سرور اختصاصی

سوالات مهم درباره سرور اختصاصی شاتل

7 سوال رایج درباره سرور اختصاصی شاتل

سوالات مهم درباره سرور اختصاصی شاتل

ما در تهران سرور پلان های مختلفی برای ارائه سرور اختصاصی به مشتریان خود داریم. از سخت افزارهای گوناگون گرفته تا میزان ترافیک و قیمت های آن. همچنین محل دیتاسنترهای سرورهای ما نیز قابل انتخاب است. خوشبختانه تهران سرور سعی دارد تا با بهترین دیتاسنترهای کشور همکاری کند. از این رو سه تا از بزرگترین و بهترین دیتاسنترهای ایران، میزبان سرورهای ما هستند. زی تل، پارس آنلاین و شاتل. هر یک از این سه دیتاسنتر ویژگی های مهم و مثبتی دارند و بی دلیل نیست که ما در آن ها سرمایه گذاری می کنیم. در این مقاله قصد داریم تا سوالات مهمی که درباره سرور اختصاصی شاتل از ما پرسیده می شوند را پاسخ دهیم. پس با ما در این مقاله همراه باشید.

مدت زمان تحویل سرورهای اختصاصی تهران سرور در دیتاسنتر شاتل چقدر است؟

این مسئله کاملا بستگی دارد به این موضوع که سخت افزار در مرکز داده مورد نظر آماده خدمات رسانی باشد یا خیر. در صورتی که سخت افزارهای مورد نیاز آماده باشند ما در 1 الی 3 روز کاری سرور را به شما تحویل خواهیم داد. به طور کلی سعی داریم تا مدت زمان تحویل را به حداقل برسانیم و در کوتاه ترین زمان ممکن سرور را در اختیار شما قرار دهیم. خوشبختانه همکاری با دیتاسنتر شاتل در این موضوع بسیار کمک کننده بوده است.

منظور از «ترافیک خارج از ایران 1 به 10» چیست؟

اگر به پلان های ما در صفحه خرید سرور اختصاصی ایران نگاهی بیاندازید، متوجه عبارت «ترافیک 1 به 10 نامحدود» در تمامی پلان ها خواهید شد. بسیاری از افراد هنگام خرید سوالشان این است که منظور از «ترافیک خارج از ایران 1 به 10» چیست؟ در واقع باید گفت به طور کلی تعرفه ی ترافیک به شرح زیر می باشد:

  • ترافیک مبادله شده در داخل کشور: رایگان
  • ترافیک ارسال (Send) شده به خارج از کشور: رایگان
  • ترافیک دریافت (Receive) از خارج از کشور تا سقف 10% ترافیک ارسال به خارج رایگان و مازاد آن بر اساس تعرفه هر ترابایت 250 هزار تومان محاسبه می گردد.

7 سوال رایج درباره سرور اختصاصی شاتل

سرورهای اختصاصی تهران سرور در دیتاسنتر شاتل مناسب چه کارهایی هستند؟

کارشناسان فروش ما با سوالاتی از این دست زیاد مواجه می شوند. بسیاری از افراد با خرید سرور اختصاصی شاتل به دنبال راه اندازی سرویس های تانلینگ و یا پراکسی و… هستند. و تقضا دارند از سرورهای خود در این مسیر استفاده کنند. با این وجود با پاسخ منفی ما رو به رو می شوند. به عبارت ساده تر باید گفت، سرورهای اختصاصی تهران سرور در تمامی دیتاسنترها مانند شاتل، فقط به عنوان سرور میزبانی وب سایت و اپلیکیشن واگذار می شوند.

آیا می توانیم با ارسال هارد دیسک به دیتاسنتر اطلاعات موجود را منتقل کنیم؟

بسیاری از خریداران نگران اطلاعات خود هستند و گاهی به دنبال انتقال آن توسط هارد دیسک هستند. خوشبختانه دیتاسنترهایی که تهران سرور با آن ها همکاری می کند این موضوع را تحت شرایطی می پذیرند و شما می توانید اطلاعات خود را منتقل کنید. در حقیقت چنانچه اطلاعات حجیم داشته باشید امکان ارسال هارد دیسک و اتصال به دستگاه جهت انتقال اطلاعات میسر می باشد. در صورتی که نیاز به انجام این کار داشتید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

آیا امکان تهیه آی پی (IP) اضافه نیز وجود دارد؟

ما در تهران سرور به دنبال راحتی کاربران خود هستیم. در حقیقت سعی داریم تا نیازهای آن ها را هنگام خرید رفع کنیم. در خرید سرور اختصاصی ممکن است شما نیاز به تهیه آی پی (IP) اضافه داشته باشید. خوشبختانه این امکان برای شما فراهم می شود. ما سعی داریم تا این کار را به سادگی برای شما و با کمترین قیمت ممکن انجام دهیم.

آیا امکان ارائه سرور اختصاصی در بستر شبکه اینترانت وجود دارد؟

اینترانت یا به عبارتی درون نت یا همان شبکه‌ داخلی (با تملک سازمانی یا خصوصی) است که از پروتکل‌ های مرتبط با اینترنت و به‌ ویژه، تکنولوژی وب برای سازماندهی شبکه استفاده می‌ کند. بسیاری از سازمان ها و ادارات به دنبال خرید سرور اختصاصی هستند و سوال اصلی آن ها این است که آیا امکان ارائه سرور اختصاصی در بستر شبکه اینترانت وجود دارد یا خیر؟ پاسخ به این سوال بسیار کوتاه و واضح است. بله. شما به سادگی و بدون هیچ نگرانی می توانید سرور اختصاصی شاتل را در بستر شبکه اینترانت راه اندازی کنید.

7 سوال رایج درباره سرور اختصاصی شاتل

در صورت پرداخت دوره به صورت سالیانه آیا مبلغ نهایی فاکتور شامل تخفیف می گردد؟

ما در تهران سرور سعی داریم تا تخفیفات ویژه ای برای خریداران قائل شویم. علاوه بر مناسبت های گوناگون که تخفیفات خاصی برای مشتریان در نظر می گیریم، در شرایط عادی نیز به دنبال جلب رضایت آن ها با ارائه تخفیفات همیشگی هستیم. این تخفیفات در خرید سرور اختصاصی از هر دیتاسنتری نیز وجود دارد. در صورتی که سرور خود را به صورت یک ساله ثبت سفارش یا تمدید کنید، مبلغ نهایی فاکتور شامل یک ماه تخفیف می شود. به عبارتی دیگر شما تنها هزینه 11 ماه را پرداخت می کنید و 12 ماه خدمات دریافت می کنید.

جمع بندی

با خرید سرور اختصاصی شاتل که در ایران است می توانید بهترین عملکرد را در هر بخشی که از آن استفاده می کنید شاهد باشید. قیمت مقرون به صرفه، امنیت بالا، سرعت و پهنای باند بالا و… از مزایای سرورهای اختصاصی تهران سرور در دیتاسنتر شاتل است. همچنین امکان تغییر در کانفیگ ها بنا بر درخواست مشتری امکان پذیر است. در صورت تمایل به خرید و اجاره سرور اختصاصی از تهران سرور، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا