سرور مجازی

سرور مجازی بورس چیست؟

معرفی سرور مجازی بورس و مزایای آن

سرور مجازی بورس چیست؟

معاملات بورسی از اهمیت و دقت بالایی برخوردار هستند. سرعت عمل و دقت یکی از اصلی ترین شاخصه ها برای موفقیت در بازارهای مالی به حساب می آید. این مسئله آنقدر حائز اهمیت است که به گفته بسیاری از کارشناسان حتی یک میلی ثانیه هم از اهمیت بالایی برخوردار است. بازارهای مالی در دنیای امروز ارتباط تنگاتنگی با اینترنت دارند. برای انجام هرچه بهتر و سریعتر این معاملات و قرار گرفتن در ابتدای لیست خریدار یا فروشنده که به سرخطی زدن معروف است نیاز به سرعت اینترنت بالایی دارید. از این رو باید از سرعت اینترنت بسیار بالایی برای موفقیت در معاملات خود استفاده کنید. بهترین راه در این خصوص نیز خرید سرور مجازی بورس است. در این مقاله قصد معرفی سرور بورس و مزایای آن را داریم، پس با وبلاگ تهران سرور همراه باشید.

سرور مجازی بورس و مزایای آن

ابتدا باید به سراغ این برویم که اصلا سرور مجازی بورس چیست؟ در حقیقت باید گفت که اینترنت های خانگی و اداری به دلیل سرعت پایین و سرعت پینگ گزینه مناسبی برای انجام معاملات بورسی نیستند. به بیان دیگر باید فکر سرخطی زدن با اینترنت های خانگی را از سرتان بیرون کنید. چرا که قیمت سهام ها به صورت لحظه ای در حال تغییر هستند. اگر سرعت مناسبی نداشته باشید نمی توانید در ابتدای فهرست قرار بگیرید. و به همین راحتی شانس و فرصت خود را از دست می دهید. چاره این مشکل خرید VPS بورس است.

سرور مجازی بورس و مزایای آن

در واقع وجود این نوع سرور برای حل مشکل سرعت کم و کندی اینترنت فعالان بازار سرمایه است. سرور مجازی بورس در داخل دیتاسنترهای ایران تعبیه شده و به نوعی همان سرور مجازی ایران است. سخت افزارهای قدرتمند، امنیت بالا، عملکرد فوق العاده، سرعت باورنکردنی، قابلیت شخصی سازی و… از قابلیت های این دسته از سرورهای مجازی است. سرعت این سرورها در مقایسه با اینترنت های خانگی و اداری بسیار بالا است. همچنین پایداری سرور مجازی ایران بسیار بیشتر است. تمام این موارد مزایایی برای عملکرد بهتر در بازار سرمایه و فعالان آن است.

از دیگر مزایای این نوع سرور مجازی می توان به اختصاص دادن یک IP ثابت اشاره کرد. این مسئله برای کسانی که در بازارهای مالی بین المللی فعالیت می کنند بسیار حائز اهمیت است. چرا که به دلایل تحریم ها علیه کشور ایران، بسیاری از این بازارها در کشور ما قابل دسترس نیستند. البته چنین امکانی معمولا با پرداخت هزینه های مازادی به ارائه دهندگان در اختیار کاربران قرار می گیرند.

تفاوت سرور مجازی بورس با دیگر سرورها چیست؟

تفاوت سرور مجازی بورس با دیگر سرورها چیست؟

از آن جایی که سرور مجازی بورس در بازارهای سرمایه ای که نیازمند سرعت و دقت بالایی هستند استفاده می شوند، سخت افزار قدرتمندی دارد. شاید اصلی ترین تفاوت این نوع سرور با سرورهای دیگر نیز در همین مسئله باشد. سرورهای مجازی معمولا مانند هاست های اشتراکی، قابلیت اشتراک سازی دارند. همین مسئله کمی از قدرت و سرعت سرور مجازی عادی کم می کند. اما سرور مجازی بورس معمولا تمام منابع و سازوکار را مانند سرور اختصاصی در اختیار کاربر قرار می دهد. همین مسئله سطح پایداری و سرعت بیشتری در اختیار شما می گذارد. از طرفی قیمت سرورهای بورسی نسبت به دیگر انواع سرور مجازی گران تر است.

جمع بندی

بدون شک VPS بورس بهترین و مطمئن ترین انتخاب برای فعالیت در بازارهای مالی و موفقیت در معاملات بورسی می باشد. با استفاده از این ابزار می توانید به سادگی در ابتدای لیست خرید یا فروش قرار بگیرید و فرصت های مالی خود را به موفقیت تبدیل کنید. امنیت این سرویس ها بسیار بالا هستند و جای هیچ نگرانی را برای کاربران باقی نمی گذارند. پیشنهاد ما این است که از این سرورها برای افزایش سود و بازدهی معاملاتتان در بورس استفاده کنید. در صورت تمایل به یا خرید سرور مجازی بورس از تهران سرور، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا