آموزشسئوطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرسکسب و کار

چرا داشتن وب سایت برای کسب و کار شما اهمیت دارد؟

اهمیت داشتن وب سایت برای کسب و کارها

چرا داشتن وب سایت برای کسب و کار شما اهمیت دارد؟

بسیاری از کسانی که در برابر داشتن یک وب سایت برای تجارت خود مقاومت می کنند. از مزایای آن بی اطلاع هستند
و عمده بهانه هایی که مطرح می کنند از سر آشنایی نداشتن با مقوله ی وب سایت است. به عنوان مثال اکثر آن ها
بهانه هایی از این دست می آورند که «طراحی وب سایت خوب خیلی گرونه». «من خیلی از طراحی سایت و مدیریت
اون سر در نمیارم». «زمان رسیدگی به وب سایت را ندارم» و جمله عجیبی که این روزها خیلی آن را بیان می کنند: «با شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام کارمو جلو می برم!». اما این ها تنها بهانه هایی است که دلیل آن چیزی جز ندانستن نیست. در این مقاله اما از اهمیت داشتن یک وب سایت حرف می زنیم و پاسخ هایی به ابهامات افراد می دهیم.

طراحی سایت آنقدر که فکر می کنید هزینه بردار نیست. با هزینه های مناسب نیز می توانید یک سایت خوب راه اندازی کنید. مهم نیست که شما از این کار سر در بیارید یا نه چرا که روند آن بحثی کاملا تخصصی است و برای استفاده نیز به شما آموزش داده خواهد شد. با داشتن وب سایت قطعا تایم آزاد بیشتری در اختیار خواهید داشت و به باقی کارها نیز خواهید رسید. شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام این روزها اهمیت زیادی در تجارت الکترونیک دارند و رونق بخش کسب و کارهای زیادی شده اند اما راستش را بخواهید جایگزین یک سایت نیستند و امکانات محدودی در اختیار کاربران خود قرار می دهند چرا که به منظور این کار ساخته نشدند!

داشتن سایت سود سرشاری برای شما به ارمغان می آورد

داشتن سایت سود سرشاری برای شما به ارمغان می آورد

بر اساس آخرین آماری که از نتایج جستجو به دست آمده حدود بیش از ۸۰ درصد کاربران پیش از خرید، محصول مورد نظر خود را در اینترنت جستجو می کنند و اطلاعات مختلف آن مانند قیمت را در فضای نت جستجو می کنند. بسیاری از آن ها تمایل دارند که از همان فروشگاه های اینترنتی خرید خود را انجام دهند و دیگر به صورت حضوری خرید نکنند. نکته قابل توجه دیگر این است که سایت شما به صورت ۲۴ ساعته در دسترس کاربران قرار دارد و ساعت کاری مشخصی ندارید. همین به شما کمک می کند که سود بیشتری به دست آورید.

اعتبار و اعتماد خودتان را بالا ببرید

اعتبار و اعتماد خودتان را بالا ببرید

اعتماد کردن به فروشگاه های اینترنتی به خصوص آن هایی که فقط در شبکه های مجازی فعالیت دارند سخت است. شما اگر یک وب سایت خوب و مدرن طراحی کنید و بر روی سئو آن کار کنید، نزد کاربران اینترنت اعتبار بالایی کسب خواهید کرد و نسبت به رقبای خود پیشی خواهید گرفت. علاوه بر این شما می توانید از این بستر برای برند سازی نیز استفاده کنید.

در وقت خود صرفه جویی کنید

در وقت خود صرفه جویی کنید

از آن جایی که وب سایت به صورت خودکار و بر پایه برنامه ای مشخص کار می کند، دیگر لازم نیست تا شما در هنگام خرید با مشتری سر و کله بزنید. همچنین با استفاده از فروشگاه ساز ووکامرس نیز یک حساب ماهانه مشخص از درآمد و سود خالص خود به دست می آورید. این کار به شما کمک میکند تا به طور جدی در زمان خود صرفه جویی کنید.

هزینه های خود را کاهش دهید

یکی از دغدغه ها برای راه اندازی یک کسب و کار در دنیای واقعی، نداشتن سرمایه است. حتی برخی از افراد که صاحبان سرمایه و تجارت هستند به دلیل مشکلاتی اعم از نوسانات و اجاره مکان مورد نظر گلایه دارند. اما با راه اندازی یک وب سایت با قیمت مناسب و امکانات فوق العاده می توانید هزینه های جانبی خود را تا حد چشمگیری کاهش دهید.

جمع بندی

اگر قصد دارید تا فروش خود را بهینه کنید، سود خود را افزایش دهید و در کسب و کار اینترنتی خود نیز به موفقیت برسید، کافی است تا یک سایت راه اندازی کنید. کارشناسان طراحی سایت تهران سرور آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه هستند و به شما کمک می کنند تا یک سایت خوب و درخورد کسب و کار خود راه اندازی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا