آموزشتازه هایفناوریکسب و کار

روش های کسب درآمد از یوتیوب

چطور از یوتیوب درآمد کسب کنیم؟

روش های کسب درآمد از یوتیوب

امروزه تولید محتوا به عنوان یک شغل پردرآمد به حساب می آید. افراد به روش های مختلف سعی در تولید محتوای خاص و منحصر به فرد دارند. این محتواها در فرمت های مختلفی تولید می شوند. اعم از متن، تصویر، صوت و حتی ویدیو. شاید بتوان گفت تولید محتوای ویدیویی در سال های اخیر به محبوبیت ویژه ای دست پیدا کرده است. بی شک بهترین سرویس ویدیو آنلاین دنیا یعنی یوتیوب در این محبوبیت بی تاثیر نبوده است. روش های کسب درآمد از یوتیوب باعث شد تا بسیاری از افراد ترجیح دهند محتوای ویدیویی خود را به سمت این پلتفرم ببرند. و به همین ترتیب به درآمدهای بسیار خوبی دست پیدا کنند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که روش های کسب درآمد زا یوتیوب چگونه است و دوست دارید از این روش پولدار شوید این مقاله را از دست ندهید و با تهران سرور همراه باشید.

چرا یوتیوب انتخاب اکثر کاربران است؟

یوتیوب پلتفرمی است که غول بزرگی به اسم گوگل پشت آن است. همین مسئله در بهبود عملکرد این سرویس و قابلیت هایی که نسبت به دیگر سرویس های ویدیویی دارد کافی است. شما در یوتیوب تقریبا هر موضوعی که بخواهید را می توانید پیدا کنید. از آموزش گرفته تا فیلم و تفریح و سرگرمی. افراد بسیاری در زمینه های مختلف در این سرویس دست به تولید محتوا می زنند. از این رو کمتر موضوعی وجود دارد که پایش حداقل برای یک بار به یوتیوب باز نشود. چنین فضایی قطعا برای کسب درآمد بسیار مناسب است. پس گوگل نیز فرصت را غنیمت شمارد و روش های مختلفی برای کسب درآمد از یوتیوب را به وجود آورد. که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

برای کسب درآمد از یوتیوب چه شرایطی لازم است؟

شما برای اینکه بتوانید از سرویس یوتیوب درآمد زایی کنید باید دارای شرایطی باشید. در حقیقت اولین قدم این است که باید در کشورهای مورد تایید این سرویس ساکن باشید که متاسفانه ایران جزو آن ها نیست. اما با راه هایی می توان این تحریم ها را دور زد. پس از آن کانال شما باید به 1000 عضو فعال دست پیدا کند. همچنین محتوای شما باید با قوانین گوگل و یوتیوب مغایرتی نداشته باشد. در نهایت باید بیش از 4000 ساعت در 12 ماه گذشته ویو یا بازدید داشته باشید. مجموع این شرایط که به طرح مشارکت با یوتیوب یا YouTube Partner Program معروف است به شما اجازه کسب درآمد از این سرویس را می دهد.

کسب درآمد از تبلیغات یوتیوب

1. کسب درآمد از تبلیغات یوتیوب

اولین و شایع ترین راهی که می توان از یوتیوب کسب درآمد کرد، تبلیغات آن است. در حقیقت یوتیوب بر اساس دیده شدن ویدیوهای شما به شما مبلغی را پرداخت نمی کند. بلکه بر اساس دیده شدن تبلیغات آن و کلیک هایی است که بر روی آن ها انجام می شود. این روش یکی از شایع ترین روش ها برای کسب درآمد از سرویس محبوب یوتیوب به شمار می رود. بسیاری از ایرانی ها با راه اندازی کانال هایی مختلف در موضوعاتی خاص و تولید محتوای منحصر به فرد به درآمد خوبی رسیده اند. به طور میانگین درآمد حاصله از هر 1000 بازدید تبیلغات، حدوداً چیزی معادل 18 دلار می باشد. لازم به ذکر است که شما هنگامی اجازه برداشت دارید که این مبلغ به 100 دلار برسد.

2. کسب درآمد از اعضای کانال

اعضای کانال های یوتیوب مهم ترین دارایی هر کانال هستند چرا که باعث دیده شدن و معرفی هر چه بیشتر شما خواهد شد. بسیاری از این افراد تمایل دارند تا به شما مبلغی بابت قدردانی و یا کمک بدهند. روش های زیادی اعم از سرویس های دونیت یا حمایتی وجود دارد. همچنین می توانید با تولید محتوای خاص تنها برای اعضایی که حق اشتراک پرداخت کرده اند به درآمد قابل توجهی برسید. با این رسیدن به این نوع درآمد مستلزم تولید محتوای مداوم و بی وقفه است.

3. فروش محصولات در یوتیوب

بسیاری از افراد از سرویس یوتیوب استفاده فروشگاهی می کنند و با تولید محتوا یپرو محصولات خود سعی در فروش آن ها دارند. در واقع شما از این سرویس در راستای برند سازی خود نیز کمک می گیرید. روش های پرداخت مختلفی را نیز می توانید در این روش به کاربران خود معرفی کنید و به همین سادگی کسب درآمد کنید.

عضویت کاربران در نسخه پریمیوم یوتیوب

4. عضویت کاربران در نسخه پریمیوم یوتیوب

یکی دیگر از روش های کسب درآمد که ارتباطی به کانال ندارد، عضویت کاربران در نسخه پریمیوم یوتیوب است. در حقیقت در این روش کانال و دارنده آن نیاز نیست که کار خاصی انجام دهند. بلکه کاربران در این نسخه عضو می شوند و ویدیوها را بدون تبلیغات مشاهده می کنند. میزان این نوع بازدید نسبت به بازدید عادی کمی بیشتر است و می تواند روش خوبی برای کسب درآمد شما به حساب آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا