آموزشسئوطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرسفناوریکسب و کار

سایت ریسپانسیو چه مزایایی دارد؟

مزایای سایت ریسپانسیو چیست؟

سایت ریسپانسیو چه مزایایی دارد؟

اگر با دنیای وب سایت های آشنا باشید بدون شک عبارت ریسپانسیو نیز به گوشتان خورده است. ما در تهران سرور نیز به این مسئله اشارات زیادی کردیم. تقریبا در تمام مقالاتی که مرتبط به طراحی سایت است به ریسپانسیو بودن وب سایت اشاره کردیم. اما دلیل این اهمیت چیست؟ چرا باید سایتمان را واکنشگرا کنیم؟ چه تفاوتی میان سایت ریسپانسیو با سایتی که این قابلیت را ندارد وجود دارد؟ در این مقاله قصد داریم مزایای سایت ریسپانسیو را بررسی کنیم. اگر سایت شما هنوز واکنشگرا نیست و در مانتیتورهای مختلف ظاهری جذاب و کارایی مناسبی ندارد این مقاله را از دست ندهید. با تهران سرور در ادامه همراه باشید.

سایت ریسپانسیو چه مزایایی دارد؟

1- بهبود جایگاه سایت و سئو

اولین مسئله ای که ریسپانسیو بودن مستقیما بر آن تاثیر دارد، سئو است. اگر سایت شما در دیوایس های مختلف به خوبی نمایش داده نشود قطعا کاربران ناراضی خواهند بود. نارضایتی کاربران نیز منجر به ترک وب سایت شما می شود. این مسئله برای گوگل حائز اهمیت است. در حقیقت میزان نارضایتی را متوجه می شود. به همین دلیل است که امروزه واکنشگرا بودن سایت برای گوگل تبدیل به یک معیار اساسی شده است. در حقیقت اگر سایت شما ریسپانسیو نباشد گوگل توجه چندانی به آن نمی کند. چرا که از نظر آن شما برای بسیاری از کاربران ارزش قائل نیستید. لازم به ذکر است که گوگل به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر این مسئله تاکید دارد.

2- جذب کاربر و مشتری بیشتر

وقتی سایت شما با دیوایس های مختلفی سازگار باشد بدون شک شما بازدیدکنندگان بیشتری خواهید داشت. بازدیدکنندگانی که می توانند به مشتری و کاربران دائمی سایت شما تبدیل شوند. این امر تنها در صورتی امکان پذیر است که شما به خوبی ریسپانسیو بودن را رعایت کنید. در صورت رعایت درست آن، کاربران تلفن های هوشمند و تبلت یا هر دیوایسی که قابلیت وب گردی دارد، می توانند به مشتری ثابت شما تبدیل شوند.

جذب کاربر و مشتری بیشتر

3- سایتی پویا خواهید داشت

یکی از مهم ترین ویژگی های سایت ریسپانسیو، پویا بودن آن است. در هر حقیقت سایت شما آنقدر قابل انعطاف می شود که در کوچکترین ابعاد نیز قابل نمایش است. این مسئله به این دلیل اهمیت دارد که دسترسی سریع به تمام قسمت‌ ها و خدمات سایت را برای همه کاربران ممکن می‌ کند. به عبارتی دیگر، سایت شما در مانیتوری ۲۰ اینچی و یا نمایشگری ۴ اینچی قابل دسترسی است. کاربر در هر دو صورت می تواند به تمام امکانات سایت شما دسترسی داشته باشد. مسئله ای که برای مدیران وب سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

4- سرعت بارگذاری بیشتر سایت

یکی از مسائلی که ریسپانسیو بودن سایت به صورت مستقیم بر آن اثر می گذارد سرعت بارگذاری سایت است. وقتی سایت شما واکنشگرا باشد حجم کمتری دارد. از این رو در هر دیوایسی سریع لود می شود. اهمیت سرعت وب سایت این روزها آن قدر زیاد است که مدیران وب سایت تلاش می کنند به هر روشی این سرعت را افزایش دهند. یکی از روش های افزایش سرعت سایت نیز کم کردن حجم آن با ریسپانسیو کردن وب سایت است.

5- کاهش هزینه

اگر بخواهید در دنیای وب فعالیت کنید نمی توانید کاربران موبایل و گوشی های هوشمند را نادیده بگیرید. اما اگر سایت شما ریسپانسیو نباشد ناخودآگاه این کار را انجام می دهید. با این وجود باید فکری به حال آن کنید. دو گزینه پیش رو دارید. طراحی سایت یا اپلیکیشن مختص گوشی هوشمند و یا ریسپانسیو کردن وب سایت. قطعا روش اول هزینه های زیادی برای شما به ارمغان می آورد. اما استفاده از سایت ریسپانسیو می تواند در هزینه های شما به طرز چشمگیری جلوگیری کند. در نهایت اما انتخاب با شماست!

کاهش هزینه

جمع بندی

سعی کنید برای موفقیت سایتتان ریسپانسیو بودن آن را مد نظر قرار دهید. با این روش قطعا می توانید از رقبای خود بهتر عمل کنید و خیلی زود به قله های موفقیت دست پیدا کنید. اگر به دنبال راه اندازی وب سایت خوب و مناسبی هستید که ریسپانسیو هم باشد، اما دانش کافی ندارید می توانید طراحی سایت خود را به تهران سرور بسپارید. کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان پلان مورد نظر خود را انتخاب کنید. مجموعه ما وب سایت شما را در کمترین زمان ممکن، با کیفیتی بالا و قیمتی مقرون به صرفه به شما تحویل خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا