سرور مجازی

سرویس میزبانی مناسب Node.js

بهترین سرویس میزبانی برای Node.js

سرویس میزبانی مناسب Node.js

انتخاب سرویس های میزبانی یا به اصطلاح عامیانه همان هاست برای پلتفرم های مختلف نیازمند اطلاعات خاصی است. در
حقیقت هر پلتفرم و سیستمی بر روی فضای میزبانی مخصوص خود و بهینه شده برای آن عملکرد بهتری خواهد داشت. به عنوان مثال سایت وردپرسی بر روی هاست لینوکس و وردپرس عملکرد مطلوب تری دارد. این مسئله برای Node.js هم صادق است. اگر با جاوا اسکریپت کار می کنید می دانید که Node.js چیست. در این مقاله قصد داریم سرویس میزبانی مناسب Node.js را به شما معرفی کنیم. به عبارت دیگر اگر قصد دارید از پلتفرم Node.js استفاده کنید این مقاله مناسب شماست. پس با تهران سرور همراه باشید.

Node.js چیست؟

پیش از پرداختن به مباحث اصلی این مقاله بهتر است بدانید Node.js چیست. در واقع Node.js یک محیط اجرایی است که به برنامه نویس و کدنویس اجازه می دهد کدهای جاوا اسکریپت خود را در سمت سرور اجرا کنند. اگر بخواهید جاوا اسکریپت را در سمت بک اند Backend اجرا کنید تنها گزینه موجود برای شما همین نود جی اس است. فرقی هم نمی کند که بخواهید برنامه خود را تحت وب یا برای موبایل توسعه دهید. به بیانی دیگر با استفاده از Node.js می‌ توانید جاوا اسکریپ را به‌ جای اجرا در مرورگر، در محیط سرور اجرا کنید. یکی از مزایای خوب نود جی اس این است که در سیستم عامل های مختلف اعم از ویندوز و لینوکس قابل اجرا می باشد.

نود جی اس چیست؟

بهترین سرویس میزبانی برای Node.js چیست؟

دست شما هنگامی که بخواهید از نود جی اس استفاده می کنید نسبت به وقتی که از وردپرس و سیستم های تحت PHP استفاده می کنید بسیار بسته تر است. اما این به آن معنی نیست که نمی توانید سرویس میزبانی مناسبی برای خودتان پیدا کنید. احتمالا اولین گزینه شما هاست است. اما به دلیل محدود بودن منابع هاست های اشتراکی استفاده از برای نود جی اس چندان پیشنهاد نمی شود. اما استفاده از سرور مجازی گزینه مناسب تری برای این امر می باشد.

سرور مجازی برای Node.js

سرور مجازی یا VPS بهینه ترین گزینه برای میزبانی سیستم های نود جی اس و اسکریپت ها است. در حقیقت شما می توانید سرور مجازی مدیریت شده یا بدون مدیریت را تهیه کنید. سرور مجازی مدیریت شده سروری است که ارائه دهنده خدمات تمامی تنظیمات را برای شما انجام می دهد و سیستم را بهینه می کند. اما گاهی اوقات شما می خواهید خودتان این کارها را انجام دهید و به سلیقه و نیاز خودتان نرم افزارهای مربوط را نصب کنید. در چنین حالتی بهتر است سرور بدون مدیریت را تهیه کنید. علاوه بر این شما می توانید بسته به نوع فعالیتتان، سرور مجازی ایران و یا سرور مجازی خارج را تهیه کنید.

چرا سرور مجازی برای Node.js بهتر از هاست اشتراکی است؟

همانطور که می دانید منابع هاست اشتراکی به دلیل تقسیم شدن بین کاربران مختلف محدودیت های زیادی دارد. علاوه بر این شما نمی توانید تغییرات زیادی در سطوح بالای هاست خود ایجاد کنید. اما سرور مجازی به دلیل انعطاف پذیری و قابلیت تنظیمی که دارد و همچنین منابع بیشتری که در اختیار کاربر قرار می دهد گزینه بهتری برای نود جی اس است. در حقیقت این زبان برنامه نویسی نیازمند چنین تنظیماتی برای عملکرد بهتر است.

هاست یا سرور مجازی برای نود جی اس؟

یکی دیگر از مزایای فوق العاده ای که VPS دارد، قدرت پردازش آن است. در واقع با استفاده از Hypervisor اگر محدودیت های نرم افزاری خود را به اتمام رساندید، از سرورهای دیگری که هنوز از محدودیت خود استفاده نکرده اند، استفاده کنید! بدین ترتیب می توانید قدرت پردازشی بیشتری از سرور دریافت کنید. چیزی که در هاست های اشتراکی به هیچ عنوان وجود ندارد و یک مزیت بزرگ برای سرور مجازی به حساب می آید.

جمع بندی

پس از بررسی این مسئله همانطور که گفتیم سرور مجازی بهترین سرویس میزبانی برای نود جی اس است. تهران سرور ارائه دهنده سرور مجازی ایران و خارج آماده همکاری با شما می باشد. قیمت مقرون به صرفه، امنیت بالا، سرعت و پهنای باند بالا و… از مزایای سرورهای تهران سرور است. همچنین امکان تغییر در کانفیگ ها بنا بر درخواست مشتری امکان پذیر است. در صورت تمایل به خرید سرور مجازی از تهران سرور، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید. همچنین برای دیدن آموزش های ویدیویی ما می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا