دامنه

ثبت و خرید دامنه از تهران سرور

ثبت و خرید دامنه از تهران سرور

شناخته شدن در دنیای اینترنت امر مهمی است. در حقیقت شما باید به نام برند خود معروف شوید. این مسئله از آن جایی اهمیت دارد که همه شما را با یک نام آشنا بشناسند. در اینجا انتخاب اسم و نام دامنه برای کسب و کار اینترنتی شما مهم می شود. انتخاب نام دامنه یکی از سخت ترین کارها است. گاهی اوقات شاید ثبت و خرید دامنه نیز کار نسبتا دشواری باشد. شما برای سایت خود نیازمند دامنه هستید. گاهی نیز ممکن است برای کلاس مجازی خود به دامنه اختصاصی نیاز پیدا کنید. تهران سرور ثبت و خرید انواع دامنه را برای شما با کارکردهای مختلف فراهم کرده است تا کاربران به ساده ترین شکل ممکن کار خود را راه اندازند.

دامنه چیست؟

اگر بخواهیم خیلی ساده بگوییم، دامنه همان آدرس اینترنتی سایت شما است. در اکثر موارد، کسب و کارهای موفق سعی دارند تا نام شرکت یا کمپانی خود را بر روی نام دامنه قرار دهند. این کار به پیدا شدن و کسب اعتبار در دنیای مجازی کمک بیشتری می کند. مانند دامنه tehranserver.ir که همنام اسم شرکت ما، “تهران سرور” است. عمده وب سایت ها در ایران از پسوندهای ir، com، و org استفاده می کنند که البته ممکن است برخی از پسوندهای دیگر نیز برای دامنه های خود بهره ببرند. به طور کلی نام دامنه اهمیت زیادی دارد و پروسه انتخاب، خرید دامنه، گاها ممکن است به پروسه سخت و زمان بری تبدیل شود.

از دامنه در کجا استفاده می شود؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که اصولا از دامنه در چه مواردی استفاده می شود؟ باید گفت انتخاب نام دامنه تنها مختص به وب سایت نیست. درست است که بیشترین جایی که از دامنه استفاده می شود برای راه اندازی سایت است. اما شما می توانید برای کلاس مجازی یا سرویس های مودل خود نیز از تهران سرور ثبت دامنه انجام دهید. در حقیقت اگر بخواهید کلاس مجازی اختصاصی داشته باشید و اعتبار خود را در دنیای آموزش مجازی بالا ببرید نیازمند یک دامنه اختصاصی برای کلاس مجازی ادوب کانکت یا بیگ بلو باتن خود هستید. علاوه بر این می توانید برای پلتفرم آموزش مجازی مودل خود نیز دامنه ثبت کنید.

ثبت و خرید دامنه

ثبت و خرید دامنه از تهران سرور چگونه است؟

برای این کار کافی است به سایت تهران سرور به آدرس tehranserver.ir مراجعه کنید. به قسمت تماس با ما بروید و گزینه عضویت را انتخاب کنید. در صورتی که از کاربران تهران سرور هستید نیازی به این کار نیست و تنها کافی است با مراجعه به ناحیه کاربری و درج اطلاعات، وارد پنل کاربری خود شوید. وقتی به ناحیه کاربری خود وارد شدید، می توانید از سه طریق دامنه خود را ثبت کنید. قسمت میانبر، ثبت دامنه جدید و دامنه ها. همچنین در بخش دامنه ها میتوانید Domainهای آزاد و مد نظر خود را جستجو کنید. در صورتی که Domain انتخابی شما قبلا توسط شخص دیگری به ثبت رسیده باشد امکان ثبت آن برای شما وجود ندارد و با خطا unavailable (غیرقابل دسترس) مواجه می شوید.

اما اگر نام دامنه آزاد باشد، پس از انتخاب دامنه ی مناسب و آزاد پیغام تبریک برای شما ظاهر می شود. پس از آن کافی است بر روی افزودن کارت کلیک کنید. همچنین در این قسمت می توانید به صورت همزمان هاست مناسب سایت خود را ثبت کنید و تکمیل سفارش را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که می توانید Nameserver های هاست خود را بر روی دامنه انتخابی تنظیم کنید. در ضمن، اگر هاست شما متعلق به تهران سرور باشد، نیازی به تغییر Nameserver های هاست نیست. پس از انجام این مراحل بر روی ادامه کلیک کنید و خرید و پرداخت خود را نهایی نمایید.

جمع بندی

به همین سادگی و در کمترین زمان ممکن می توانید برای سرویس های مد نظر خود اعم از سایت، کلاس مجازی، مودل و… ثبت و خرید دامنه را انجام دهید. تهران سرور از برترین ارائه دهندگان خدمات وب اعم از آموزش مجازی، طراحی سایت و سئو، هاست و سرور در ایران است. ثبت دامنه نیز یکی دیگر از خدمت های ما برای راحتی کاربران است.

یک دیدگاه

  1. سوال: چگونه می‌توانید برای کسب و کار یا کلاس مجازی خود نام دامنه مناسب و قابل شناسایی انتخاب کنید؟ چه نکاتی باید در انتخاب نام دامنه و ثبت آن در نظر گرفت؟ چگونه می‌توانید این کار را با استفاده از خدمات تهران سرور به سادگی انجام دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا