سخت افزارسرور اختصاصی

مزایای سرور اختصاصی شاتل چیست؟

چرا سرور اختصاصی از دیتاسنتر شاتل انتخاب کنیم؟

چرا سرور اختصاصی از دیتاسنتر شاتل انتخاب کنیم؟

شما با خرید یا اجاره سرور اختصاصی تمامی منابع سخت افزاری سرور را در اختیار خود خواهید داشت. به عبارتی وقتی نیاز شما به سخت افزار از یک حدی بالاتر رود، تهیه سرور اختصاصی برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود. چرا که با صرف هزینه‌ی برابر، در مقایسه با تهیه سرور مجازی، از سخت افزار قوی تری برخوردار خواهید شد. اگر قصد تهیه سرور اختصاصی ایران از تهران سرور را داشته باشید، باید بدانید که سرورهای ما در دیتاسنترهای شاتل، پارس آنلاین و زی تل واگذار می شوند. در حقیقت قدرت انتخاب شما در پلان های ما بسیار زیاد و گسترده است. حال امروز در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم چرا سرور اختصاصی از دیتاسنتر شاتل انتخاب کنیم و مزایای سرور اختصاصی شاتل چیست. با ما در این مقاله همراه باشید.

مزایای سرور اختصاصی شاتل چیست؟

بدون شک همه شما با شاتل آشنایی دارید. این ارائه دهنده از دیتاسنترهای قدرتمندی برخوردار است و به همین دلیل مجموعه تهران سرور تعداد زیادی از سرورهای خود را در دیتاسنترهای شاتل قرار داده است. چرا که مزایای زیادی برای کاربران به ارمغان می آورد. مزایای آن به خصوص برای فعالان در عرصه داخلی بسیار بسیار بیشتر است. در نتیجه در ادامه این بخش می پردازیم به مزایای سرور اختصاصی شاتل.

1. سرعت بالا

سرور اختصاصی شاتل از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و آپ تایم بسیار خوبی دارد. با تهیه سرور اختصاصی شاتل نهایت سرعت را تجربه خواهید کرد و به هیچ عنوان کمبود سرعت را احساس نخواهید کرد. یکی از دلایل اصلی این مسئله موقعیت مکانی سرور است که در ایران می باشد. اگر سرور اختصاصی شما داخل کشور باشد، سرعت دسترسی به اطلاعات یا همان بارگذاری و سرعت لود آن ها بسیار سریع تر است. این نکته برای سایت هایی که ترافیک بالایی دارند یک مزیت بسیار مهم به شمار می رود.

2. آپ تایم فوق العاده و عدم قطعی

آپ تایم فوق العاده و عدم قطعی

اینترنت نه تنها در کشور بلکه بسیاری اوقات در سطح جهانی دچار اختلال و افت سرعت می شود. این موضوع کاملا طبیعی است. در چنین مواقعی لود شدن سایت ها و نرم افزارهایی که بر روی سرورهای خارجی سوار هستند، با دشواری همراه است. اما در صورت تهیه سرور اختصاصی ایران از دیتاسنتر شاتل، سایت یا نرم افزار شما بدون هیچ مشکلی و به سادگی بارگذاری می شود و در دسترس کاربران است. آپ تایم دیتاسنترهای شاتل نسبت به تمامی دیتاسنترهای داخلی بهتر است و بدون هیچ قطعی به کارشان ادامه می دهند.

3. امنیت اطلاعات

دیتاسنترهای شاتل از بهترین و امن ترین دیتاسنترها در ایران به شمار می روند. از این رو در تمامی بخش ها بهترین عملکرد را به کاربران ارائه می دهند. اگر اطلاعاتی حیاتی و مهم دارید، به شما توصیه می کنیم به سراغ خرید یا اجاره سرور اختصاصی ایران از دیتاسنتر شاتل بروید. از آن جایی که کلیه زیرساخت های دیتاسنترهای شاتل، در داخل کشور می باشد سطح امنیت و ایمنی آن نسبت به گزینه های خارجی بسیار بیشتر است. اگر به فکر حفظ حریم خود و اطلاعات سایتتان هستید، خرید سرور اختصاصی داخلی شاتل پیشنهاد ما است.

4. پهنای باند بسیار مناسب

یکی دیگر از بهترین مزایای سرورهای اختصاصی شاتل، پهنای باند بسیار مناسبی است که در اختیار کاربران می گذارند. در حقیقت هر چه پهنای باند بیشتر در دسترس باشد، سرعت شما نیز بیشتر خواهد شد. خوشبختانه پهنای باندی که دیتاسنتر شاتل برای سرورهای اختصاصی در دسترس قرار می دهد به حدی است که شما به هیچ عنوان کمبود سرعت را حس نمی کنید. این مسئله در کنار سخت افزارهای قدرتمند به شما سرعت باورنکردنی را ارائه می دهد.

5. پشتیبانی خوب و به موقع

پشتیبانی خوب و به موقع

پشتیبانی یکی از مهم ترین مسائلی است که در حوزه آی تی باید به آن توجه شود. در حقیقت اینکه اگر مشکلی برای شما و سرورتان پیش بیاید در سریع ترین زمان ممکن حل شود، یک مزیت به شمار می رود. مزیتی که سرور اختصاصی شاتل نیز از آن بهره مند است و کاربران خود را تا حد زیادی راضی نگه می دارد. این پشتیبانی به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته انجام می شود.

6. امکان ارسال هارد دیسک به دیتاسنتر و انتقال اطلاعات

وقتی دیتاسنتر در کشور خودتان باشد دسترسی به آن بسیار راحت است. خوشبختانه سرورهای اختصاصی شاتل نیز در ایران هستند و در صورتی که نیاز به دریافت و انتقال اطلاعات داشته باشید این امکان برای شما میسر خواهد شد. در حقیقت در صورتی که اطلاعات شما حجم بالایی داشته باشد،امکان ارسال هارد دیسک و اتصال به دستگاه جهت انتقال اطلاعات نیز وجود دارد.

مزایای دیگر سرور اختصاصی شاتل

  • امکان انتخاب مشخصات فنی سرور متناسب با نیازهای خود
  • تصمیم‌ گیری و استقلال عمل در انتخاب محتویات هارد دیسک سرور
  • بهره‌ مندی از امکانات محیطی دیتاسنتر شاتل
  • بهره‌ مندی از پشتیبانی فنی بیست و چهار ساعته در تمام روزهای سال
  • تامین برق دائمی و بدون قطعی و استفاده از سیستم برق پشتیبان
  • سیستم پیش‌ گیری هوشمند و مهار آتش‌ سوزی
  • سیستم مانیتورینگ دائمی برای تامین امنیت فیزیکی سرورها
  • تامین امنیت اطلاعاتی با استفاده از پیشرفته‌ ترین و به‌ روزترین نرم‌ افزارهای امنیتی
  • پشتیبانی بیست و چهار ساعته در تمام روزهای سال
  • بهره‌مندی از بیشترین پهنای باند مصرفی کشور و برقراری ارتباط بسیار پرسرعت با شبکه
  • بهره‌مندی از راهکار‌های بهینه مدیریت سرور و مشاوره‌ های فنی برای پشتیبانی سرورها
  • نصب، راه‌اندازی و برطرف ساختن مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • پایداری کیفیت خدمات در همه روزهای سال

جمع بندی

با خرید سرور اختصاصی شاتل که در ایران است می توانید بهترین عملکرد را در هر بخشی که از آن استفاده می کنید شاهد باشید. قیمت مقرون به صرفه، امنیت بالا، سرعت و پهنای باند بالا و… از مزایای سرورهای اختصاصی تهران سرور در دیتاسنتر شاتل است. همچنین امکان تغییر در کانفیگ ها بنا بر درخواست مشتری امکان پذیر است. در صورت تمایل به خرید و اجاره سرور اختصاصی از تهران سرور، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا