سرور اختصاصی

مزایای سرور اختصاصی ایران

مزایای سرور اختصاصی ایران

همانطور که احتمالا می دانید، سرور اختصاصی نوعی فضای میزبانی است. تفاوت اصلی و مهمی که سرور اختصاصی با هاست دارد، این است که شما با خرید یا اجاره سرور اختصاصی بر تمام سرور کنترل دارید. اما هاست قسمتی از یک سرور است. در واقع شما با خرید هاست، بخشی از سرور را استفاده می کنید. اگر کمی با دنیای هاست و سرور آشنا باشید، احتمالا نام سرور داخلی و خارجی به گوشتان خورده است. ما در این مقاله تهران سرور قصد داریم کمی درباره سرور اختصاصی ایران صحبت کنیم. همچنین در ادامه به مزایای سرور اختصاصی ایران نیز می پردازیم. اگر شما هم قصد خرید یا اجاره سرور اختصاصی ایران را دارید، این مقاله تهران سرور را دنبال کنید.

سرور اختصاصی ایران چیست؟

سرور اختصاصی به بیان کلی، فضایی میزبانی برای سایت است. با این تفاوت که شما با خرید سرور اختصاصی، یک سرور فیزیکی به طور کلی به «یک» مشتری خاص اختصاص داده می شود. در واقع مدیریت و کنترل آن تمام و کمال بر عهده همان یک مشتری است. به عبارتی دیگر، مانند هاست های اشتراکی، افرادی دیگر در سرور حقی نخواهند داشت. حال ممکن است دیتاسنترهای این سرورها در داخل و یا خارج کشور قرار داشته باشند. اگر سرور اختصاصی از سرورهای اصلی، دیتاسنتر و اینترنت داخل کشور استفاده کند به آن سرور اختصاصی ایران گفته می شود. اما اگر موارد مذکور در خارج از کشور باشند، به آن سرور اختصاصی خارجی می گویند. سرور اختصاصی خارجی می تواند در هرجایی مانند اروپا یا آسیا باشد.

سرور اختصاصی ایران چه مزایایی دارد؟

حالا بهتر است به سراغ مزایای سرور اختصاصی ایران برویم. قطعا هر محصولی معایب و مزایای مختص به خود را دارد. سرور اختصاصی داخل ایران هم از این قضیه مستثنی نیست و مزیت ها و عیب های گوناگونی دارد. با این حال مزایای آن به خصوص برای فعالان در عرصه داخلی بسیار بسیار بیشتر است.

1- سرعت بالاتر

سرعت بالاتر

این مسئله کاملا طبیعی است. اگر سرور اختصاصی شما داخل کشور باشد، سرعت دسترسی به اطلاعات یا همان بارگذاری و سرعت لود آن ها بسیار سریع تر است. از آن جایی که بعد مسافت در این مورد کاهش می یابد و همچنین پینگ پایین تری دارد، سرعت سرور داخلی بالاتر می رود. این نکته برای سایت هایی که ترافیک بالایی دارند یک مزیت بسیار مهم به شمار می رود.

2- عدم مشکل هنگام اختلال اینترنت

بارها شاهد اختلالات اینترنت در سطح جهانی بودیم. بسیاری از اوقات اینترنت دنیا بنا به دلایلی باعث خرابی های جزئی می شود. در چنین مواقعی لود شدن سایت هایی که بر روی سرورهای خارجی سوار هستند، با دشواری همراه است. اما در صورتی که سرور اختصاصی داخلی استفاده کنید سایت شما بدون هیچ مشکلی و به سادگی بارگذاری می شود و در دسترس کاربران است.

3- ترافیک ارزان تر

این روزها رقابت کار سختی است. معمولا شرکت های ارائه دهنده سرور برای رقابت با رقبای خود اقدامات جالبی انجام می دهند. هم اکنون نیز هزینه ترافیک سرورهای داخلی نسبت به سرورهای خارجی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد. در نتیجه کابران داخل ایران برای استفاده از اطلاعات میزبانی شده بر روی سرور داخلی بهای کمتری می پردازند.

4- امنیت اطلاعات بیشتر

امنیت اطلاعات بیشتر

اگر اطلاعات سایت های شما، اطلاعاتی حیاتی است به شما توصیه می کنیم به سراغ خرید یا اجاره سرور اختصاصی ایران بروید. از آن جایی که کلیه زیرساخت های سرور داخلی، در داخل کشور می باشد سطح امنیت و ایمنی آن نسبت به گزینه های خارجی بسیار بیشتر است. اگر به فکر حفظ حریم خود و اطلاعات سایتتان هستید، خرید سرور اختصاصی داخلی پیشنهاد ما است.

جمع بندی

همانطور که مشاهده کردید خرید یا اجاره سرور اختصاصی ایران به نفع شماست. با خرید سرور اختصاصی، بهترین عملکرد را در سایت های خود مشاهده می کنید. تهران سرور ارائه دهنده سرور اختصاصی ایران آماده همکاری با شما می باشد. قیمت مقرون به صرفه، امنیت بالا، سرعت و پهنای باند بالا و… از مزایای سرورهای اختصاصی تهران سرور است. همچنین امکان تغییر در کانفیگ ها بنا بر درخواست مشتری امکان پذیر است. در صورت تمایل به خرید و اجاره سرور اختصاصی از تهران سرور، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا