هاست

لوکال هاست چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

هاست محلی یا لوکال هاست چیست؟

لوکال هاست چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

میزبانی سایت دامنه گسترده ای دارد. رشد فناوری باعث شده تا امروزه امکانات بی نظیری برای میزبانی سایت به وجود بیاید. امکاناتی نظیر میزبانی و طراحی سایت آفلاین! در حقیقت طراحان وب سایت نیاز دارند تا اجرای کدها و تغییراتی که بر روی سایت ایجاد می کنند را مشاهده کنند. برای اجرای زبان های سمت سرور نیاز به یک هاست یا سرور دارند. اما گاهی بنا به دلیلی از جمله نبود بودجه برای تهیه هاست، قطعی اینترنت و حتی عدم تمایل به خرید هاست قبل از طراحی کامل وب سایت، طراحان مجبور به استفاده از لوکال هاست یا هاست محلی می شوند. در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که لوکال هاست چیست و چه ویژگی هایی دارد. همچنین بهترین نرم افزارهای لوکال هاست را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با تهران سرور همراه باشید.

لوکال هاست به چه معناست؟

اگر بخواهیم به زبان ساده به شما بگوییم که لوکال هاست چیست باید گفت که یک فضای محلی در سیستم و کامپیوتر شخصی طراح سایت است. در حقیقت این فضا در نقش یک سرور یا هاست ظاهر می شود و به شما اجازه می دهد تا سایت خود را به صورت آفلاین بر روی آن بارگذاری کنید. با استفاده از لوکال هاست دیگر نیز نیست که پیش از اتمام مراحل طراحی سایت، هاست یا سرور خریداری کنید. به سادگی و با سرعت بیشتر، بدون قطعی اینترنت می توانید سایت خود را بر روی لوکال هاست بالا بیاورید. پس از اتمام مراحل طراحی سایت و انتخاب پلان مناسب هاست یا سرور خود، می توانید سایت خود را از لوکال هاست به آن منتقل کنید.

دلایل استفاده از لوکال هاست به جای هاست و سرور واقعی چیست؟

احتمالا این سوال برای شما مطرح شده است که چرا باید از لوکال هاست به جای هاست و سرور واقعی استفاده کرد؟ در نهایت سایت باید بر روی هاست یا سرور واقعی قرار بگیرد. اما چه دلیلی دارد که برخی ترجیح می دهند فعالیت های طراحی سایت را پیش از اتمام و نهایی شدن آن بر روی لوکال هاست انجام دهند؟ در ادامه دلایلی که کاملا منطقی به نظر می رسند را معرفی می کنیم.

دلایل استفاده از لوکال هاست به جای هاست و سرور واقعی چیست؟

1. صرف هزینه: اگر بخواهید از هاست و سرور واقعی استفاده کنید باید آن را خریداری کنید. همچنین برای طراحی سایت به صورت آنلاین باید از اینترنت استفاده کنید که آن هم هزینه بر است. در صورتی که در مراحل آزمایشی و تست که ممکن است به هر دلیلی از ابتدا شروع شود منطقی به نظر نمی رسد که بخواهید هزینه ای هرچند کم صرف کنید. در عوض استفاده از لوکال هاست و نرم افزارهای آن کاملاً رایگان است.

2. سرعت: استفاده از لوکال هاست به دلیل آفلاین بودن و عدم نیاز به اینترنت بسیار پر سرعت است. از طرفی دیگر برای اعمال تغییرات نیاز به تغییر دادن آن ها در لوکال هاست نیستید. برعکس هاست و سرور که باید این کار را انجام دهید. که از سرعت و زمان شما به شدت کم می کند.

3. امنیت: ممکن است کدهای ما دارای حفره های امنیتی باشد که به محض اتصال به شبکه اینترنت برای سایت ما مشکل ساز می شود. پس بهتر است برای حفظ امنیت اطلاعات، ابتدا کدهای سایت را در کامپیوتر شخصی خودمان تست کنیم و بعد از نهایی شدن و رفع اشکالات، آن‌ را روی هاست یا سرور قرار دهیم.

بهترین نرم افزارهای لوکال هاست کدام اند؟

نرم افزارهای زیادی برای این کار وجود دارند که هر یک مختص به سیستم عاملی خاص هستند و روش های راه اندازی آن ها ممکن است با یکدیگر کمی متفاوت باشد.

بهترین نرم افزارهای لوکال هاست کدام اند؟

Xampp: این نرم افزار برای تمامی سیستم عامل ها از جمله ویندوز، لینوکس و مک قابل استفاده است. عبارت Xampp مخفف X-OS ,Apache ,Mysql ,PHP می باشد.

Wamp: این نرم افزار شباهت زیادی به گزینه قبلی دارد با این تفاوت که تنها در سیستم عامل ویندوز قابل اجرا است. عبارت Wamp مخفف Windows, Apache, MySQL, PHP می باشد.

Lamp: نرم افزار Lamp یک نرم افزار لوکال هاست اوپن سورس یا متن باز است که مختص سیستم عامل لینوکس است که می توان با استفاده از لینوکس و متن باز بودن آن تغییراتی بر روی آن نیز اعمال کرد. عبارت Lamp نیز مخفف Linux, Apache, MySQL, PHP است.

Mamp: اگر از کاربران اپل و سیستم عامل مک هستید و قصد دارید از لوکال هاست مختص سیستم عامل خودتان استفاده کنید باید به سراغ ترم افزار Mamp بروید. عبارت Mamp نیز مخفف Mac, Apache, MySQL, PHP می باشد.

جمع بندی

استفاده از لوکال هاست مزایای زیادی برای شما در مراحل تست و ابتدای طراحی سایت دارد. مزایایی از قبیل آفلاین و عدم نیاز به اینترنت، رایگان بودن، حفظ امنیت اطلاعات و امکان تغییرات سریع و آسان. با این حال پس از طی کردن مراحل ابتدایی و انجام تست ها شما به یک هاست یا سرور خوب نیاز دارید تا سایت خود را بر روی آن قرار دهید. اگر به دنبال هاست پر سرعت هستید تا سایتی سریع داشته باشید، پیشنهاد ما: خرید هاست لینوکس ایران از مجموعه تهران سرور.
با خرید این هاست علاوه بر تجربه سرعت، تاثیر آن بر روی سئو را نیز درک کنید. هاست های اشتراکی ما با نازل ترین قیمت، بهترین کیفیت و بالاترین سطح امنیت با پشتیبانی 24 ساعته به کاربران ارائه می شوند. در صورت تمایل به خرید هاست لینوکس ایران، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا