور بهترین سخت افزار سرور را انتخاب کنیم؟

مراحل انتخاب بهترین سخت افزار سرور

چطور بهترین سخت افزار سرور را انتخاب کنیم؟

دنیای تکنولوژی دنیای بسیار گسترده ای است. شما در این جهان با بخش های زیادی سر و کار دارید که هر یک از آن ها خود به بخش های دیگری تقسیم می شوند. یکی از مهم ترین این بخش ها سرورها هستند. سرورها یا به بیان ساده تر همان فضای میزبانی در تکنولوژی امروزی اهمیت زیادی دارند. بسیاری از کسب و کارهای آنلاین وابسته به این سرورها هستند. از این رو انتخاب سرور قدرتمند برای کسب و کارهای مختلف از اهمیت بسیاری برخوردار است. با این حال انتخاب سخت افزار قدرتمند و بهترین و هماهنگ ترین آن ها با یکدیگر کار چندان ساده ای نیست. از این رو سعی داریم در این مقاله نیم نگاهی به مراحل انتخاب بهترین سخت افزار سرور داشته باشیم. اگر به دنبال خرید انواع سرور هستید با تهران سرور در این مقاله همراه باشید.

چرا انتخاب سخت افزار سرور اهمیت زیادی دارد؟

این روزها کسب و کارهای بسیاری در بخش فروش آنلاین سرمایه گذاری می کنند. اکثر این کسب و کارها نیازمند سرورهای قدرتمندی برای فعالیت هستند. متاسفانه بسیاری از آن ها آشنایی با حوزه سرور ندارند. به همین دلیل ممکن است هنگام خرید هزینه زیادی صرف کنند اما یا سرور نهایی شده بیش از اندازه نیاز آن ها باشد و یا حتی ممکن است پاسخگوی کار آن ها نباشد. در نتیجه انتخاب مناسب ترین سخت افزار سرور می تواند علاوه بر آرامش خیال در خصوص آپ تایم بودن همیشگی سایت، اپلیکیشن و… شما، در هزینه های شما نیز صرفه جویی بسیاری خواهد کرد. درست در همین جا است که اهمیت انتخاب سخت افزار مناسب سرور خودش را نشان می دهد.

مراحل انتخاب بهترین سخت افزار سرور

کسب و کار ما به چه نوع سروری نیاز دارد؟

پاسخ به این سوال کاملا نسبی است. در حقیقت به نوع کسب و کار شما، میزان گستردگی و شناخته بودن آن، کوچکی یا بزرگی فعالیت های شما و… بستگی دارد. با این اوصاف شاید بتوان پاسخی درخور به این سوال داد. سروری که مناسب هر کسب و کاری باشد، سروری است که بتواند نیازها و خواسته های آن کسب و کار را برآورده کند. در حقیقت نه بیش از حد اندازه باشد که هزینه ای اضافی خرج شود. و نه کمتر از حد نیاز شما باشد که مجبور به ارتقای دوباره آن و صرف هزینه های هنگفت باشید.

چگونه سخت افزار مورد نیاز خود را انتخاب کنیم؟

اما می رسیم به اصلی ترین سوال این مقاله و آن هم این است که چطور بهترین سخت افزار سرور را انتخاب کنیم؟ این مسئله کار دشواری است و نیازمند تحقیق و مشورت با اهالی این فن است. در این بخش قصد داریم مراحل انتخاب بهترین سخت افزار سرور را به شما معرفی کنیم:

مرحله اول: تحقیق درباره نرم افزارهای موردنیاز

سرورها نیازمند نرم افزارهای گوناگونی هستند که هر یک کارایی مشخصی دارند. شما باید بدانید که نیازمند چه کارهایی هستید و به چه نوع نرم افزاری نیاز دارید. لیستی از نرم افزارهای انتخابی تهیه کنید. درباره آن ها تحقیق کنید. ببینید افرادی که از آن ها استفاده کردند چه تجربه ای داشتند. تا بدانید چه خطاها و مشکلاتی را در زمان استفاده از نرم افزار مورد نظر داشته اند.

مراحل انتخاب بهترین سخت افزار سرور

مرحله دوم: مشاوره تخصصی

افراد زیادی وجود دارند که در کار خود متخصص هستند. دنیای سرورها نیز مملو از افراد متخصص است. افرادی که دانش کافی در این خصوص را دارند و می توانند به شما مشاوره ای در خصوص خرید سخت افزار سرور بدهند. در صورتی که قصد خرید سرور دارید می توانید از کارشناسان تهران سرور نیز مشاوره رایگان و تخصصی دریافت کنید.

مرحله سوم: انتخاب محل نگهداری سرور

پس از آن که نرم افزار و سخت افزار مدنظر خود را انتخاب کردید باید به دنبال محلی برای نگهداری آن باشید. بسیاری سرور خود را در دمای محیط و اتاقی خالی قرار می دهند و آن را به اینترنت متصل می کنند. اما این روش شاید سریع باشد ولی به هیچ عنوان مناسب نیست. بهتر است سرور خود را در دیتاسنتری مجهز که از بروزترین شرایط نگهداری برخوردار است قرار دهید. درست مانند تهران سرور که از دیتاسنترهای مدرن شاتل، پارس آنلاین و زیتل استفاده می کند.

جمع بندی

خرید سرور از جمله کارهایی است که نیازمند وقت گذاشتن و دقت بالایی می باشد. اگر قصد خرید سرور دارید، با خرید سرور اختصاصی شاتل که در ایران است می توانید بهترین عملکرد را در هر بخشی که از آن استفاده می کنید شاهد باشید. قیمت مقرون به صرفه، امنیت بالا، سرعت و پهنای باند بالا و… از مزایای سرورهای اختصاصی تهران سرور در دیتاسنتر شاتل است. همچنین امکان تغییر در کانفیگ ها بنا بر درخواست مشتری امکان پذیر است. در صورت تمایل به خرید و اجاره سرور اختصاصی یا سرور مجازی از تهران سرور، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا