آموزشسئوطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرس

راهکارهایی برای افزایش سرعت وب سایت

چطور سایتی پر سرعت داشته باشیم؟

راهکارهایی برای افزایش سرعت وب سایت

هرچقدر سایت شما در بازه سایت پر سرعت قرار بگیرد، از نظر گوگل سایت خوبی است و به طور قطع بر روی سئو سایت نیز
تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. اما سوال اصلی اینجاست که ما چطور باید سایت خودمان به خصوص وب سایت وردپرسی را
پرسرعت کنیم و سرعت آن را در حد مورد نظر موتورهای جستجو به خصوص گوگل نگه داریم؟ در این مقاله قصد داریم روش
و راهکارهایی برای افزایش سرعت وب سایت به شما معرفی کنیم پس با تهران سرور همراه باشید تا سایتی پر سرعت داشته
باشید.

کدهای سایت خود را بهینه بنویسید

اگر از روش های کد نویسی برای راه اندازی سایت خود استفاده می کنید بهتر است آن ها را کاملا با جدیدترین متد روز بهینه کنید تا باعث کندی سایت شما نشوند. همچنین اگر از CMS وردپرس برای سایت خود استفاده می کنید، از آن جایی که این سیستم مدیریت محتوا یک سیستم متن باز است به کدهای آن دسترسی خواهید داشت و می توانید بسته به نیاز خودتان آن ها را بازنویسی کنید تا به بهینه ترین شکل ممکن برسند.

اگر تازه کارید، تبلیغات نگیرید!

اگر سری به سایت های معروف و محبوب ایرانی (حتی خارجی) زده باشید می بیند که مطالب آن ها توسط بنرهای تبلیغاتی زیادی محاصره شده اند که ظاهر چندان جالبی هم ندارند. البته این یک راه کسب درآمد خوب از طریق وب سایت است. با این حال نباید برای این کار عجله کنید چرا که سایت شما تازه تاسیس است و ورودی و بازدید خاصی ندارد. گرفتن تبلیغات علاوه بر آن که بازده چندانی برای مشتری ندارد، باعث می شود سایت شما به شدت کند شود.

چطور سایتی پر سرعت داشته باشیم؟

هاستینگ مناسب

مهم ترین قدمی که برای این کار باید بردارید، انتخاب هاستینگ مناسب برای میزبانی وب سایتتان است. در حقیقت شما باید بسته به نیاز و حوزه فعالیت خود، هاست مناسب برای سایت خود تهیه کنید تا به مرور زمان کند نشود. پیشنهاد می کنیم اگر از وردپرس برای راه اندازی سایت خود استفاده میکنید از هاست مخصوص وردپرس نیز برای آن بهره ببرید تا سیستمی کاملا بهینه در اختیار داشته باشید. این مسئله تاثیر مستقیمی بر سرعت وب سایت و همچنین سئو شما خواهد داشت.

تصاویر و ویدیوهای خود را بهینه کنید

بسیاری از دوستان وب مستر (!) در سایت هایی که اداره می کنند، از تصاویر و ویدیوها در بالاترین حجم ممکن استفاده می کنند. این کار باعث می شود حجم بسیار زیادی از اطلاعات وارد سایت شود که نتیجه آن کند شدن وب سایت است. بهتر است تصاویر و ویدیوها را در حجم و کیفیتی معقول قرار دهید تا باعث کندی نشوند. برای این کار نرم افزارها و وب سایت های زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. با این کار سئو سایت خود را نیز تقویت خواهید کرد.

امنیت خود را افزایش دهید

یکی از مسائلی که می تواند باعث کندی وب سایت شما شود، سطح پایین ایمنی آن است. در حقیقت هرچه سطح امنیتی که برای خود در نظر گرفتید بیشتر باشد، راه برای نفوذ و درج کدهای مخرب سخت تر است. این کار به شما کمک می کند علاوه بر حفظ و نگهداری هرچه بهتر از اطلاعات خود، یک سایت پر سرعت نیز داشته باشید.

چطور سایتی پر سرعت داشته باشیم؟

از قالب های سبک استفاده کنید

دوران استفاده از قالب های شلوغ و سنگین به سر آمده و بهتر است شما هم مدرن باشید و از طراحی به روز و مدرن استفاده کنید. این قالب ها علاوه بر زیبایی و خلوتی دو چندانی که دارند، از حجم های بسیار پایینی نیز برخودارند که باعث می شود سایت شما به شدت سرعت خوب و قابل قبولی داشته باشد.

جمع بندی

با این راهکارهای پیشنهادی می توانید سایت خود را به سرعت قابل قبولی برسانید و به خوبی پیشرفت کنید. در صورتی که قصد خرید وب سایت دارید و یا اگر می خواهید سایت خود را سئو و بهینه سازی کنید می توانید با کارشناسان تهران سرور تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان پلن مورد نظر خود را خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا