سرور اختصاصیسرور مجازیهاست

چرا باید از تهران سرور سرویس میزبانی خریداری کنید؟

چرا باید از تهران سرور سرویس میزبانی خریداری کنید؟

همانطور که می دانید رویکرد تهران سرور در سال جدید نسبت به سال‌ های قبل کمی متفاوت است. ما در کنار سرویس های همیشگی خود یعنی کلاس مجازی، طراحی سایت و طراحی مودل بر روی سرویس میزبانی وب سایت و اپلیکیشن نیز متمرکز شدیم. البته باید گفت مجموعه تهران سرور ید طولایی در زمینه های مختلف میزبانی مانند هاست و سرور دارد و در این زمینه بی تجربه نیست. با این حال ما سعی داریم نسبت به دیگر ارائه دهندگان خدمات میزبانی متفاوت عمل کنیم. تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا متوجه شوید چرا باید از تهران سرور سرویس میزبانی خود را خریداری کنید؟

تنوع سرویس های میزبانی در تهران سرور

یکی از مزایای مجموعه تهران سرور تنوع سرویس های میزبانی است. در حقیقت شما می توانید از میان بسیاری سرویس، پلان های مورد نظر خود را پس از مشاوره رایگان خریداری کنید. ما در تهران سرور، سرور اختصاصی ایران، سرور مجازی فرانسه، سرور مجازی ایران و هاست لینوکس اشتراکی را ارائه می دهیم. هر یک از این سرویس ها دارای پلان های متنوعی هستند که می توان به درخواست مشتریان تغییراتی در آن ها اعمال کرد. ما در کنار سرویس های میزبانی، هاست های دانلود ایران و خارج را نیز ارائه می دهیم تا به راحتی و سرعت وب سایت یا اپلیکیشن شما بیشتر کمک کنیم.

سرعت در تحویل سرویس

سرعت در تحویل سرویس

وقت و زمان یکی از ارزشمندترین دارایی های انسان است. مجموعه تهران سرور نیز این مسئله را به خوبی درک می کند. همانطور که وقت برای ما مهم است، می دانیم که برای مشتریان ما نیز اهمیت دارد. از این رو ما سعی می کنیم مدت زمان تحویل سرویس ها را به کمترین میزان ممکن برسانیم. به طور میانگین مدت زمان تحویل در سرویس سرور اختصاصی ایران، یک روز کاری می باشد. این فرایند در هاست های اشتراکی حداکثر تا دو ساعت زمان به طول می انجامد. اما در سرورهای مجازی داخلی و خارجی تحویل سرویس به صورت آنی و فوری انجام می شود.

میزبانی سایت و اپلیکیشن

سرویس های میزبانی تهران سرور برای سایت و اپلیکیشن بهینه شده اند. برخلاف بسیاری از ارائه دهندگان سرویس های هاست و میزبانی، که تنها به وب سایت ها خدمات می دهند، ما در تهران سرور به فکر اپلیکیشن ها نیز بوده ایم. شما برای هر یک از این دو نوع زیرساخت به یک فضای میزبانی نیاز دارید. خوشبختانه سرویس های تهران سرور امکان میزبانی هردوی آن ها را دارند.

کیفیت بالا

تهران سرور در عمر 13 ساله خود همیشه سعی بر حفظ و ارتقای کیفیت محصولاتش داشته است. ما همواره سعی می کنیم تمامی سرویس های خود را با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان ارائه دهیم. سرویس های میزبانی ما در بهترین دیتاسنترهای ایران مانند شاتل، زیتل و پارس آنلاین قرار دارند. تا از هر نظر خیال مصرف کنندگان راحت باشد. شعار ما کیفیت بالای محصولاتمان است که آن را تضمین می کنیم.

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ما به مشتریان خود تعهد داریم. در واقع کار ما با مشتری پس از تحویل سرویس تمام نمی شود. بلکه این فرایند تازه آغازگر تعهد و همکاری ماست. تمامی سرویس های میزبانی تهران سرور به صورت 24 ساعته و توسط نیروهای متخصص و فنی پشتیبانی می شوند. در هر زمانی که نیاز به پشتیبانی برای سرویس های خریداری شده داشته باشید، متخصصان تهران سرور در خدمت شما هستند.

نازل ترین قیمت

همانطور که گفتیم کیفیت برای ما مهم ترین مسئله است. حفظ و ارتقای کیفیت نیازمند صرف هزینه های بسیاری است که در نهایت منجربه بالا رفتن قیمت پایانی خدمات می شود. اما مجموعه تهران سرور سعی داشته است که علاوه بر ارائه بهترین کیفیت ممکن، نازل ترین قیمت را نیز در بازار ارائه دهندگان خدمات میزبانی به مشتریان خود تقدیم کند. سرویس های میزبانی تهران سرور مقرون به صرفه و با قیمتی منصفانه عرضه می شوند. علاوه بر این تخفیفات گوناگون به مناسبت های مختلف بر روی سرویس های ما قرار می گیرند.

امنیت بالا

امنیت بالا

مسئله امنیت یکی دیگر از مهم ترین مسائلی است که باید در سرویس های میزبانی به خوبی رعایت شود. همانطور که گفتیم ما در بهترین دیتاسنترهای ایران فعالیت می کنیم. از این رو حفظ اطلاعات کاربران و امنیت سرویس های میزبانی آن ها برای ما در اولویت هستند. سرویس های تهران سرور از بروزترین امکانات امنیتی در حوزه میزبانی بهره می برند که جای هیچ نگرانی برای کاربران باقی نمی گذارد.

جمع بندی

 تهران سرور ارائه دهنده برترین خدمات میزبانی آماده همکاری با شما می باشد. قیمت مقرون به صرفه، امنیت بالا، سرعت و پهنای باند بالا و… از مزایای سرویس میزبانی تهران سرور است. همچنین امکان تغییر در کانفیگ ها بنا بر درخواست مشتری امکان پذیر است. در صورت تمایل به خرید خدمات میزبانی از تهران سرور، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید. همچنین برای دیدن آموزش های ویدیویی ما می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا