طراحی سایت و وردپرس

طراحی سایت آشپزی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی سایت آشپزی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

با پیشرفت فناوری و به خصوص فعالیت های تحت وب، بسیاری از کسب و کار ها امروزه برای توسعه فعالیت خود به اینترنت روی آورده اند. در این میان قشر آشپز و رستوران دار نیز به حضور در اینترنت علاقه بسیاری نشان داده و در دوران کرونا نیز میزان فعالیت آن ها در صفحات مجازی و سایت ها نسبت به گذشته بسیار زیاد شده است.  برخی تنها به فعالیت در شبکه های اجتماعی بسنده کردند. اما برخی دیگر که دید وسیع تری نسبت به بقیه داشتند طراحی سایت آشپزی را انتخاب کردند. و با راه اندازی یک وب سایت وردپرسی توانستند مشتریان زیادی را به سمت کسب و کار خود جذب کنند. با استفاده از یک سایت آشپزی/رستورانی می توانید علاوه بر فروش غذا، به آموزش آشپزی نیز در آن بپردازید.

وب سایت آشپزی و ویژگی های خاص در تهران سرور

آشپزی یکی از مهم ترین هنرهای بشری است. در حقیقت بقا و حیات انسان به وجود این هنر بستگی زیادی دارد. از این رو پیدا کردن یک غذای خوب کار دشواری است. برخی ترجیح می دهند از رستوران های مطمئن غذای خود را تهیه کنند. اما برخی دیگر دوست دارند غذایی که خودشان درست می کنند میل کنند. از این رو ساختار و ویژگی سایت آشپزی می تواند دو گانه باشد. به عبارت دیگر شما می توانید هر دوی این گروه ها را پشتیبانی کنید. غذا و محصولات خوراکی خود را برای دسته ی اول در سایت برای فروش قرار دهید. به دسته دوم نیز آموزش آشپزی دهید و از این راه نیز کسب درآمد کنید.

طراحی سایت آشپزی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

یک وب سایت آشپزی خوب می تواند دارای دو بخش مکمل باشد. فروشگاه و آموزش. در فروشگاه سایت خود می توانید انواع غذاهایی که در رستوران به فروش می رسانید را قرار دهید. مشتری شما با جستجو و پیدا کردن غذای مورد علاقه اش، آن را سفارش می دهد و درب منزل تحویل می گیرد. دیگر خبری از زنگ و تلفن نیست و همه چی به سرعت در صفحات اینترنت انجام می شود. داشتن یک سایت علاوه بر راحتی در اداره کسب و کار شما، به اعتبار آن نیز بسیار کمک می کند.

در بخش آموزش می توانید به گسترش هنر آشپزی کمک کنید. این روزها که به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا اکثر مردم در خانه های خود هستند، آشپزی تفریح بسیاری از خانواده ها شده است. در این بخش می توانید ویدیوهای مختلف آموزشی رایگان یا پولی را ضبط کنید و در سایت خود قرار دهید. علاوه بر آن می توانید به صورت آنلاین نیز کلاس مجازی آشپزی برگزار کنید. کافی است وب سایت خود را به کلاس مجازی ادوب کانکت متصل کنید. به همین سادگی می توانید از این ویژگی خاص تهران سرور استفاده کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

امکانات وب سایت آشپزی

احتمالا از خودتان می پرسید که یک سایت آشپزی باید چه ویژگی هایی داشته باشد. پاسخ سوال شما اینجاست.

  • طراحی متناسب با فضای رستوران یا آموزشگاه آشپزی
  • امکان چت آنلاین میان اپراتور فروش و مشتری
  • درج مشخصات کامل غذاها
  • درج مشخصات کامل آموزش های آشپزی
  • درگاه پرداخت آنلاین
  • واکنشگرا بودن
  • استفاده از تصاویر مرتبط با هر غذا
  • بخش آشپزی ایرانی و فرنگی
  • وبلاگ جهت معرفی مجموعه و خدمات آن
  • و…

طراحی سایت آشپزی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

وب سایت آشپزی به درد چه کسانی می خورد؟

همانطور که از نام این دسته سایت مشخص است، هدف آن کسانی هستند که شغلشان آشپزی است. در حقیقت آشپزها و رستوران دارها و حتی آموزشگاه های آشپزی می توانند از این نوع وب سایت استفاده کنند. یک رستوران می تواند غذاهای خود را از این طریق به فروش برساند و فروش آنلاین را راه اندازی کند. یک آشپز می تواند سایت آشپزی شخصی خودش را داشته باشد. در آن ویدیوهای مخصوص ضبط کند و با فروش آن ها کسب درآمد داشته باشد. همچنین می تواند محصولات دست ساز خودش را نیز به فروش برساند. آموزشگاه های آشپزی نیز می توانند کلاس مجازی آشپزی خود را به این وب سایت متصل کنند و یک مدرسه آشپزی آنلاین راه اندازی کنند. با این کار بسیاری از کسانی که از ترس کرونا به رستوران یا آموزشگاه آشپزی نمی روند می توانند به سلایق و علایق خود برسند.

جمع بندی

اگر دارای رستوران هستید و یا آشپزی با تجربه ای می باشید و با مطالعه این مقاله احساس نیاز به یک سایت آشپزی داشتید، اما هنوز سایتی برای کسب و کار خود دست و پا نکردید می‌ توانید طراحی سایت خود را به تیم حرفه‌ ای و با سابقه‌ تهران سرور همراه با پشتیبانی ۲۴ ساعته بسپارید. برای سفارش طراحی سایت وردپرسی آشپزی می توانید با کارشناسان تهران سرور تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان پلن مورد نظر خود را خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن وب سایتی با کیفیت تحویل بگیرید. برای دیدن ویدیوهای آموزشی ما نیز می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا