سرور مجازی

دانلود از یوتیوب با سرور مجازی

چطور با سرور مجازی از یوتیوب دانلود کنیم؟

دانلود از یوتیوب با سرور مجازی

این روزها دیگر کسی نیست که با محبوب ترین سرویس اشتراک ویدیو در جهان آشنا نباشد. یوتیوب یکی از محبوب ترین سرویس های گوگل به شمار می رود. عده ای این پلتفرم را بزرگترین دانشگاه جهان می دانند. چرا که هر مطلبی که فکرش را بکنید برای آموزش در آن وجود دارد. اما این سرویس یک ایراد خیلی بزرگ دارد و آن هم دشواری دانلود از آن است. در حقیقت به دلیل تبلیغات و کسب درآمد شما نمی توانید مستقیما از یوتیوب دانلود کنید. از این رو باید از سایت های واسطه استفاده کنید. اما کار زمانی برای کاربران ایرانی سخت تر می شود که با تحریم و فیلترینگ مواجه می شوند. از این رو مسیر دانلود از یوتیوب سخت تر از حالت عادی است. در این مقاله قصد داریم نحوه دانلود از یوتیوب با سرور مجازی را به شما معرفی کنیم تا به سادگی این کار را انجام دهید.

چرا یوتیوب اجازه دانلود مستقیم را به شما نمی دهد؟

چرا یوتیوب اجازه دانلود مستقیم را به شما نمی دهد؟

پیش از هر چیزی احتمالا این سوال در ذهن شما نقش بسته است که چرا یوتیوب اجازه دانلود مستقیم ویدیو را به کاربران خود نمی دهد. در حالی که نمونه مشابه داخلی آن یعنی آپارات این قابلیت را از همان ابتدا برای کاربران خود فعال کرد. باید گفت تبلیغات و کسب درآمد یکی از اصلی ترین ویژگی های یوتیوب است. این مسئله آنقدر مهم است که گاهی شما مجبور به نگاه کردن تبلیغات در میان ویدیوهای خود هستید. هم کمپانی گوگل و هم سازنده های ویدیو از این تبلیغ سود می برند. حال اگر گوگل قابلیت دانلود مستقیم را فراهم کند، بخش زیادی از درآمد خود و تولید کنندگان محتوا را از بین می برد. از این رو اگر نیازمند ویدیو در حالت آفلاین باشید، شما باید از روش های واسطه دانلود از یوتیوب برای این کار استفاده کنید.

چرا دانلود ویدیو از یوتیوب اهمیت دارد؟

یوتیوب روز به روز پیشرفت کرد و به نقطه کنونی رسید که از نظر بسیاری محبوب ترین وب سایت و نرم افزار دنیا به حساب می آید. دلایل این محبوبیت به جز محتوای گوناگونی که در آن تولید می شود، روش های اشتراک گذاری آن در پلتفرم های مختلف است. امروزه هر سایت و نرم افزاری امکانی برای اشتراک گذاری ویدیوهای یوتیوب را فراهم می کند. عده ای با وجود چنین قابلیت هایی تصور می کنند که دیگر نیازی به دانلود ویدیو نیست. اما این مسئله به خصوص برای ایرانیان که با تحریم و فیلتر مواجه هستند حائز اهمیت است.

از آن جایی که برای بسیاری از مدیران شبکه های اجتماعی و یا وب مستران ایرانی یوتیوب یکی از سایت های مرجع برای دسترسی به ویدیوهای با کیفیت و دست اول است، دسترسی به دانلود آن ها بسیار مهم است. چرا که بسیاری ترجیح می دهند آن ها را مستقیما در سایت و نرم افزار خود آپلود کنند. از این رو باید گفت دانلود از یوتیوب بسیار حائز اهمیت است. اما بهترین روش برای دانلود از یوتیوب چیست؟ بدون شک دانلود از یوتیوب با سرور مجازی بهترین و پر سرعت ترین روشی است که می توانید تچربه کنید.

چطور با سرور مجازی از یوتیوب دانلود کنیم؟

چطور با سرور مجازی از یوتیوب دانلود کنیم؟

سرور مجازی خارج از کشور می تواند امکانات زیادی از جمله IP ثابت و مشخص را در اختیار شما قرار دهد. با استفاده از سرور مجازی یا همان VPS شما به اینترنت پر سرعت و بدون محدودیت با آی پی اختصاصی خود دسترسی خواهید داشت. با این امکانات شما به سادگی امکان دانلود، نصب و وب گردی به هر شکلی که بخواهید را خواهید داشت. سرعت دانلود ویدیو از یوتیوب با VPS بسیار زیاد است. به سادگی می توانید از روش های واسطه دانلود استفاده کنید. ویدیوهای خود را دانلود و ویرایش و آپلود کنید. چرا که سرعت و آزادی عملی که در این روش دارید بسیار زیاد است. دانلود از یوتیوب با سرور مجازی روشی آسان، امن و پرسرعت است.

جمع بندی

با دانلود از یوتیوب با سرور مجازی به سادگی به ویدیوهای مدنظرتان دسترسی خواهید داشت و می توانید آن ها را مورد استفاده قرار دهید. تهران سرور ارائه دهنده سرور مجازی آماده همکاری با شما می باشد. قیمت مقرون به صرفه، امنیت بالا، سرعت و پهنای باند بالا و… از مزایای سرویس های ما است. همچنین امکان تغییر در کانفیگ ها بنا بر درخواست مشتری امکان پذیر است. در صورت تمایل به خرید سرور مجازی از مجموعه ما، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا