آموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

آموزش تبدیل فایل پاورپوینت به ورد برای ارائه در کلاس مجازی

آموزش تبدیل فایل پاورپوینت به ورد برای ارائه در کلاس مجازی

کلاس مجازی امکانات فوق العاده ای در اختیار کاربران خود می گذارد. یکی از بهترین امکانات این بسترها، اشتراک گذاری انواع فایل در فضای کلاس ها است. با این وجود برخی از فایل ها به دلیل حجیم بودن و محتوای گرافیکی و… ممکن است به سختی بارگذاری و به اشتراک گذاشته شوند. یکی از رایج ترین مشکلات در ارسال مطالب، مربوط به فایل های پاورپوینت است. ما در مطالب قبلی، این مشکل را با آموزش تبدیل پاورپوینت به PDF حل کردیم. اما گاهی ممکن است بخواهید در فایل خود تغییراتی انجام دهید. در این صورت نیاز دارید فایل پاورپوینت را به ورد تبدیل و برای ارائه در کلاس مجازی آماده کنید. در این آموزش با تهران سرور همراه باشید.

*نکته: این آموزش با نسخه ۲۰۱۳ نرم افزار پاورپوینت آماده شده. در نسخه های دیگر هم با اندکی جزئیات روند کار به همین شکل می باشد.

آموزش تصویری و قدم به قدم تبدیل فایل پاورپوینت به ورد

روش اول:

ابتدا فایل پاورپوینت را در محیط نرم افزار باز کنید و پس از آن بر روی گزینه File در نوار بالای نرم افزار کلیک کنید. سپس در منوی سمت چپ گزینه ی Export را انتخاب کنید. با انتخاب Export، برروی بخش Create Handouts کلیک نمایید و آن را انتخاب کنید. پس از آن پنجره جدیدی برای شما باز می شود که کافی است گزینه Outline Only را تیک بزنید. پس از آن فایل شما در محیط ورد باز می شود.

روش اول

روش دوم:

در روش دوم باید به تب View برویم. کافی است از همین سربرگ، حالت نمایش را روی Outline View قرار دهید. در این حالت تمامی متون شما در پاورپوینت به متن تبدیل می شود. کافی است متن مورد نظر خود را در سمت چپ انتخاب کنید. آن را Copy کنید و در محیط ورد Paste کنید. به همین سادگی.

روش دوم

روش سوم:

بدون شک ساده ترین روش، روش سوم است. کافی است فایل خروجی خود را به rtf تبدیل کنید و فایل سیو شده را با برنامه ورد باز کنید. بدین صورت فایل پاورپوینت خود را به ورد تبدیل می کنید.

روش سوم

جمع بندی

همانطور که می بینید به همین سادگی می توانید تمام این مراحل را انجام دهید و پاور پوینت های خود را به فایل ورد تبدیل کنید. بدین شکل فایل به سادگی در کلاس های مجازی شما مانند BigBlueButton و یا AdobeConnect قابل انتشار است. در صورتی که قصد خرید کلاس مجازی ادوب کانکت و یا بیگ بلو باتن را دارید، می توانید با کارشناسان تهران سرور تماس حاصل فرمایید. و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلان مورد نظر خود را تهیه کنید و در مدت زمانی کوتاه آن را تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا